Alpha and Omega Wall

inaonyesha maingizo zaidi ya ukuta 1101-1110 na 21048

meh
humphrey7777 alisema …
is anybody else bored ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
trueshadowwolf alisema …
My inayopendelewa catch phrase,
"You know what we call that? We call that a web slinging and punda kicking!"
-Spider-Man ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
smirk
Sasha_La_Fleur alisema …
there are alot of mashabiki of this site ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
trueshadowwolf ametoa maoni…
lol i know zaidi ya mwaka mmoja uliopita
alphaGarth ametoa maoni…
ur welcome :) zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Sasha_La_Fleur ametoa maoni…
:) zaidi ya mwaka mmoja uliopita
trueshadowwolf alisema …
Anyone online? ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
trueshadowwolf alisema …
Tbh I usally know how Kate feels when her mom is all psycho like that. That's pretty much why I'm not scared of eve. ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
johnthewolf ametoa maoni…
lol if it happened to me i would do my natural instinc either A; hump her until she leaves au B: ngumi, punch her in the face thats my life :/ zaidi ya mwaka mmoja uliopita
trueshadowwolf alisema …
Does it even matter if two memers have the same icon? And this is a fanpop question, i keep forgeting to ask ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
hmmm
Sasha_La_Fleur alisema …
hujambo uhh im new here and dont know anyone soooo whats up everybody lol ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
trueshadowwolf ametoa maoni…
hey, im trueshadowwolf. nice to meet wewe zaidi ya mwaka mmoja uliopita
alphaGarth ametoa maoni…
lol shadow and yes welcome to fanpop i already think ur awesome cause ur name and pics :) enjoy ur stay :) zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Sasha_La_Fleur ametoa maoni…
thanks *smiles and mates? what r thoughs like boyfriends over the internet? zaidi ya mwaka mmoja uliopita
big smile
hotkate18 alisema …
hello everyone..its again ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
trueshadowwolf ametoa maoni…
hujambo hotkate18, how wewe doing? zaidi ya mwaka mmoja uliopita
hotkate18 ametoa maoni…
good and u? zaidi ya mwaka mmoja uliopita
smile
dontforgetme alisema …
i dont feel like im real, should i stop using mushrooms? ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
humphrey59 ametoa maoni…
Eh depends if your having fun au not, but if I where u yes :) zaidi ya mwaka mmoja uliopita
dontforgetme ametoa maoni…
lol its fun indeed :D zaidi ya mwaka mmoja uliopita
wink
humphrey7777 alisema …
thanks man ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
katelover14 ametoa maoni…
No offence but wewe should write on eziero's profaili I'll let It slide though zaidi ya mwaka mmoja uliopita
humphrey7777 alisema …
im new on fanpop and i want to know how to jiunge a club ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Eziero ametoa maoni…
click on the green box on the juu right side on the screen zaidi ya mwaka mmoja uliopita
alphaGarth ametoa maoni…
great story man and welcome to fanpop :) zaidi ya mwaka mmoja uliopita
humphrey59 ametoa maoni…
Ye welcome to the pack :) zaidi ya mwaka mmoja uliopita
cool
slydog11 alisema …
i need zaidi females to jiunge my club..please..join..we got a lot young single males waiting for someone..any females are welcome to get a single male Mbwa mwitu loups at my club please jiunge and you'll find the wewe upendo is at my club and here's the link to it if interested?......www.fanpop.com/spots/moonlight-howling-club....enjoy the experiences!!!!!!!!!!......oh hi everyone..sorry for this thing but its gotta have zaidi female wolves. ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
camboycelover5 ametoa maoni…
ive already joined!!! zaidi ya mwaka mmoja uliopita
TheRealCharlott ametoa maoni…
i'm not a wolf,but what is your club called? zaidi ya mwaka mmoja uliopita
slydog11 ametoa maoni…
come girls au who ever is on please join...for yous that did...good for you.....but i need zaidi girls in my club zaidi ya mwaka mmoja uliopita
shadowwolf1 alisema …
this is all the wheirdest things i have to tell everybody: when im on my profaili pokemon avertisements are on :i been here for many years but i never made a account i even know victoriawolf like unbreon alisema ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
unbreon505 ametoa maoni…
wow wewe know what i just alisema nice to know zaidi ya mwaka mmoja uliopita
humphrey59 ametoa maoni…
haha lol zaidi ya mwaka mmoja uliopita
unbreon505 alisema …
anybody else is bored ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
dontforgetme ametoa maoni…
yes , zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Omega90 ametoa maoni…
Umma take a nap -_- I am so bored...Anyone want some drugs? zaidi ya mwaka mmoja uliopita
unbreon505 ametoa maoni…
i dont take drugs zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Eziero alisema …
have wewe ever pretend to be not you? ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Litio ametoa maoni…
If someone has , wewe need to stop . zaidi ya mwaka mmoja uliopita
alphaGarth ametoa maoni…
u what i say? "in a world where wewe can be anything, be yourself" so fakers stop zaidi ya mwaka mmoja uliopita
dontforgetme ametoa maoni…
fakers gonna fake, zaidi ya mwaka mmoja uliopita
big smile
humphrey59 alisema …
Just uploaded my drawing of lilly hope u guys like it :) ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
alphaGarth alisema …
gears of war 2 is amazing!!! i wanna play the third so bad!! ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
humphrey59 ametoa maoni…
Haha lol in not going to be online for a bit I've got hmk :/ zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Omega90 ametoa maoni…
hujambo Garth, what's your gamer tag? au do wewe pay offline? I really need zaidi Marafiki on my orodha that I actually know. zaidi ya mwaka mmoja uliopita
humphrey59 ametoa maoni…
mines Blasted x mbwa mwitu zaidi ya mwaka mmoja uliopita
trueshadowwolf alisema …
well i finally got to play resident evil 6 on a demo...and it...was...perfect ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
trueshadowwolf ametoa maoni…
so whos online zaidi ya mwaka mmoja uliopita
unbreon505 ametoa maoni…
i already played the demo version on resident evil zaidi ya mwaka mmoja uliopita
trueshadowwolf ametoa maoni…
it was a pretty good game too zaidi ya mwaka mmoja uliopita
trueshadowwolf ametoa maoni…
but im just gonna wait till christmas, cause it might be to damn expensive, itll be like 60 dollars and the collecters edition is probly 100 dollars au somthing zaidi ya mwaka mmoja uliopita
laugh
Omega90 alisema …
C-C-C-C-COMBO BREAKER!!! What is up pack bros and sis'? I have just been doing bila mpangilio stuff as of recent, and what are your opinions on spray-painting a troll face, on my friends' lockers, and write "Suprise mothafucka"? Because I think it's the funniest gig ever! Not to mention how easy it was to walk onto campus at 10 PM. Well, I just might be exaggerating for the sake of causing some drama. And I am working on 7 projects for this club [4 are deemed: CLASSIFIED]. ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
dontforgetme ametoa maoni…
lol good idea, zaidi ya mwaka mmoja uliopita
alphaGarth alisema …
is anyone online? trueshadowwolf? therealcharlott? garth21? anyone plz, ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
unbreon505 ametoa maoni…
im am but i may get off zaidi ya mwaka mmoja uliopita
alphaGarth ametoa maoni…
cool zaidi ya mwaka mmoja uliopita
TheRealCharlott ametoa maoni…
i'm still on! zaidi ya mwaka mmoja uliopita
laugh
dontforgetme alisema …
who else likes to piss directioners of? i sure do xD ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Omega90 ametoa maoni…
Directioners? Do wewe mean dictators au directors? zaidi ya mwaka mmoja uliopita
dontforgetme ametoa maoni…
i mean girls that are obsessed kwa one direction, its so easy to piss them off! zaidi ya mwaka mmoja uliopita
humphrey59 ametoa maoni…
haha lol i get the same problem all the time :/ zaidi ya mwaka mmoja uliopita
laugh
Omega90 alisema …
Looks like we have a new addition to our pack. And they talk too, unlike the other 2,000 in this club! Good to have wewe to our newest (newest one that matters anyway) member, TheRealCharlott! It's great to have wewe in our pack! ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
alphaGarth ametoa maoni…
haha yes it is and i talk alot Omega90 haha definetly welcome to the pack charlott :) zaidi ya mwaka mmoja uliopita
alphaGarth alisema …
whos on? anyone wanna chat and btw still lookin for mate, (female) ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
TheRealCharlott alisema …
hujambo who needs a mate?i'm a samoyed dog!i'm availible! ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
TheRealCharlott ametoa maoni…
...ok.........just asking people sence its hard to find one... zaidi ya mwaka mmoja uliopita
unbreon505 ametoa maoni…
there are many that are looking for mates like me im looking for a female zaidi ya mwaka mmoja uliopita
alphaGarth ametoa maoni…
exactly so am i unbreon zaidi ya mwaka mmoja uliopita
alphaGarth alisema …
okay so im gunna start part 3 of "the fight above the winds" tonight, anyone like to be in it i can do best to fit u in just let me know thanx ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
dontforgetme ametoa maoni…
nope zaidi ya mwaka mmoja uliopita
camboycelover5 ametoa maoni…
me!!!! zaidi ya mwaka mmoja uliopita
alphaGarth ametoa maoni…
haha ok we got one any others too i got three open spots there is two left now zaidi ya mwaka mmoja uliopita
alphaGarth alisema …
fav character from A&O, and scnene ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
dontforgetme ametoa maoni…
i can't choose! D: zaidi ya mwaka mmoja uliopita
alphaGarth ametoa maoni…
haha zaidi ya mwaka mmoja uliopita
alphaGarth alisema …
inayopendelewa Disney dog movie....say it ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
camboycelover5 ametoa maoni…
um id say bolt zaidi ya mwaka mmoja uliopita
dontforgetme ametoa maoni…
NEVER! lol zaidi ya mwaka mmoja uliopita
brownwolf13 ametoa maoni…
Balto and Snow Dogs. zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Litio alisema …
Say your most inayopendelewa lyrics from a song . ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
alphaGarth ametoa maoni…
ummm... zaidi ya mwaka mmoja uliopita
alphaGarth ametoa maoni…
"why should i worry? why should i care? one moment i miss central park and the inayofuata im down the street, nyasi, nyasi kavu hay, hay" and "you btter lose yourself in the muziki the making, palms are sweaty, knees weak, arms are heavy, rabbits chocked already" zaidi ya mwaka mmoja uliopita
dontforgetme ametoa maoni…
i can see them everywhere, there all around me, there waithing for me, desending, unrelenting, Beauty Of Annihilation! zaidi ya mwaka mmoja uliopita
dontforgetme ametoa maoni…
and: my mind is forgiving, and destiny is proving to be absent from my life zaidi ya mwaka mmoja uliopita
OmegaLeader alisema …
hujambo everyone I was thinking Alpha and Omega 2 is nearly 70% confirmed and the front page of fanpop has that news thing and why don't we suggest it there and maybe it will so up on the front page! ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Litio ametoa maoni…
That's a good plan , People would tafuta it up and find it here . zaidi people would jiunge ! . zaidi ya mwaka mmoja uliopita
dontforgetme ametoa maoni…
excellent plan!! zaidi ya mwaka mmoja uliopita
johnthewolf ametoa maoni…
damn it wewe dont get the point we go to the kauli mbiu holder with our tropps we protest and shoot `til they give us whay we want `ya know zaidi ya mwaka mmoja uliopita
johnthewolf alisema …
say i am family if wewe agree with this: we are w0lves Mbwa mwitu loups never die we are family we neve ever die were just MIA ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Litio ametoa maoni…
We all die . Die , but were still here . zaidi ya mwaka mmoja uliopita
humphrey59 ametoa maoni…
i am family zaidi ya mwaka mmoja uliopita
johnthewolf ametoa maoni…
good well i will be on my way *walks away with bloody knife* yep zaidi ya mwaka mmoja uliopita
alphaGarth alisema …
gd night everyone sleep well pack see u l8r........ ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
humphrey59 ametoa maoni…
Well it's morning here but ye gd night zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Eziero ametoa maoni…
it's still 7pm, here but good night zaidi ya mwaka mmoja uliopita
humphrey59 ametoa maoni…
wait dude where u watching rugby? zaidi ya mwaka mmoja uliopita
alphaGarth alisema …
well i now understand why my mom named me Khaos..... haha whyd she name me that? all well at least i have a purpose XD ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
humphrey59 ametoa maoni…
XD haha zaidi ya mwaka mmoja uliopita
alphaGarth ametoa maoni…
im not joking that my rl name XD zaidi ya mwaka mmoja uliopita
trueshadowwolf alisema …
Hope wewe maoni my new makala "Humphrey the Punisher the crack house part 2" ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
alphaGarth alisema …
if wewe wanna chat kasha pokezi me and ill get back to u cause well yeah if u wanna talk au something kasha pokezi me ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
trueshadowwolf alisema …
Btw I remade the beginning of the punisher part 1 the crack house, so hope wewe guys read it ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
alphaGarth ametoa maoni…
yo u on man? au u get off? zaidi ya mwaka mmoja uliopita
trueshadowwolf ametoa maoni…
yeah zaidi ya mwaka mmoja uliopita
trueshadowwolf ametoa maoni…
yes zaidi ya mwaka mmoja uliopita
big smile
trueshadowwolf alisema …
Well those are my sketches for the art show. I really hoped yall loved them. the kate sketch. I didnt really get her hair right. I kinda had hard time combing her hair back, so i made it go front and back. So yeah. And how wewe all doin. ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Omega90 ametoa maoni…
Great, who wants to jiunge my team for an MLG tournament? Winners get $12,000 and the teams are 4v4 so $4,000 each player on the winning team. zaidi ya mwaka mmoja uliopita
cool
Omega90 alisema …
Ok, orodha your #1 most inayopendelewa song in the world, I have decided "Y'know, I haven't made a video." so to keep this club up, I will need to contribute more. So get listing people! I'VE GOT SHIT TO DO!!! ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
dontforgetme ametoa maoni…
elena siegman- beauty off annihilation zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Litio ametoa maoni…
nodj - how we live!!! zaidi ya mwaka mmoja uliopita
johnthewolf ametoa maoni…
3 days grace-riot zaidi ya mwaka mmoja uliopita
angelic
dontforgetme alisema …
hmm i've opened my eye's, my depression is away, the light has healed my soul, ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Litio ametoa maoni…
What made wewe change ? zaidi ya mwaka mmoja uliopita
dontforgetme ametoa maoni…
the light is clear, its brighter then the reflection of sunlight on the moon at midnight, it deletes every dark and upsad thought in my head, it enable's me to see clear at my darkest times, it opened my eye's, i can navigate through my head again, it purified my soul, i can rest again, rest without being hunted kwa fear and depressing thoughts, im myself again, zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Eziero ametoa maoni…
ok i'll kasha pokezi u :) zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Ignas357 alisema …
Does anyone here use twitter? au atleast know interesting people to follow ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
alphaGarth alisema …
well this is tragic i missed bus to school...... shit, my moms gunna be pissedi got no work at all to do and she dont like me being lazy ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
humphrey59 ametoa maoni…
damn :L zaidi ya mwaka mmoja uliopita
smile
dontforgetme alisema …
step 1: death step 2: ? step 3: free banana's ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
dontforgetme ametoa maoni…
fuck yeah im being weird xD zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Eziero ametoa maoni…
yup zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Eziero ametoa maoni…
lol zaidi ya mwaka mmoja uliopita
smile
trueshadowwolf alisema …
Well i uploaded my whole sketchbook, and i hope yall upendo my drawings and maoni them. Hope yall maoni them.... :) ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
unbreon505 ametoa maoni…
ok zaidi ya mwaka mmoja uliopita
alphaGarth ametoa maoni…
ill check them out zaidi ya mwaka mmoja uliopita
humphrey59 ametoa maoni…
same here zaidi ya mwaka mmoja uliopita
smile
Omega90 alisema …
Part 3 of my Halo/A&O story is uploaded, and good news for mitsi, one of your characters now play a role in it. ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Omega90 ametoa maoni…
Ok, Dfm(dontforgetme) and h59(humphrey59), do wewe guys have any characters from any of your stories? I'm expanding my character list. zaidi ya mwaka mmoja uliopita
humphrey59 ametoa maoni…
Umm well I could use Blaze if u want :L zaidi ya mwaka mmoja uliopita
humphrey59 ametoa maoni…
And Kyle :L zaidi ya mwaka mmoja uliopita
dontforgetme ametoa maoni…
i never made a story lol, but if u want to i can make up a character zaidi ya mwaka mmoja uliopita
meh
trueshadowwolf alisema …
"This my sketchbook, my world, my imagination, and I can put anything init. And i don't care what anyone says. Not even troll. And artists. Always remember this....no matter what!"
-Cody Mills ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
dontforgetme ametoa maoni…
dude im no hater -me zaidi ya mwaka mmoja uliopita
trueshadowwolf ametoa maoni…
cody mills is me btw zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Litio ametoa maoni…
Your making a movie ? :o zaidi ya mwaka mmoja uliopita
trueshadowwolf alisema …
Im gonna try and put my whole sketch book pics and pakia them. ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
trueshadowwolf alisema …
Anyone online? ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
SplinterCell211 ametoa maoni…
i am zaidi ya mwaka mmoja uliopita
trueshadowwolf ametoa maoni…
yes! zaidi ya mwaka mmoja uliopita
trueshadowwolf ametoa maoni…
hold on ill kasha pokezi wewe a link to chatzy zaidi ya mwaka mmoja uliopita
dontforgetme ametoa maoni…
im online to zaidi ya mwaka mmoja uliopita
big smile
slydog11 alisema …
yo sup everybody!!! ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Gothic-Cherry ametoa maoni…
Being lazy today lol u zaidi ya mwaka mmoja uliopita
humphrey59 ametoa maoni…
eh not much just a little bored :L zaidi ya mwaka mmoja uliopita
slydog11 ametoa maoni…
same zaidi ya mwaka mmoja uliopita
humphrey59 alisema …
well at least this club is zaidi active now :) ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
dontforgetme ametoa maoni…
thats true : zaidi ya mwaka mmoja uliopita
alphaGarth ametoa maoni…
true haha zaidi ya mwaka mmoja uliopita
big smile
AlphaWolfCurt alisema …
well i'm over tht break up , so who wants a mate ? ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
humphrey59 ametoa maoni…
well i need help breaking up with a mate:L zaidi ya mwaka mmoja uliopita
dontforgetme ametoa maoni…
i agree with litio but everybody has to decide for themself zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Litio ametoa maoni…
I mean wewe get stress only if your mate don't love/like wewe truly . I can get a mate , I choose not to because I'm too ... Away . zaidi ya mwaka mmoja uliopita
big smile
Omega90 alisema …
-Off-topic- We should really get some artist, editors, and animators, things'll heal a little (1% MORALE INCREASE) but then it'll feel less lonely here. Oh and a fact about Chuck Norris: Chuck Norris can count to infinite and back. ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
humphrey59 ametoa maoni…
well i can be a artist but i won't be posting all the time these things take time :D zaidi ya mwaka mmoja uliopita
dontforgetme ametoa maoni…
chuck norris jokes aren't funny anymore :( zaidi ya mwaka mmoja uliopita
dontforgetme ametoa maoni…
period joke! Omega90 wewe funny again xD zaidi ya mwaka mmoja uliopita
unbreon505 alisema …
im alone again no mate just a lone mbwa mwitu ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
unbreon505 ametoa maoni…
i do need a mate zaidi ya mwaka mmoja uliopita
humphrey59 ametoa maoni…
don't worry i know just how u feel :L it's not a very nice feeling it it :'( zaidi ya mwaka mmoja uliopita
johnthewolf ametoa maoni…
true i mean i.. well thats not apropriate zaidi ya mwaka mmoja uliopita
alphaGarth alisema …
can u plz read my stories no one ever does heres part 2 link just tell me what u think i just want people to like it i mean they like my art but not uandishi hahaha ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Omega90 ametoa maoni…
It was vreat dude, loved that part of it! (I don't directly maoni on things now, mostly because I go on at night.) zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Omega90 ametoa maoni…
*great zaidi ya mwaka mmoja uliopita
humphrey59 ametoa maoni…
loved it was brilliant :) zaidi ya mwaka mmoja uliopita
trueshadowwolf alisema …
Am i the one thats zaidi active in this club? Cause i do chat alot...lol ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Omega90 ametoa maoni…
Sì sènõr! zaidi ya mwaka mmoja uliopita
trueshadowwolf ametoa maoni…
glasias amigo...i think i got it right zaidi ya mwaka mmoja uliopita
dontforgetme ametoa maoni…
im just do damn lazy to post :/ zaidi ya mwaka mmoja uliopita
smile
trueshadowwolf alisema …
Well i got back to my series. Humphrey the Punisher part 1 The Crack House. But i remade it to be better. Hope yall like like it ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
trueshadowwolf ametoa maoni…
and if wewe wanna know why i put in crack house its just a place where he goes to punish for a mission zaidi ya mwaka mmoja uliopita
trueshadowwolf ametoa maoni…
please maoni zaidi ya mwaka mmoja uliopita
unbreon505 ametoa maoni…
ok i will read it zaidi ya mwaka mmoja uliopita
smile
trueshadowwolf alisema …
Spirit moyo And The 7 Sages chapter 5, is now published. And things are going worse.... Find out whats going on. On alpha and omega channel. ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Omega90 ametoa maoni…
Gimme 20$ zaidi ya mwaka mmoja uliopita
trueshadowwolf ametoa maoni…
lol, zaidi ya mwaka mmoja uliopita
alphaGarth ametoa maoni…
i thought it was awesome great job!!! and i hate it too when they harrass what u create zaidi ya mwaka mmoja uliopita
trueshadowwolf alisema …
So how is every one? ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
trueshadowwolf ametoa maoni…
uhh, what game....sorry i dont really watch football games zaidi ya mwaka mmoja uliopita
trueshadowwolf ametoa maoni…
not into tv sports zaidi ya mwaka mmoja uliopita
alphaGarth alisema …
i need a mate..... man its been so lonely since last one left... ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
1Dmalik ametoa maoni…
wat happen to the last one zaidi ya mwaka mmoja uliopita
alphaGarth ametoa maoni…
didnt work out zaidi ya mwaka mmoja uliopita
dontforgetme alisema …
our minds are death, we're just following the others, even if we dont want to, we are being forced, its not a choice, its how it is, the ones that dont follow simply get deleted, they're marked as "freaks" and "weird", but there is a reason, people are afraid of what is diffrent, and we all adjust to this type of living, we all do it, wewe can lie and tell yourself that wewe are "free" but nobody is free, where all locked in a prison called society, ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
trueshadowwolf ametoa maoni…
hujambo alphagarth zaidi ya mwaka mmoja uliopita
alphaGarth ametoa maoni…
hey? zaidi ya mwaka mmoja uliopita
johnthewolf ametoa maoni…
nice zaidi ya mwaka mmoja uliopita
unbreon505 alisema …
im here on fanpop from a hard siku yes i do have to go to work cause when i turn 18 my parents going to kick me out of the house but i do have alot of money ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
humphrey59 ametoa maoni…
oh well i'm getting close to that age as well hopefully be able to stand up on my own four feet :) i do have quit a bit of money so hopefully going to be fine :D zaidi ya mwaka mmoja uliopita
crying
humphrey59 alisema …
alone,cold and have a broken heart, why does everybody hate me? :'( ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
dontforgetme ametoa maoni…
i gues im nobody because i dont hate wewe zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Omega90 ametoa maoni…
Who is this "everybody" fellow, he seems like a right asshole, I'll tell wewe that. So, wewe feeling down? Here is a solution...drawing. Picture drawing is great stuff, good for creativity to flow. zaidi ya mwaka mmoja uliopita
alphaGarth ametoa maoni…
hehe Omega90 has a point just be happy and use ur imagination to create something zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Litio alisema …
Anyone do parkour here ? ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
humphrey59 ametoa maoni…
meee :) zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Litio ametoa maoni…
Sweet , Another runner . zaidi ya mwaka mmoja uliopita
alphaGarth ametoa maoni…
haha me!!! zaidi ya mwaka mmoja uliopita
laugh
dontforgetme alisema …
family guy with alpha and omega characters xD would be funny ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
humphrey59 ametoa maoni…
haha lol XD zaidi ya mwaka mmoja uliopita
dontforgetme ametoa maoni…
dude humphrey as stewie xD zaidi ya mwaka mmoja uliopita
trueshadowwolf ametoa maoni…
... chris as mooch zaidi ya mwaka mmoja uliopita
big smile
Hybred98 alisema …
What up people, how's everybody tonight ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
dontforgetme ametoa maoni…
welll its morning here lol, but everything is going good zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Eziero ametoa maoni…
i'm good but my siku got messed up zaidi ya mwaka mmoja uliopita
humphrey59 ametoa maoni…
haha lol zaidi ya mwaka mmoja uliopita
smile
OmegaLeader alisema …
Well i upendo it how this place is a tad bit zaidi active, I wish to jiunge wewe guys but college... ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
trueshadowwolf ametoa maoni…
i know lol zaidi ya mwaka mmoja uliopita
shawnroberts55 ametoa maoni…
i have alot of things to do at school so i mite not be on much zaidi ya mwaka mmoja uliopita
humphrey59 ametoa maoni…
see ye i'm gonna miss u too zaidi ya mwaka mmoja uliopita
alphaGarth alisema …
"i will always be with u, makes no difference where your road takes u to, even if were apart, now were joined at the heart, though are moment may be gone, wewe and i will still live on, i will always be with you, ill be kwa ur side whatever wewe do, other memories may fade, but the ones that we made are eternal as a star, now im part of who wewe are, and ill be there in the sound of your laughter and in the tears u cry, cause the way u and i touch one and other, doesnt end with goodbye" u like it? ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
1Dmalik ametoa maoni…
omg tht like hella good :D wish i could write like tht zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Tatyana_evthing ametoa maoni…
i dont like being called bro its seems like ur calling me a boy zaidi ya mwaka mmoja uliopita
alphaGarth ametoa maoni…
well sorry bout that tat zaidi ya mwaka mmoja uliopita
smile
trueshadowwolf alisema …
I just had an idea, we should have a art show, for who has the best drawing. For alpha and omega, au spirit moyo au other articles. But we need judges. Here, in this club ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
trueshadowwolf ametoa maoni…
its a good idea right? zaidi ya mwaka mmoja uliopita
alphaGarth ametoa maoni…
yeah it is ill be a judge (my arts not fair plus i cant draw since my hands broken) zaidi ya mwaka mmoja uliopita
alphaGarth ametoa maoni…
k done zaidi ya mwaka mmoja uliopita
alphaGarth alisema …
IS THERE ANYONE ONLINE RIGHT NOW???!!! ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
1Dmalik ametoa maoni…
yep zaidi ya mwaka mmoja uliopita
alphaGarth ametoa maoni…
haha hello how wewe doing? zaidi ya mwaka mmoja uliopita
humphrey59 ametoa maoni…
never watched it :L zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Alphawolfjenna alisema …
boring.... ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
alphaGarth ametoa maoni…
give it a chance jenna and hi :) zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Alphawolfjenna ametoa maoni…
I was a regular here a few years ago, then it was fun, not as much now, and hi! zaidi ya mwaka mmoja uliopita
unbreon505 alisema …
we need to think of something this club is really boring lets think of something that will make this club less boring if we do we maybe go up to 4000 mashabiki one thing people should be online zaidi and do zaidi things who agree ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Omega90 ametoa maoni…
We'll cause problems among ourselves, thus creating drama, and from drama comes trolls, and from trolls comes arguing and fighting, from arguing/fighting comes the ex-trolls, ex-trolls are a pillar that keeps our club alive, and then everyone gets involved, and from that, everyone'll become active to see the drama. So, who'd like to start the fire, and who'll like to fuel it? zaidi ya mwaka mmoja uliopita
unbreon505 ametoa maoni…
ok zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Omega90 ametoa maoni…
*puts cricket in box, chirping stops*exactly, but it has been zaidi talking than posting really, so socially active, but kinda dead in all others zaidi ya mwaka mmoja uliopita
alphaGarth alisema …
what do wewe think if they made a movie thats has a&o and balto put together would be like wewe think balto would go for lilly? and like garth with jenna? haha just a funny swali i thought of ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
katelover14 ametoa maoni…
Hot!!! zaidi ya mwaka mmoja uliopita
dontforgetme ametoa maoni…
sounds cool zaidi ya mwaka mmoja uliopita
alphaGarth ametoa maoni…
im just sayin it would be aliyyle neat haha zaidi ya mwaka mmoja uliopita
alphaGarth alisema …
well if anyones online kasha pokezi me would upendo to talk ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
alphaGarth alisema …
well finally!!! "the fight above the winds part two (the awakening)" is now ilitumwa i hope wewe like it it took me awhile and i know its not that gd but let me know thanx :) ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Litio alisema …
What do wewe think humphrey would say to a mbwa mwitu that punched him in the face ? ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
unbreon505 ametoa maoni…
well it depends how angry he will be thats my opinion zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Litio ametoa maoni…
He's calm , Chillin' zaidi ya mwaka mmoja uliopita
dontforgetme ametoa maoni…
he would say: wtf dude! zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Litio alisema …
Anyone know what I should write about au any suggestions ? ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
humphrey59 ametoa maoni…
nope sorry m8 :L zaidi ya mwaka mmoja uliopita
dontforgetme ametoa maoni…
godfather alpha and omega crossover zaidi ya mwaka mmoja uliopita
hmmm
dontforgetme alisema …
why is almost everybody on ps3 a noob? ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
humphrey59 ametoa maoni…
off topic but ikr :L zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Litio ametoa maoni…
I'm not a noob .. zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Ignas357 ametoa maoni…
Break after four days? Dude, if wewe know how to take care of your PC it'll work forever. Same for consoles but xboxes seem to break down for no reason from what I heard. zaidi ya mwaka mmoja uliopita
crying
humphrey59 alisema …
hujambo guys anyone feel lonely and cold like u have no one to talk to ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
dontforgetme ametoa maoni…
nope, zaidi ya mwaka mmoja uliopita
humphrey59 ametoa maoni…
good i'm happy for u zaidi ya mwaka mmoja uliopita
wolfcat343 ametoa maoni…
aaw zaidi ya mwaka mmoja uliopita
alphaGarth alisema …
hujambo anyone online? kasha pokezi me if u are if u want but hujambo haha hows the pack? ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
smile
Omega90 alisema …
hujambo there pack, is everything going good so far? I hope it is, I'll be comms dark for 6-8 hours. Just dropped in to ask. ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
dontforgetme ametoa maoni…
yup its going good, zaidi ya mwaka mmoja uliopita
alphaGarth ametoa maoni…
yeah its gd kinda quite here though.... zaidi ya mwaka mmoja uliopita
johnthewolf ametoa maoni…
hi zaidi ya mwaka mmoja uliopita
wink
AlphaWolfCurt alisema …
any1 want a mate? kasha pokezi me ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
alphaGarth alisema …
i missed out on all the action didnt i? darnit well ill b on tomorow and maybe inayofuata but ill try and b on much zaidi now ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
alphaGarth alisema …
well... single again... anyone online? ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
alphaGarth alisema …
is it just me au is balto getting maarufu again? its even on the a&o club when we have a balto 1,2 and 3 klabu haha ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
smile
trueshadowwolf alisema …
Spirit moyo and the 7 sages chapter 4. Is now published. ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
trueshadowwolf ametoa maoni…
hope wewe like it zaidi ya mwaka mmoja uliopita
trueshadowwolf ametoa maoni…
but this is a part how spirit moyo and his brother lived zaidi ya mwaka mmoja uliopita
alphaGarth ametoa maoni…
cant wait im gunna read it zaidi ya mwaka mmoja uliopita
smile
Keyvon alisema …
I wounder Humprey didn't like Lilly ? ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
dontforgetme ametoa maoni…
no he liked kate zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Keyvon ametoa maoni…
Yah im gussing alphas are zaidi prirrer zaidi ya mwaka mmoja uliopita
alphaGarth ametoa maoni…
honestly i think lilly was hotter than kate i dont c why he didnt try to get lilly but all well haha zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Keyvon ametoa maoni…
Yah shes look cute zaidi ya mwaka mmoja uliopita
alphaGarth alisema …
hows everyone sorry wasnt on my computer got scammed kwa the fbi so had to reset it whats everyone up to? and check out the kura ya maoni i made i would really like to know the opinions though ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
dontforgetme ametoa maoni…
why did the fbi scam your computer... zaidi ya mwaka mmoja uliopita
alphaGarth ametoa maoni…
false thing they alisema i did illegal copyright material but i didnt i havnt ever done anything illegal on a computer au that has to do with a computer so yeah haha zaidi ya mwaka mmoja uliopita
lux2 alisema …
sorry ive been gone ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
trueshadowwolf ametoa maoni…
its okay zaidi ya mwaka mmoja uliopita
trueshadowwolf alisema …
Hello my fello wolves,how wewe Mbwa mwitu loups doing. ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
trueshadowwolf ametoa maoni…
anyone online zaidi ya mwaka mmoja uliopita
dontforgetme ametoa maoni…
im online zaidi ya mwaka mmoja uliopita
big smile
unbreon505 alisema …
i change my was im nice and have a light side so how is everybody? ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
unbreon505 ametoa maoni…
im very nice i change my ways like i alisema zaidi ya mwaka mmoja uliopita
dontforgetme ametoa maoni…
ok :D zaidi ya mwaka mmoja uliopita
trueshadowwolf ametoa maoni…
yay! zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Litio alisema …
Can wewe imagine skrillex at the howlin' rock xD ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
dontforgetme ametoa maoni…
just saying: angerfist is a way better dj and muziki producer zaidi ya mwaka mmoja uliopita
laugh
Hybred98 alisema …
alright stuck in school, doing math, and I am stoned as fuck, might as well bullshit for a bit ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
dontforgetme ametoa maoni…
if u do maths while your stoned wewe gonna have a bad time, zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Hybred98 ametoa maoni…
im having a ride right now zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Hybred98 ametoa maoni…
i passed the test high as hell zaidi ya mwaka mmoja uliopita
laugh
dontforgetme alisema …
What is the only animal with an asshole on its back? A police horse ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
dontforgetme ametoa maoni…
haters gonna hate, trollers gonna troll, but i not gonna care zaidi ya mwaka mmoja uliopita
johnthewolf ametoa maoni…
wtf zaidi ya mwaka mmoja uliopita
dontforgetme ametoa maoni…
cops are asshole's zaidi ya mwaka mmoja uliopita
brownwolf13 ametoa maoni…
Well not all of them. zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Lexiomega alisema …
I'm baaaaaaaack! =^.^= how is everyone doing? ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
dontforgetme ametoa maoni…
welcome back zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Lexiomega ametoa maoni…
thanks ^.^ zaidi ya mwaka mmoja uliopita
sentinelwolf ametoa maoni…
WOW^^ welcome back, *huge smile* *bites tail... "y u worry me till my fur, manyoya turns grey?"* zaidi ya mwaka mmoja uliopita
alphaGarth alisema …
hujambo hows everyone doing i missed my pack Marafiki i finally got my computer fixed video will be on soon and please excuse them there my first ones and there kinda cheezy ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
trueshadowwolf ametoa maoni…
pretty good and you? zaidi ya mwaka mmoja uliopita
alphaGarth ametoa maoni…
gd u should kasha pokezi me man zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Eziero ametoa maoni…
i'm good, u? zaidi ya mwaka mmoja uliopita
alphaGarth ametoa maoni…
gd zaidi ya mwaka mmoja uliopita
laugh
Keyvon alisema …
I cant wate until alpha and omega 2 comes out its going to be so cool. ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
dontforgetme ametoa maoni…
agreed :) zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Keyvon ametoa maoni…
YAY!!!!!!!! zaidi ya mwaka mmoja uliopita
trueshadowwolf alisema …
I always wanted to investigate a paranormal stuff, like ghosts, demons...well maybe, and also other stuff. It sounds cool doing it. ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
trueshadowwolf ametoa maoni…
me and my friend tryed to investigate the bloody mary thing whatever. we alisema her name three times, nothing happened zaidi ya mwaka mmoja uliopita
LoveAstrid ametoa maoni…
Kate is Awesome I hate hump freely and hope dies Also Astrid Rocks Httyd zaidi ya mwaka mmoja uliopita
trueshadowwolf ametoa maoni…
i suppose sometimes zaidi ya mwaka mmoja uliopita
big smile
trueshadowwolf alisema …
If wewe wanna know where i was last night..... I sorta had a HUGE PARTY LAST NIGHT.... LOL jking, my friend only Spended a Night. We were playing nintindo 64, WWF WAR ZONE. I had fun though. So how is everybody. :D ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
trueshadowwolf ametoa maoni…
and i got to see "cabin in the woods" it was ok, but didnt make sence what so ever zaidi ya mwaka mmoja uliopita
trueshadowwolf ametoa maoni…
guys the reason people arnt here thier on meebo zaidi ya mwaka mmoja uliopita
trueshadowwolf ametoa maoni…
ok no bodys online, wtf? zaidi ya mwaka mmoja uliopita
dontforgetme alisema …
mooch is afraid of bugs ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
humphrey59 ametoa maoni…
Lol I thought it would be salty after getting a bee stuck in his mouth XD zaidi ya mwaka mmoja uliopita
dontforgetme ametoa maoni…
me 2 but it turned out that mooch is scared of them zaidi ya mwaka mmoja uliopita
dontforgetme ametoa maoni…
who alisema it made sense? zaidi ya mwaka mmoja uliopita
smile
kingdom23 alisema …
man..i wish this club would get back on it's feet..but anyways, does anyone want to shabiki me? ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
dontforgetme ametoa maoni…
it can get back on its feet, zaidi ya mwaka mmoja uliopita
trueshadowwolf ametoa maoni…
i did shabiki wewe didnt i? zaidi ya mwaka mmoja uliopita
lonewolf82 alisema …
Been like four au five months since I've been on here.... Much has changed :s ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
humphrey59 ametoa maoni…
yep sure has :L zaidi ya mwaka mmoja uliopita
lonewolf82 ametoa maoni…
this club is also wayyyy slower than i remember it zaidi ya mwaka mmoja uliopita
unbreon505 ametoa maoni…
it is that why i mostly hate this club and everyone ignores me zaidi ya mwaka mmoja uliopita
dontforgetme ametoa maoni…
no unbreon youre being a dick, thats why everyone ignores wewe zaidi ya mwaka mmoja uliopita
cgova4 alisema …
i think someone unfanned alpha and omega we had 3100 and now fuck them ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
dontforgetme ametoa maoni…
ok zaidi ya mwaka mmoja uliopita