Alpha and Omega Wall

inaonyesha maingizo zaidi ya ukuta 1821-1830 na 21052

hank666 alisema …
Youtube change the layout of the website!! I hate the channel look too! ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
katealphawolf ametoa maoni…
what did they do exactly? have not been there in awhile zaidi ya mwaka mmoja uliopita
hank666 ametoa maoni…
the ychange everything!! but i just went back and everything is the same! idk what is happening zaidi ya mwaka mmoja uliopita
mischievous
Jhoman12 alisema …
What Would Kate And I Do? ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
hank666 ametoa maoni…
Do this! link zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Jhoman12 ametoa maoni…
Lol that's funny but i don't Think kate wanna do that Because she's Afriad of water unless i'm With her zaidi ya mwaka mmoja uliopita
SkipperFan ametoa maoni…
^XD zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Ignas357 alisema …
What would I do? XD ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
hank666 ametoa maoni…
What WOULDNT wewe do! zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Ignas357 ametoa maoni…
@Hank, I like how you're thinking! xD I think I'll.... sleep! lol zaidi ya mwaka mmoja uliopita
hank666 ametoa maoni…
XD lol ignas zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Metallica1147 alisema …
What would Lilly do? XD ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Alphaman ametoa maoni…
Fail lol zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Metallica1147 ametoa maoni…
No she wouldn't fail lol zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Alphaman ametoa maoni…
Iaying like that u know what that means zaidi ya mwaka mmoja uliopita
VengeanceWolf alisema …
Whats up all? I here we got some newbies trolling around here
!!! ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
hank666 ametoa maoni…
we did zaidi ya mwaka mmoja uliopita
AlphaAndOmega ametoa maoni…
I wish wewe were on American Airlines flight number 11 zaidi ya mwaka mmoja uliopita
VengeanceWolf ametoa maoni…
wow smarts, now that was some impressive logic zaidi ya mwaka mmoja uliopita
hank666 alisema …
it seems i start alot of stuff here. for 1. zombies 2. demotivational posters, and the orodha goes on.....i start alot of things! ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
katealphawolf ametoa maoni…
wewe start lots of things but i am the reason all the Life with stories are here, i made the first one and it inspired tons of users here! lol zaidi ya mwaka mmoja uliopita
hank666 ametoa maoni…
i know zaidi ya mwaka mmoja uliopita
rainy
Red_Pyramid206 alisema …
link

Has anyone seen this. This is the definition of MINDFUCK. ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
hank666 ametoa maoni…
.......what did i just watch...... zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Red_Pyramid206 ametoa maoni…
videodrome zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Red_Pyramid206 alisema …
What Would Katie Do?
ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
hank666 ametoa maoni…
hmmm....what WOULDN'T she do? XD (i couldnt think of anything creative) zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Jhoman12 ametoa maoni…
Have Sex like Kate wanna do to me :) zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Red_Pyramid206 ametoa maoni…
Lol yeah she would do stufff to me. And sex. I swear she is a mess. zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Ignas357 alisema …
link Nothing strange, just a cat, walking away (sarcasm) ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
hank666 ametoa maoni…
WTF!! it got up on two legs and walked away...... zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Alue26 ametoa maoni…
Funny, my mother's cat has a hang to do that too!!! zaidi ya mwaka mmoja uliopita
hank666 alisema …
wewe know, I know alot of people that are nicer than the Marafiki I have at school. And its not A&O related, but I just wanted to say thanks to jbiehl, metalwolf, mettallica1147, and humphreywolf11. wewe all are the nicest people iv ever met, and i just wanted to say trhanks.

to ya'll: link ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Red_Pyramid206 ametoa maoni…
What about me? lol zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Jhoman12 ametoa maoni…
and me Too :) zaidi ya mwaka mmoja uliopita
hank666 ametoa maoni…
dont worry, that doesnt mean that yall arent nice, yall are. :) zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Alphaman alisema …
hujambo promise me that I will always be the real Garth ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
hank666 ametoa maoni…
wewe will, ive known wewe since i joined and thats not gonna change :) zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Alue26 ametoa maoni…
Respect dude, I may not know you, but making me a shabiki of yours, I only can say, Good luck!!! zaidi ya mwaka mmoja uliopita
metalwolf116 ametoa maoni…
Any and every siku pal zaidi ya mwaka mmoja uliopita
jennawolf48 ametoa maoni…
oh yea your #1 to me wewe are garth!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! zaidi ya mwaka mmoja uliopita
hank666 alisema …
What would humphrey do? ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
hank666 ametoa maoni…
lolz im bored so kubeba with me zaidi ya mwaka mmoja uliopita
hank666 ametoa maoni…
yeah! zaidi ya mwaka mmoja uliopita
sad
Alphaman alisema …
Good bye guys at 4:30 today I will leave fanpop but I will be on once in awhile to talk to my mate Lillylover62 ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Jhoman12 ametoa maoni…
aww man well ok man Hope wewe gonna be ok :( zaidi ya mwaka mmoja uliopita
metalwolf116 ametoa maoni…
kwa man, good luck take care and I miss wewe already, say hello now and again ony ukuta dude, I am fixing that shadow charmer problem zaidi ya mwaka mmoja uliopita
sentinelwolf ametoa maoni…
yes, this too shall pass zaidi ya mwaka mmoja uliopita
heart
Jhoman12 alisema …
How ya'll like My Kate She Looks Worried But i can help her ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Jhoman12 ametoa maoni…
Thanks Man she Is :) zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Wolfman32 alisema …
Just warning. I think girlgirl1234 is another troll. Just throwing it out there. ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Alue26 ametoa maoni…
Jeeses, what did we ever do to them? Why can't they just leave us alone? zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Red_Pyramid206 ametoa maoni…
why? zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Red_Pyramid206 ametoa maoni…
I mean ses sending hot messages zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Wolfman32 alisema …
I just took Rose too the vet yesterday and it was just a sore throat. ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Wolfman32 ametoa maoni…
Yeah I was really worried. zaidi ya mwaka mmoja uliopita
alexis249 ametoa maoni…
That is good. At least she is ok. zaidi ya mwaka mmoja uliopita
big smile
Jhoman12 alisema …
My Account is Back now :D ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
katealphawolf alisema …
Damn skunks! Was going to get breakfast with Kate and leaving the driveway there was 2 of them in the nyasi on the side of the road, mates zaidi than likely. Too bad I did not have my .38 au 44 magnum on me au there would be 2 less skunks in the world right now. Don't say that I am a big meanie for wanting to kill a couple of varmints! Skunks have their place in this world, just not on MY property! Luckily they did not spray my truck au I would have went and got the gun and went hunting! ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
katealphawolf ametoa maoni…
no way! i was thinking about riding the four wheeler to work today too, now i dont think i will, dont want to get sprayed on my way to work! zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Red_Pyramid206 ametoa maoni…
shed be one STINKY mbwa mwitu zaidi ya mwaka mmoja uliopita
katealphawolf ametoa maoni…
yeah i would not care if it was me, but if one sprayed Kate i would go on a skunk killing massacre! There would not be a live skunk within a 20 mile radius! zaidi ya mwaka mmoja uliopita
metalwolf116 alisema …
hujambo fellow Mbwa mwitu loups of the pack, here is a new song dedicated to hank666

link ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
hank666 ametoa maoni…
awesome!! zaidi ya mwaka mmoja uliopita
smile
HumphreyWolf11 alisema …
link
Awesome link its my first mbwa mwitu sketch it taken awhile to do though
PS:It taken awhile so enjoy ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
HumphreyWolf11 alisema …
I Haz invented a new system
Bro's
Characters in the sinema are your friends
in that case i take Hutch
it works sorta the same way as mates
But once its taken wewe have to clone em ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
hank666 ametoa maoni…
no, hutch is my best ro zaidi ya mwaka mmoja uliopita
hank666 ametoa maoni…
well...take him!! zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Alue26 ametoa maoni…
But, How should I do that Hank? I'm not familier with this kind of systems!!! zaidi ya mwaka mmoja uliopita
HumphreyWolf11 alisema …
And im closing my makala uandishi and putting it to Fanart lol ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
hank666 ametoa maoni…
cool! zaidi ya mwaka mmoja uliopita
HumphreyWolf11 alisema …
Lol that troll is hilarious lol XD
i dont mind if he wastes his life spamming this page
he earns nothing
LOL
ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
CandoAlpha alisema …
Yo yo yo! its everyones inayopendelewa ALPHA!!! whud up people?! Man I been gone for a few days, what I miss?? Someone fill me in! Hit me up, we'll chat, whatever.
Did I miss any terrible wars, trolls, arguments au brawls?! ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Red_Pyramid206 ametoa maoni…
just missed the troll attack zaidi ya mwaka mmoja uliopita
hank666 ametoa maoni…
Hutch i better zaidi ya mwaka mmoja uliopita
CandoAlpha ametoa maoni…
How wewe guys been? Stayin out of trouble I doubt? zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Red_Pyramid206 alisema …
ok videodrome is the biggest mind fuck of a movie ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
katealphawolf ametoa maoni…
what is videodrome? zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Red_Pyramid206 ametoa maoni…
look it up on YouTube it's videodrome trailer. the ikoni should be a pink zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Red_Pyramid206 ametoa maoni…
uploaded kwa rzapatav zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Red_Pyramid206 alisema …
whew! glad that's over ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
hank666 ametoa maoni…
i know zaidi ya mwaka mmoja uliopita
hank666 ametoa maoni…
inayofuata time it happens, im raging to th efanpop admins zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Metallica1147 ametoa maoni…
HUZZA WITH A Q! :D zaidi ya mwaka mmoja uliopita
worried
jhoman231 alisema …
hujambo Guys it's me Jhoman12 Please add me My Account Got Suspended :( ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Metallica1147 ametoa maoni…
How did that happen? zaidi ya mwaka mmoja uliopita
jhoman231 ametoa maoni…
i don't know i was just doing something and it alisema I was Supended :( zaidi ya mwaka mmoja uliopita
GwenHeather ametoa maoni…
Because wewe were messing with Kat and me so we all reported wewe >.< zaidi ya mwaka mmoja uliopita
sunny
Metallica1147 alisema …
I got so lucky right now! When I was uandishi my story, my computer turned off! It turned off kwa its self! I didn't turn it off, it wasn't getting unpluged, the power button didn't get turned off! It just turned off and I was uandishi my story!! But lucky for me, the program that I use to write my stories has a recovery thing. So if my computer turnes off while Micrsoft Works Word Processor is up, it will still have everything I had typed on it even if I didn't save it. I got so fucking lucky! ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
mischievous
Red_Pyramid206 alisema …
Katie wants to make a bannana split. She will be the ice cream and I will cover her with toppings. And Im gonna put a cherry on juu and stick my banana, ndizi in ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Red_Pyramid206 ametoa maoni…
Oh wewe did my friend zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Red_Pyramid206 alisema …
Sitting here with Humphrey, chillin ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Alphaman ametoa maoni…
Same with Lily zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Jhoman12 ametoa maoni…
Same With Kate zaidi ya mwaka mmoja uliopita
big smile
jennawolf48 alisema …
please jiunge the alpha and omega shabiki fiction and shabiki art club, the alpha and omega pups club and the alpha and omega Jenna from my version of alpha and omega 2 club ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
big smile
Metallica1147 alisema …
Oh I upendo my new Lilly icon! Thanks alphakate21 for posting that sexy pic of Lilly! ^^ ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
hank666 ametoa maoni…
i likey zaidi ya mwaka mmoja uliopita
LIL-Humphrey ametoa maoni…
sexy :-) zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Jhoman12 ametoa maoni…
Lol she looks Beautiful too Kate is sexy so is Lilly zaidi ya mwaka mmoja uliopita
GwenHeather ametoa maoni…
soooo sexy zaidi ya mwaka mmoja uliopita
monkey
awsomegtax alisema …
some one called me amo and i alisema its emo and yes im emo -.-" ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
hank666 ametoa maoni…
lolz amo zaidi ya mwaka mmoja uliopita
awsomegtax ametoa maoni…
cool i saw the zombie one wewe made thought it was cool :) well im going to go take a walk talk to ya l8er zaidi ya mwaka mmoja uliopita
hank666 ametoa maoni…
later\ zaidi ya mwaka mmoja uliopita
mischievous
Red_Pyramid206 alisema …
Katie is giving me that look.... I wonder what she wants? ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
hank666 ametoa maoni…
play dumb and find out! XD zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Red_Pyramid206 ametoa maoni…
Katie: What do wewe think I want? zaidi ya mwaka mmoja uliopita
transformer101 ametoa maoni…
with the way she's talking? she wants to do a 69' XD! zaidi ya mwaka mmoja uliopita
EightySix alisema …
BORED. Someone dance for me. *shakes fist* Daaaannncce. :B ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
hank666 ametoa maoni…
*starts doing humphrey's rain dance* zaidi ya mwaka mmoja uliopita
EightySix ametoa maoni…
EXPLOSION!!!! zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Garth115 ametoa maoni…
lol zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Alue26 alisema …
Ehh, people, I don't want to be a party crasher, but, I feel a little depri now!! Please, would somebody say something to me!!! ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Alue26 ametoa maoni…
Ohh, there's a lot of things!!! It's just, ........ AAaaaggh, It(s just to much to tell!!! PM me,that's the better option!!! zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Alphaman alisema …
The alpha and omega party club is up jiunge now ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Alphaman alisema …
If I make an A&O party club who will jiunge ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Wolfman32 ametoa maoni…
I will. Go ahead and Make one. zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Wolfman32 ametoa maoni…
Just tell when it comes though zaidi ya mwaka mmoja uliopita
jennawolf48 ametoa maoni…
I have joined!!!!!!!!!!! LOL zaidi ya mwaka mmoja uliopita
laugh
Metallica1147 alisema …
IDK but I feel like we should all have a party. Like an internet party for some, reason that I'm not sure of XD ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Wolfman32 ametoa maoni…
Ok. Me and Rose will bring Internet Soda. zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Wolfman32 ametoa maoni…
Maybe zaidi ya mwaka mmoja uliopita
GwenHeather ametoa maoni…
I already have a stash of chips and i have a pic on my account zaidi ya mwaka mmoja uliopita
tongue
Jhoman12 alisema …
I think we Have another Troll here Again This is him: link

Just be careful he could be Dangerous ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Wolfman32 ametoa maoni…
Yeah. I do too. zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Jhoman12 ametoa maoni…
oh ok ;) zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Jhoman12 ametoa maoni…
True yeah let's wait then zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Wolfman32 alisema …
I was wondering. How would people feel if say Paddy and Marcel were to die in a story? "Wink Wink" ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Wolfman32 ametoa maoni…
I don't want Kate and Eve to get sick. zaidi ya mwaka mmoja uliopita
worried
katealphawolf alisema …
Ok be honest with me everyone, do i scare au intimidate any of wewe in any way? I just ask because I get messages from time to time with users apologizing to me for something that was not a big deal! I mean I know I can be scary when I am mad but if I was mad at any of you, trust me, wewe would know about it really quick! So just be honest with me and tell me what wewe think about this matter please. ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
hank666 ametoa maoni…
kinda, i see wewe as the juu dog here zaidi ya mwaka mmoja uliopita
lolicol ametoa maoni…
lol wewe try too hard to scare me zaidi ya mwaka mmoja uliopita
katealphawolf ametoa maoni…
wtf? I don't try and scare people for no reason, besides i dont even know who wewe are zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Alphaman alisema …
Uhhhh Going to see Avenge 7 fold live yay ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
killer22 alisema …
Feeling like crap, so i have a siku off school to write and play guitar. ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
cool
hank666 alisema …
just wondering, who here is on wolfquest? I started playing it yesterday and its fun!! ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Metallica1147 ametoa maoni…
Because I told wewe about it XD And wewe know I play it lolz zaidi ya mwaka mmoja uliopita
hank666 ametoa maoni…
yeah, i firs tsaw it though in oine of the viungo in the A&O club zaidi ya mwaka mmoja uliopita
alphawolffallen ametoa maoni…
oh i haz it its fun its easy to make Marafiki zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Red_Pyramid206 alisema …
poor Alex...... wewe don't wanna know XD ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
hank666 ametoa maoni…
oh great, what happened zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Red_Pyramid206 ametoa maoni…
he's fine btw, u just don't wanna know zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Red_Pyramid206 ametoa maoni…
No, Alex does not want to talk about it. zaidi ya mwaka mmoja uliopita
anubis210 alisema …
my dog is named after an alpha and omega character....lilly hehe shes so sweet ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
anubis210 ametoa maoni…
I KNOW! <3 hehe zaidi ya mwaka mmoja uliopita
hank666 ametoa maoni…
omg sweet name! zaidi ya mwaka mmoja uliopita
anubis210 ametoa maoni…
haha yeah i know i did :P zaidi ya mwaka mmoja uliopita
sad
Metallica1147 alisema …
I had a nightmare last night! It had me and Lilly, we went to Paris for our honeymoon, we were having such a great time. But then all of a sudden we were flying (IDK why) we passed out and when we woke up we were in some kind of torcher chamber! I don't remember what I was on but I saw Lilly in what looked like a table, the juu part of her body was on top, her lower half was on the bottom but on the bottom was 2 giant blades! And....I don't want to say what happen to Lilly after that :'( ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Metallica1147 ametoa maoni…
But when I woke up from the dream I saw Lilly there. I was just so worried, thank God it was just dream. zaidi ya mwaka mmoja uliopita
HumphreyWolf11 ametoa maoni…
Also he is the creator of the world zaidi ya mwaka mmoja uliopita
HumphreyWolf11 ametoa maoni…
Even Satan cannot beat God! zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Wolfman32 alisema …
I don't know whats wrong with her but Rose has started having a bad cough. I'm starting to get worried. Any advice guys? ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Wolfman32 ametoa maoni…
Okay, I'm making a list. We're also going to see her parents to see what they think. zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Wolfman32 ametoa maoni…
Thank you. zaidi ya mwaka mmoja uliopita
alexis249 ametoa maoni…
they might have a cure. zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Wolfman32 alisema …
hujambo I was wondering. I think it'd be cool if somebody did an Alpha and Omega muziki video to the song 'I will always return' kwa Bryan Adams. I would if I knew how to make these kind of videos. Just throwing out an Idea for a video. ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Wolfman32 ametoa maoni…
Cool. zaidi ya mwaka mmoja uliopita
cake
Xscash232 alisema …
Happy 5th Birthday Fanpop! ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
gaaralover101 ametoa maoni…
yaaaaaaaaaay zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Xscash232 ametoa maoni…
yup zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Xscash232 ametoa maoni…
ya zaidi ya mwaka mmoja uliopita
smile
katealphawolf alisema …
Back is sore, leg hurts, stomach is mildly upset, am i going to work today? Hell yes! XD In my entire working career i have only called in sick twice, that was back when i worked at IGA too, will never miss a siku working concrete if i can help it! Me and Kate had a good weekend, went and watched the hillclimbs yesterday, it was hot out there 98 degrees but we still had a good time, if it got too hot we just retreated to the Tacoma and turned the AC on for a few minutes. ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
katealphawolf ametoa maoni…
damn, i just realized it is August first, only 24 zaidi days to work and have fun before i go to college! :( zaidi ya mwaka mmoja uliopita
AlphaWolfCurt alisema …
ideas on muziki vids people ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
omegawolf alisema …
yawwwwwn...
Hmm.. ow, Fanpop's birthday and turns 5 today! XD surprise!!! ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
smile
Alphaman alisema …
Lilly told me she wanted zaidi pups we already have 6pups she wants zaidi should I au should I not have her. ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
HumphreyWolf11 alisema …
Okay i might have made my decision
im getting a Siberian husky for XMAS
W00T
Yay! ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
EightySix ametoa maoni…
Thats gonna be sweet! Now I want a dog. Luckily, all I Have to do is go get one. Ahh, but what to choose, German Shepard au mbwa mwitu pup? zaidi ya mwaka mmoja uliopita
hank666 ametoa maoni…
@eighty mbwa mwitu PUP! zaidi ya mwaka mmoja uliopita
jbiehl ametoa maoni…
Lil Humphrey! lolz zaidi ya mwaka mmoja uliopita
smile
AlphaWolfCurt alisema …
My First life with sarah makala is up plz shabiki and maoni :)

link ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
killer22 alisema …
bila mpangilio fact. wewe can get cows drunk kwa feeding them over ripe kiwi matunda and other fruit. ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
hank666 ametoa maoni…
lol im trying that! XD zaidi ya mwaka mmoja uliopita
killer22 ametoa maoni…
i have such a great science teacher zaidi ya mwaka mmoja uliopita
EightySix ametoa maoni…
That is quite interesting. I wonder if the four stomach thing acts as a fermentation device... Also, cow-tipping. Yesfun. zaidi ya mwaka mmoja uliopita
HumphreyWolf11 alisema …
I Hate wonder pets it sucks balls yes i know wewe may be like WTF WHY ARE U WATCHIN IT
Well my baby sister watches DickJr(NickJr)
I'd prefer Umizoomi than that Crap Program! ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
lagtr77 ametoa maoni…
Max and Ruby! zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Alphaman ametoa maoni…
PoM zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Red_Pyramid206 alisema …
Happy Birthday Fanpop! ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
hank666 ametoa maoni…
i know i just got it, it turns 5 today!!!! zaidi ya mwaka mmoja uliopita
RustyandJuneP ametoa maoni…
me too!!!! zaidi ya mwaka mmoja uliopita
HumphreyWolf11 ametoa maoni…
Happy Popday to wewe happy popday to you! zaidi ya mwaka mmoja uliopita
AlphaWolfCurt ametoa maoni…
happy popday every1 zaidi ya mwaka mmoja uliopita
HumphreyAlpha alisema …
Hey, wewe guys, I'm alive! Lol ha ha. I've been super busy with stuff so I haven't been on. Scar sends her love! ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
hank666 ametoa maoni…
thxs scar zaidi ya mwaka mmoja uliopita
SweetsOmega ametoa maoni…
Oh, my! Arctic and I were SO worried about wewe both! I know he'll be as happy as I am to know you're both all right. We send our upendo to both of you! <3 zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Metallica1147 ametoa maoni…
YAY your alive! :D zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Alue26 alisema …
I want to make a thing clear!!! I'm not a girl, I'm a guy, I wonder why they all see me as a girl, Is It with my jina la mtumiaji au something? ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
hank666 ametoa maoni…
who knows, i thought wewe where on youtube, but here i saw your proifile and i knew then wewe where a guy zaidi ya mwaka mmoja uliopita
LIL-Humphrey ametoa maoni…
Its cause of your jina la mtumiaji :-) zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Alue26 ametoa maoni…
Hank, my brother Is on YouTube, but I make some maoni too!!! zaidi ya mwaka mmoja uliopita
hank666 alisema …
not A&O related, but this was so funny I had to onyesha it to yall!! Ashley LMAO'd at this!!

link ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
big smile
Metallica1147 alisema …
I'm about to post the very first chapter of Running with the Pack. ^^ ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Metallica1147 ametoa maoni…
Its up! :D zaidi ya mwaka mmoja uliopita
GwenHeather ametoa maoni…
its awesome! :D zaidi ya mwaka mmoja uliopita
GwenHeather ametoa maoni…
lol but yes it's a good chapter i certainly agree zaidi ya mwaka mmoja uliopita
smirk
Jhoman12 alisema …
link ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Jhoman12 ametoa maoni…
Hope Ya'll Like it :) I do zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Alphaman alisema …
Yea I got two tickets to see the high jump tonight at the x games can't wait to go ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Jhoman12 ametoa maoni…
Awesome Man i upendo X Games :) zaidi ya mwaka mmoja uliopita
hank666 ametoa maoni…
i upendo the X games zaidi ya mwaka mmoja uliopita
EightySix ametoa maoni…
link zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Red_Pyramid206 alisema …
Dante's Inferno is the best game ever. It makes the poem actually easier to understand ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
EightySix ametoa maoni…
I like how much of the Game Play mechanics God of War let them borrow for their game. zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Red_Pyramid206 ametoa maoni…
still it's pretty sick. I upendo it when wewe steal death's scythe and rip him in half with it. That scythe is so badass zaidi ya mwaka mmoja uliopita
metalwolf116 alisema …
WHO HERE HATES THE GO COMPARE MAN!!!!!!!! HE IS SO IRRITATING!!!!! ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
anubis210 ametoa maoni…
hate the bastard...but upendo Alexander the meerkat lol zaidi ya mwaka mmoja uliopita
katealphawolf ametoa maoni…
i have no idea who he is zaidi ya mwaka mmoja uliopita
hank666 ametoa maoni…
lolz just watched him...i lold zaidi ya mwaka mmoja uliopita
EightySix alisema …
link
ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Ignas357 ametoa maoni…
link zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Alue26 alisema …
Did wewe see the fanbanner? We're at the 1100 Mark, Yeeehaaa!!!!! ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
EightySix ametoa maoni…
*does little party dance* zaidi ya mwaka mmoja uliopita
hank666 ametoa maoni…
yay! zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Katelover812 ametoa maoni…
hahaha LOL zaidi ya mwaka mmoja uliopita
HumphreyWolf11 alisema …
Get a siberian husky au a IPAD2
hmm what one ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Red_Pyramid206 ametoa maoni…
Husky, a machine cannot be your best friend zaidi ya mwaka mmoja uliopita
HumphreyWolf11 ametoa maoni…
*It can 0,o* zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Ignas357 ametoa maoni…
@Eight- Same happened with my ipod xD zaidi ya mwaka mmoja uliopita
cool
Red_Pyramid206 alisema …
Virus X is a badass movie. I wonder if someone could mutate the H1N1 to that level? ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
hank666 ametoa maoni…
who knows, if we can clone a animal someone can probably do that zaidi ya mwaka mmoja uliopita
HumphreyWolf11 alisema …
1098 zaidi mashabiki :| ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
HumphreyWolf11 ametoa maoni…
i mean We have 1098 2 zaidi to go zaidi ya mwaka mmoja uliopita
hank666 ametoa maoni…
cool; zaidi ya mwaka mmoja uliopita
jbiehl ametoa maoni…
Yay! zaidi ya mwaka mmoja uliopita
HumphreyWolf11 alisema …
Last siku of my.....Say 3 week holiday :( ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
hank666 ametoa maoni…
wow, sucks for wewe :( i have about maybe 2-3 zaidi weeks till i go back to school zaidi ya mwaka mmoja uliopita
katealphawolf ametoa maoni…
its not bad but very stressful it seems like, once i get used to it i dont think it will be too bad zaidi ya mwaka mmoja uliopita
hank666 ametoa maoni…
but eberything sounds hard, like buying a house, paying taxes and everything else zaidi ya mwaka mmoja uliopita
HumphreyWolf11 alisema …
Facebook stalks you
Because i typed a message to a friend of FB And i mean a kasha pokezi message and said"Crapbook" and i went to my GMAIL And seen a Facebook support message
Subject:Feedback report
Dear------ It seems wewe have not happy with Facebook stuff Thingy would wewe like to submit a feedback ripoti ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
smile
hank666 alisema …
I finally have a new banner in the A&O Zombies club, check it out. ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
hank666 ametoa maoni…
thanks zaidi ya mwaka mmoja uliopita
heart
Jhoman12 alisema …
Hi Kate Here And Jhordan here me And Kake was Havin a Great Time today Kate Was Watchin Me Play GTA on My game and She was Wondering Wow what a Cool game it is
Kate: yeah i just upendo How he plays it's so cool and Playful
Bye From Kate And Jhordan ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Alue26 alisema …
Well, buddies, I'm back!!! I hope wewe haven't missed me? And btw, I'm a little confused kwa kusoma the makala of Shewolf11!! ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Red_Pyramid206 ametoa maoni…
don't worry about it shes gone zaidi ya mwaka mmoja uliopita
anubis210 alisema …
im getting my puppy tomorrow :3 ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
anubis210 ametoa maoni…
totally is! zaidi ya mwaka mmoja uliopita
anubis210 ametoa maoni…
nope...its a girl lol....thinking of chinook....or naytiri from Avatar lol :P zaidi ya mwaka mmoja uliopita
anubis210 ametoa maoni…
haha yup yup ^^ zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Metallica1147 alisema …
Alright. Today I'm going to start making the first chapter of Running with the Pack but i need to tell wewe guys something. One mwezi I'm going to go back to school. And once that happen, Running with the Pack night not be as dated as much. So come inayofuata month, I need wewe guys to be patence to wait for the chapter of the story. I don't want anyone to rush me. So till inayofuata month, I'll get as many chapters done as I can. :) ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
katealphawolf ametoa maoni…
dammit dont remind me! lol I have to go to college August 25th, even though classes do not start until the 29th zaidi ya mwaka mmoja uliopita
laugh
Alphaman alisema …
I let Lily watch the first two Transformers and she loved them. Then she got sad because she thought there was no third she alisema shh I wish there was a third and I alisema there is. She got excited and alisema yay it's a late birthday present but she will upendo it. ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
jennawolf48 ametoa maoni…
sweet zaidi ya mwaka mmoja uliopita
metalwolf116 alisema …
I FUCKING upendo CRYSTAL!!!!!! ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
katealphawolf ametoa maoni…
who is Crystal? zaidi ya mwaka mmoja uliopita
hank666 ametoa maoni…
oh zaidi ya mwaka mmoja uliopita
LadyFoxes ametoa maoni…
:( zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Ignas357 alisema …
The funny part of this text is that when wewe start to understand that it's worthless- it's too late to stop reading. ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
lagtr77 ametoa maoni…
dammit, I read it zaidi ya mwaka mmoja uliopita
lagtr77 ametoa maoni…
this gives me an idea zaidi ya mwaka mmoja uliopita
metalwolf116 ametoa maoni…
damn, nice one zaidi ya mwaka mmoja uliopita
meh
katealphawolf alisema …
I just can't help but feel that my computer has either been hacked au caught a virus. If anyone on here did it please step mbele and confess, I won't get mad and honesty is far zaidi noble and a better choice, I hate people who lie to me. sekunde I hardly ever go on any other sites other than this au Facebook which I hardly use. Either way, screw technology! I am going riding today! XD If anyone has any leads for me to track, PM me about it and I will deal with it later on. ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
katealphawolf ametoa maoni…
I am not blaming anyone here but this is the only site I am on all the time, I hardly ever use Facebook. Other sites I am on are automobile foramu like TacomaWorld Forums, JeepForum, ThumperTalk, FullSizeBronco.com. I don't use them much but I know those sites are safer than this on au Facebook zaidi ya mwaka mmoja uliopita
HumphreyWolf11 alisema …
WOLPY! ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
HumphreyWolf11 alisema …
I Was considering buying a Macbook Pro for 1,000 From the apple store but guess what
*Clicks link*
Not able to be shipped outside of USA
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU RAGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*Looks at NZ Site*
2,000 Dollars
ULTIMATE FUUUUUUUUUUUUUUUUU RAGE!!!!!!!!! ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
katealphawolf alisema …
Me and Kate have had a wonderful evening/night! I treated her to a nice chajio, chakula cha jioni at a nice steakhouse, then we went to the fair with a few of my buddies, almost got into a fight with a few douchebag kids. I think I scared them pretty bad and most of them came and apologized and alisema they did not want any trouble! It was a good time, now me and Kate are going to go and have some real fun, if wewe catch my drift!^^ ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
katealphawolf ametoa maoni…
another thing that was really funny was when we were coming back from the fair Zach asked me what me and Kate were gonna do and I was like, "she wants me to bust a nut on her!" XD That made him get pissed off at me! lol zaidi ya mwaka mmoja uliopita
hank666 ametoa maoni…
sounds fun! XD zaidi ya mwaka mmoja uliopita
HumphreyWolf11 ametoa maoni…
I Still wonder what a steak, mnofu house is *Thinks of house made of steak*MMMMMMM Nah im kidding is it a house that sells steak, mnofu products like burgers chops *CHOP CHOP* zaidi ya mwaka mmoja uliopita
heart
Red_Pyramid206 alisema …
Katie, Alex, and I are off to bed! Katie is snuggled inayofuata to be on one side, and Alex has his head on a mto inayofuata to my head on the other side. They are the cutest brother and sister I have ever seen. Goodnight all! ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
RustyandJuneP alisema …
SSSSSSSSSSSSSSSOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO TTTTTIRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRED.
gonna Hot The Hay. Night. ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
hank666 ametoa maoni…
good night zaidi ya mwaka mmoja uliopita
hank666 alisema …
I just noticed I had 106 props!!! :D ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
hank666 ametoa maoni…
omegawolf gave me my 100th prop! zaidi ya mwaka mmoja uliopita
killer22 alisema …
Just came up with a brillient idea for a story. ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
hank666 ametoa maoni…
lets hear it zaidi ya mwaka mmoja uliopita
killer22 ametoa maoni…
when i'm done wewe can read it. all i will say is its a personal experience. zaidi ya mwaka mmoja uliopita
killer22 ametoa maoni…
i have finished zaidi ya mwaka mmoja uliopita
breannaalpha alisema …
hi peole i think wewe might like to jiunge the new culb i made caled "kate and b-dawg" ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
cool
arcticwolf07 alisema …
Nothing to do with A&O, but I thought this was kinda funny. link ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
killer22 ametoa maoni…
The Only thing i can think of is WTF zaidi ya mwaka mmoja uliopita
arcticwolf07 ametoa maoni…
Yeah, that too! XD zaidi ya mwaka mmoja uliopita
killer22 ametoa maoni…
i am Lost for words zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Alphaman alisema …
Uhhh Lily sure can party it's time to take a naP ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
WOLFofWisdom ametoa maoni…
Take a nap? R u serious? The night is still young. Hell the moon isn't out yet either. Cmon champ, make Lilly even zaidi proud tonight under the moonlight. Then give her a fabulous birthday chajio, chakula cha jioni and a fabulous birthday present. What do u say champ!? zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Wolfman32 alisema …
Talk to all of wewe on monday. ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
WOLFofWisdom ametoa maoni…
? zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Jhoman12 ametoa maoni…
ok.. see ya zaidi ya mwaka mmoja uliopita
mischievous
Jhoman12 alisema …
Can ya'll read one of my Stories About me AND Kate Mateing: link ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
katealphawolf ametoa maoni…
i read that a long time zamani zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Jhoman12 ametoa maoni…
Oh i didn't know but thanks zaidi ya mwaka mmoja uliopita
katealphawolf ametoa maoni…
yeah, sometimes i do not maoni but i enjoyed it! zaidi ya mwaka mmoja uliopita
EightySix alisema …
Eight's bila mpangilio Thing of the siku - Eight's Theme; link ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
EightySix ametoa maoni…
Listening to this gives me the idea to read NPLH from start to current, watch it grow and evolve and hopefully give me inspiration for a couple zaidi chapters. And maybe even finish it finally. zaidi ya mwaka mmoja uliopita
EightySix ametoa maoni…
And FURTHERMORE; link zaidi ya mwaka mmoja uliopita
EightySix ametoa maoni…
Its better when I have someone else in the conversation, I'll admit. zaidi ya mwaka mmoja uliopita
laugh
jennawolf48 alisema …
it's in the video section of the club ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
big smile
jennawolf48 alisema …
hujambo check out a video I made this morning called "alpha and omega Christmas!" ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
smile
Alphaman alisema …
Hi guys it's Lily it's my 16th birthday today Garths throwing me a huge party he says its a sweet 16 whatever that means. But I'm happy cause he got me something really expesicive ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
gaaralover101 ametoa maoni…
happi b siku :) zaidi ya mwaka mmoja uliopita
lagtr77 ametoa maoni…
happy 16th bitrthday!!!!!!!!! zaidi ya mwaka mmoja uliopita
SweetsOmega ametoa maoni…
Happy birthday from my Arctic and me, Lily! May wewe have many, many more! zaidi ya mwaka mmoja uliopita