Brucas Brucas shabiki Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the mashabiki of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM
save

Brucas 116057 majibu

Click here to write a response...

Showing Replies 50101-50150 of 116057

zaidi ya mwaka mmoja uliopita sophialover said…
ALIIIIIIIIIIICE *HUGS*
watching it NOOOOOOOOW.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Janni said…
I got the commentage xD

It's was when BLair 'seduces' chuck, and he gentily touches her thies (dunno how it spells)
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Janni said…
heart
POOOOH!<33
zaidi ya mwaka mmoja uliopita brattynemz said…
I. Can't. Breathe.

LMAO.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita sophialover said…
DAMN too bad she hasn't done the "And i've lost who i am..." part of the song.
It's still amazing though<3
zaidi ya mwaka mmoja uliopita sophialover said…
heart
DAMN too bad she hasn't done the "And i've lost who i am..." part of the song.
It's still amazing though<3
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Janni said…
Awww<3 It's wonderful pooh<3
zaidi ya mwaka mmoja uliopita mollyx365 said…
Heyy I love it!!!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Janni said…
I gtg go now...
be back later^^

LY<3'


PCBR&janni own 50 000th comment xD
zaidi ya mwaka mmoja uliopita 1treehillfan said…
Gracias people!!

LOL Nem.
Good xP
-withdraws hug so you stay alive-

Well the "I've lost who I am" part doesn't fit with SM.
And this was a different version of the song.
But I like the version with "I lost who I am" alot more.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita 1treehillfan said…
Gracias people!!

LOL Nem.
Good xP
-withdraws hug so you stay alive-

Well the "I've lost who I am" part doesn't fit with SM.
And this was a different version of the song.
But I like the version with "I lost who I am" alot more.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita brattynemz said…
Aww Dev is so cute :D
zaidi ya mwaka mmoja uliopita 1treehillfan said…
Thanks Molly:)
If you love it, comment it!
Mwahahahahah!
xP
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Janni said…
Dev is HOT! he has that Nerdy hotty loook^^

BB<3
zaidi ya mwaka mmoja uliopita 1treehillfan said…
Dev. Pwns.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita brattynemz said…
Janni do you know what are the choices for the next icon/banner?
zaidi ya mwaka mmoja uliopita mollyx365 said…
I`m too lazy!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita brattynemz said…
I gotta go. It's almost 4am and I have to break this habit before review classes start. Bye!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita 1treehillfan said…
IDC.
Do it anyway.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita 1treehillfan said…
=[
Bye Nem.
-sobs-
zaidi ya mwaka mmoja uliopita brattynemz said…
I'll come on later if I wake up earlier than usual. :)
zaidi ya mwaka mmoja uliopita 1treehillfan said…
crying
zaidi ya mwaka mmoja uliopita mollyx365 said…
Bye nem!!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita mollyx365 said…
Ofcourse I get an eyesexage with no witnesses XDD
zaidi ya mwaka mmoja uliopita 1treehillfan said…
COMMENT. MY. VIDEO.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita mollyx365 said…
I. DID.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita 1treehillfan said…
Y.A.Y.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita mollyx365 said…
Wow no one else is here?
zaidi ya mwaka mmoja uliopita 1treehillfan said…
I. GUESS. NOT.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita mollyx365 said…
BOOOOOO
zaidi ya mwaka mmoja uliopita 1treehillfan said…
What, I'm not enough entertainment for you?
zaidi ya mwaka mmoja uliopita mollyx365 said…
Welll ... you are very slow at replying.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita 1treehillfan said…
AM NOT!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Janni said…
hello hello
zaidi ya mwaka mmoja uliopita mollyx365 said…
You`re back!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Janni said…
I am^^

And i'm seeing that you got an eyesexage =D GO YOU!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita mollyx365 said…
LOL I know!! 2 in 1 day LMAO. You need to share some with me!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Janni said…
i frogot to tell you before, but youa re so lucky to have a pool
zaidi ya mwaka mmoja uliopita 1treehillfan said…
1. YOU HAVE A POOL?!
2. Pshhh I see how it is.
All happy to see Janni but nooo I'm here to entertain you and you won't have it.
Pshh.
Seeya.
xP
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Janni said…
LOL! Eysexage isn't something you share hun^^ Sorry :P
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Janni said…
You are leavig pooh? or huh?
zaidi ya mwaka mmoja uliopita mollyx365 said…
I love it!! Except last year we went on vacation and we got back there was POOP IN OUR POOL. Human poop. EWW
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Janni said…
human POOP!? WFT! Ewww!
LOL!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita mollyx365 said…
WTF? Does this randomly stop at .22?
zaidi ya mwaka mmoja uliopita mollyx365 said…
When I put it in HQ it does. Hmm.

YES I know! It was so gross and I really don`t know who did it but i really hope they never do it again!!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita 1treehillfan said…
No, I'm not leaving.
But I'm shunning Lou.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Janni said…
no, it works;D the whole way
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Janni said…
ok;D as long as you aren't shuning me xP
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Janni said…
EYESEXAGE ** <3 *0

sorry Molly
zaidi ya mwaka mmoja uliopita 1treehillfan said…
I just deleted my intro.
I don't like it.
And I'm most likely not even going to use it.