Brucas Brucas shabiki Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the mashabiki of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

Brucas 116057 majibu

Click here to write a response...

Showing Replies 15601-15650 of 116057

zaidi ya mwaka mmoja uliopita brattynemz said…
WAIT, HAVE YOU SEEN TERRA? SHE HASN'T SENT ME IN HER VOTES!!!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita irene_p said…
but the MOST impatient of all is hannah !!!!!1 oh you should have watched her yesterday.... HSE WAS DYING to find out the 3 first !!!! hahaha
zaidi ya mwaka mmoja uliopita irene_p said…
nooo i haven't :/
zaidi ya mwaka mmoja uliopita brattynemz said…
what time is it in your place, irene? Oh right both of you are from Greece! Haha. It's like 12mn here.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita sophialover said…
lol! dn katalavainw gt trelenontai oloi me auto to pragma. Siga pia dld...haha!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita irene_p said…
wow i got the 15600 comment !! yeiiii my 2nd one !!!!! hahahaha
well in greece now it is 6 pm
zaidi ya mwaka mmoja uliopita sophialover said…
It's 6 here...haha!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita sophialover said…
I haven't seen her either Nem and YEAH..GO YOUUU IRENE!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita irene_p said…
ok reii dn trelainomai ... apla variemai twra... kai dn exw ti na kanw... an kai prp na arxisw na etoimazomai... [variemai] haha

so nem what time is at your country?
zaidi ya mwaka mmoja uliopita brattynemz said…
6pm of Jan3? It's 12:15am, lol.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita irene_p said…
yap 6 pm of jan 3...
so you're like 12 am of jan 3 or kan 2?? lol
zaidi ya mwaka mmoja uliopita irene_p said…
i meant jan 2 ^^
zaidi ya mwaka mmoja uliopita brattynemz said…
More like Jan4 cause it's already midnight, lol. :D
zaidi ya mwaka mmoja uliopita livelovelaugh said…
hi again =)
zaidi ya mwaka mmoja uliopita sophialover said…
lol! Nem!! haha!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita irene_p said…
hi Dawn =]
zaidi ya mwaka mmoja uliopita brattynemz said…
lol. As Mickei said, we're from the future. lol
zaidi ya mwaka mmoja uliopita livelovelaugh said…
ive sent ya the results nem they turned out good =)

im gonna make a fan art like wall of fame thing with all the winners =)
zaidi ya mwaka mmoja uliopita livelovelaugh said…
it thats ok?
zaidi ya mwaka mmoja uliopita sophialover said…
OMG! HURRY DAWN! We are all impatient...loL!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita brattynemz said…
Yes of course. :)

What did you do about the ties?
zaidi ya mwaka mmoja uliopita livelovelaugh said…
ive sent them to nem she is posting them =)
zaidi ya mwaka mmoja uliopita livelovelaugh said…
i jus think we can share them theres only 2 ties
zaidi ya mwaka mmoja uliopita irene_p said…
ohhh i'm not gonna make it :( ahahaaaa
zaidi ya mwaka mmoja uliopita irene_p said…
the fanart is an awesome idea :)
zaidi ya mwaka mmoja uliopita brattynemz said…
Hey Irene it's only around 6:30 there, why are you leaving? Come back after dinner!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita irene_p said…
i have to go to the cinema :P to watch twilight remember?? it's ok i'll see the results tommorow... :P
zaidi ya mwaka mmoja uliopita brattynemz said…
Oh right. Well, twilight is a good excuse. :D enjoy! Say hi to Edward (and Rob, for that matter) for me! :D
zaidi ya mwaka mmoja uliopita irene_p said…
hahaha i will!!!!!! and i'm sure they will hear me !! LOL
zaidi ya mwaka mmoja uliopita livelovelaugh said…
and from me wel jus to rob screw edward and boo at kstew for me lol
zaidi ya mwaka mmoja uliopita brattynemz said…
lol Irene. So are you one of the Rob fanatics??
zaidi ya mwaka mmoja uliopita irene_p said…
ok Dawn ;-)!!!!! i gotta go noww!!! many kisses!!!!!! <33333 see ya
zaidi ya mwaka mmoja uliopita brattynemz said…
Aww okay enjoy the movie!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita sophialover said…
at Kristen? Since when you like the bitch faced Dawn? LMAO!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita livelovelaugh said…
i said boo at kristen i hate her
zaidi ya mwaka mmoja uliopita sophialover said…
AHH! BOO at Kristen...lol! I though "say hi to kristen..." LMAOOO! OK!!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita livelovelaugh said…
hello no lol
zaidi ya mwaka mmoja uliopita brattynemz said…
lol do you wanna see the results now, Mary? cause I still have 7-8hrs in the poll until it closes, and a lot of things can happen in 8hrs. lol
zaidi ya mwaka mmoja uliopita brattynemz said…
Dawn and Kristen, chatting over coffee. That's nice. lol
zaidi ya mwaka mmoja uliopita livelovelaugh said…
god yeh wel chatting would not be involved lol and can anyone give me a link to the BL wedding kiss the screencaps dont work on brooke-lucas.org
zaidi ya mwaka mmoja uliopita livelovelaugh said…
awwwwwwwww

link
zaidi ya mwaka mmoja uliopita sophialover said…
That's SCARY Nem...lol! I can picture her killimg the witch...LMAO!
OMG! YEAH! I SOOO WANNA CHECK THEM OUT!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita sophialover said…
CUTEEEE<33!
CS wedding! Pfff!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita brattynemz said…
Brooke and Lucas wedding, I wish. lol

Try here:
link
zaidi ya mwaka mmoja uliopita livelovelaugh said…
awww thanks nem your a star i can hav a brucas wall of fame without that pic on it
zaidi ya mwaka mmoja uliopita livelovelaugh said…
wats hens user name jennifer_002?
zaidi ya mwaka mmoja uliopita sophialover said…
YEP! I think so Dawn.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita livelovelaugh said…
omg i hate the new peyton spot icon
zaidi ya mwaka mmoja uliopita livelovelaugh said…
ok thanks =)
zaidi ya mwaka mmoja uliopita sophialover said…
NEM POST THE LINK OF THE RESULTS...LMAOOO!