Brucas Brucas shabiki Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the mashabiki of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM
save

Brucas 116057 majibu

Click here to write a response...

Showing Replies 28551-28600 of 116057

zaidi ya mwaka mmoja uliopita brattynemz said…
something's wrong with my fanpop!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita sophialover said…
surprise
link
OMFGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG!
*dead*
zaidi ya mwaka mmoja uliopita livelovelaugh said…
i know yeh lol
zaidi ya mwaka mmoja uliopita livelovelaugh said…
ewwwww
zaidi ya mwaka mmoja uliopita brattynemz said…
OMFG Mary that's some serious shit!!!! She has to be placed in an institution or something!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita livelovelaugh said…
thats sick
zaidi ya mwaka mmoja uliopita sophialover said…
I'm just DEAD right now. WHAT'S THAT? Man..it's SICK!
last edited zaidi ya mwaka mmoja uliopita
zaidi ya mwaka mmoja uliopita sophialover said…
Nem..i'm too shocked to say ANYTHING.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita sophialover said…
angry
Disgusting. If anyone should be forcibly sterilized, it's this woman. It should be done with a blunt instrument and no anesthesia. Child abuse and cruelty to animlas are two things that just make me want to kill. I can't help it, there's just nothing worse, and people who are guilty of either should suffer in a horrible way.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita livelovelaugh said…
link


LOL
zaidi ya mwaka mmoja uliopita brattynemz said…
I can never imagine that happening!!! She's crazy, she shouldn't be put to jail!!! No one in their right mind would cook his/her child!!!! I feel so bad for the kid. :[
zaidi ya mwaka mmoja uliopita livelovelaugh said…
gets me everytime lol
zaidi ya mwaka mmoja uliopita sophialover said…
LMAO DAWN!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita livelovelaugh said…
sorrry jus changing the tone lol
zaidi ya mwaka mmoja uliopita brattynemz said…
hehe it's okay.. I'm writing a new article and I think you guys will love it! lol.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita brattynemz said…
where'd you guys goooooo??? :[
zaidi ya mwaka mmoja uliopita livelovelaugh said…
sorry nem i was jus torenting my boyfriend lol andd oooo whats ya article about
zaidi ya mwaka mmoja uliopita brattynemz said…
Uhm.. Brooke and destiny..
zaidi ya mwaka mmoja uliopita livelovelaugh said…
ooooo cant wait to read
zaidi ya mwaka mmoja uliopita sophialover said…
cool
WOW! Can't wait!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Cas_Cat_2 said…
kiss
I'm back! =)

Are you girls still on?
zaidi ya mwaka mmoja uliopita sophialover said…
cool
I'm on Cat!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita brattynemz said…
yeah! I can't find a bottom image for my article but whatever, lol.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita brattynemz said…
do you guys have a state championship hug/NY hug fanart??
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Cas_Cat_2 said…
No, sorry Nem. =/
zaidi ya mwaka mmoja uliopita sophialover said…
I do..but finding it right now is kinda impossible...lol!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita sophialover said…
YAY! Eyesexageeee!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Janni said…
HEY!!<3
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Cas_Cat_2 said…
OH crap, that eyesexage was almost mine Mary! xD

Heard that Janni, almost mine, not yours! LMAO xD
zaidi ya mwaka mmoja uliopita brattynemz said…
lol never mind :D
zaidi ya mwaka mmoja uliopita sophialover said…
LOL!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Janni said…
Give up on the EYESEXAGES ** <3 *0
zaidi ya mwaka mmoja uliopita sophialover said…
"amost" yours Cat..lol!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita sophialover said…
cool
NEVER baby!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Janni said…
lol xP

What's up?
zaidi ya mwaka mmoja uliopita brattynemz said…
lmao game on bitches, let's get this thing up to 30000th!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Cas_Cat_2 said…
angelic
LOOL, that's what you girls think.
I've being this nice Cat.. But is all fake, really. I'm gonna turn into a really BAD DOG and i'm gonna stole all the eyesexages! =D =D

(LMAO, what was i drinking? God. =/)
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Cas_Cat_2 said…
We are "almost" there Nem. ^^
We just need more 1413 posts. =P
last edited zaidi ya mwaka mmoja uliopita
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Janni said…
zaidi ya mwaka mmoja uliopita brattynemz said…
Thanks for recognizing that you are going to steal the eyesexage, that means it is OURS. Or mine alone. Whatever.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Janni said…
I know CAt! You sued to be this sweet and innocent person, but then the EYESEXAGES ** <3 *0 and you turned into a monster, almost into a Peyton:O :P
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Janni said…
Neeeem! I haven't talked to you in ages!!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita brattynemz said…
Peyton isn't a monster, she's a troll! LMAO!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Janni said…
She is MUCH worse then a BACKSTABBING TWO FACED BITCH!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Broody_4_Cheery said…
woot woot
zaidi ya mwaka mmoja uliopita brattynemz said…
I know!!! I haven't been on during the weekdays much!!! What's up???
zaidi ya mwaka mmoja uliopita sophialover said…
Peyton's a psycho troll! YAY! PT!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita sophialover said…
IKR?
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Cas_Cat_2 said…
LMAOOO! OMG, i didn't write stole! That was my evil twin. I meant win the eyesexages on the fair way. Like i always do! =P

OMG, and Janni, almost Peyton? o.O Do you hate me that much? xD LOOL
zaidi ya mwaka mmoja uliopita brattynemz said…
Michelle!!! lol.

Aww too much Peyton hate??? :D