Brucas Brucas shabiki Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the mashabiki of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

Brucas 116057 majibu

Click here to write a response...

Showing Replies 33001-33050 of 116057

zaidi ya mwaka mmoja uliopita brucas4ever said…
oh how fun! it is to be in the sun
if i had some sun it could be fun!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Broody_4_Cheery said…
really, hann, you do? i would have never guessed with the icon and all.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Broody_4_Cheery said…
arghh! girl! you and your timing
zaidi ya mwaka mmoja uliopita brucas4ever said…
lol....all i do on this thread now is talk to myself:[[
it's depressing and sad!
but yah someone is here!
lol yes janni made me my icon!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita brucas4ever said…
what timing?
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Broody_4_Cheery said…
the 30 000th comment and teh eyesexage and you didnt even cheat!

im making icons atm but unsure what to do next, im thinking bl s2
zaidi ya mwaka mmoja uliopita dermer4ever said…
Here is the link to my images so just go threw all of them and Mickei you can too. link
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Broody_4_Cheery said…
kk
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Broody_4_Cheery said…
is the first hell lp?
zaidi ya mwaka mmoja uliopita brucas4ever said…
i didn't cheat for 33 000th<3 wow mick have you gone blind!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita dermer4ever said…
What
zaidi ya mwaka mmoja uliopita brucas4ever said…
lol.. nope the first hell is hell.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita brucas4ever said…
i don't give fat old markie enought energy to have such a passionate hate for lp
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Broody_4_Cheery said…
talking to yourself out of boredom isnt cheating, its coincidence and lack of better option.
last edited zaidi ya mwaka mmoja uliopita
zaidi ya mwaka mmoja uliopita brucas4ever said…
BOBert<3
zaidi ya mwaka mmoja uliopita brucas4ever said…
lmfaoa!
i know i was dieing!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Broody_4_Cheery said…
i cant help my passionate hate for lp, it just comes so naturally
zaidi ya mwaka mmoja uliopita dermer4ever said…
sounds good and Mickei you should do season 2
zaidi ya mwaka mmoja uliopita brucas4ever said…
Baby Baby Baby!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita brucas4ever said…
lol so does mine! but im fighting it! cause it's what mark want's most
zaidi ya mwaka mmoja uliopita dermer4ever said…
Yep i say we go down their and tie him up and we take over.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita brucas4ever said…
^ill be in on that.. fosho@!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita brucas4ever said…
Bobert is love<3
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Broody_4_Cheery said…
i thought what he wanted most was for us to think that jumping on beds and talking over the phone is good tv... hmmmm.

terra, s2 has so many good bl hugs, i think ill go hunting, do u remember wat number ep luc gives brooke his room?
zaidi ya mwaka mmoja uliopita brucas4ever said…
anyways it's about 11here so i must depart:[
sadly!
i haven't been on here much!
i i can come on tom..
Mick i finished counting all the eyesexes(besides the newer ones) so check it our on the 100th comment foruM!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita brucas4ever said…
a final departing eyesexage<3333
good night bl lovers<33
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Broody_4_Cheery said…
oh great u steal the eyesexage before you leave, how hannah! night, have a good one.
last edited zaidi ya mwaka mmoja uliopita
zaidi ya mwaka mmoja uliopita dermer4ever said…
Night Hannah and I am looking trough a jensen gallery so if i don't respond thats why
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Broody_4_Cheery said…
oh i could get lost in jensen too... sudden urge to watch DA.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita brucas4ever said…
one more thing before i leave..
don't be pissed guys..
but i don't really like brucas much anymore..
im really loving lp.. im sooooooooo sry.. but i rewatched this season and i think they are adorable. im so excited for the baby.. and i hate how mark is taking that away..
sry i hope you don't hate me
just brucas are sooooo old and lifeless
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Broody_4_Cheery said…
haha sorry but i just dont believe it, pull another leg hann. nxt second mary's gonna sayshe converted... yeah right.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita dermer4ever said…
Yeah right and i did get lost in those pictures it is gonna turn out good.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Broody_4_Cheery said…
did you ever see jensen as eric in days?
zaidi ya mwaka mmoja uliopita dermer4ever said…
nope the only thing i have seen him in was Dawson's Creek he was good on that
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Broody_4_Cheery said…
omg you are deprived! not of his role ondays because that was all soap opera make up and blonde hair, but surely you know him from supernatural right??? he was also the ever delicious alec in dark angel. alec kicks cj's ass any day.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita dermer4ever said…
true i have heard of it if it was on a different night i would watch it and they are done i am gonna upload them to the Jensen spot
zaidi ya mwaka mmoja uliopita brattynemz said…
anyone on?
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Broody_4_Cheery said…
hello?
zaidi ya mwaka mmoja uliopita mcewen_girl said…
Hey Mickei,you still here?
zaidi ya mwaka mmoja uliopita mollyx365 said…
Brucas
zaidi ya mwaka mmoja uliopita mollyx365 said…
OMG
zaidi ya mwaka mmoja uliopita mollyx365 said…
I LOVE
zaidi ya mwaka mmoja uliopita mollyx365 said…
THEM
zaidi ya mwaka mmoja uliopita mollyx365 said…
THEY
zaidi ya mwaka mmoja uliopita mollyx365 said…
ARE
zaidi ya mwaka mmoja uliopita mollyx365 said…
SOOO
zaidi ya mwaka mmoja uliopita mollyx365 said…
MUCH
zaidi ya mwaka mmoja uliopita mollyx365 said…
BETTER
zaidi ya mwaka mmoja uliopita mollyx365 said…
THAN
zaidi ya mwaka mmoja uliopita mollyx365 said…
GROSS