Brucas Brucas shabiki Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the mashabiki of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

Brucas 116057 majibu

Click here to write a response...

Showing Replies 39901-39950 of 116057

zaidi ya mwaka mmoja uliopita Janni said…
CHAT ROOOM!
i maliled dave/papa about it,, no answers!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita livelovelaugh said…
mehraj??????
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Cas_Cat_2 said…
And i really need to see SM. xD
zaidi ya mwaka mmoja uliopita sophialover said…
tongue
anyone knows how can we get one? Don't really think it's available for couple spots.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Janni said…
EYESEXAGE ** <3 *0

+ 100comments until 40 000th comment!!!!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita 1treehillfan said…
DAWN!

Mehraj is at the pinja forum.
And I hate his fucking guts.

Dude, we should do what the LPers do... start a petition!
Be like "GIVE US ONE!"
zaidi ya mwaka mmoja uliopita sophialover said…
YOU HAVEN'T SEEN IT CAT?
zaidi ya mwaka mmoja uliopita mollyx365 said…
I don`t think they`re gonna give us one honestly :(
I mean a lot of spots don`t even use them so they`ll tell us to go use theirs or something :(((
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Janni said…
i think that only the BIG spots get one, bue we should totallyMAIL dave/papa! 1000 of mails! xD
zaidi ya mwaka mmoja uliopita 1treehillfan said…
"In the moonlight... you and me... you'll dance with me won't you?"
-dies-
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Cas_Cat_2 said…
Janni hun, i think we have to sign a forum or something like that! I read something about on the Fanpop spot.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita brucas4ever said…
were getting a chat room?
zaidi ya mwaka mmoja uliopita 1treehillfan said…
CAT GO WATCH IT RIGHT NOW OR I WILL HURT YOU.
IT IS THE BEST MOVIE TO APPEAR ON THE EARTH.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita brucas4ever said…
OMFG!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Janni said…
but we SHOULD have one! We shoudl STORM MAIL them! xD
zaidi ya mwaka mmoja uliopita brucas4ever said…
OMFG!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita brucas4ever said…
OMFG!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Cas_Cat_2 said…
No, Mary. I haven't. =(

I guess i deserved to be haunted but CrackCat and be called a looser. xD
zaidi ya mwaka mmoja uliopita brucas4ever said…
OMFG!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita sophialover said…
YEAH!
Make a petition alreadyyy!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita mollyx365 said…
Hahaha we should!!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita brucas4ever said…
OMFG!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita livelovelaugh said…
about what?
zaidi ya mwaka mmoja uliopita 1treehillfan said…
EWWW Hannah you cheater bitch xP
zaidi ya mwaka mmoja uliopita sophialover said…
mischievous
YOU TOTALLY DO!
OMG YOU'RE SUCH A LOOOSER!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita brucas4ever said…
OMFG!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Cas_Cat_2 said…
LMAO,i'm gonna watch it hun, sooner or later!
But i will! =D
zaidi ya mwaka mmoja uliopita sophialover said…
PFF!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita brucas4ever said…
OMFG!
eyesexage

did you guys like my picture
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Cas_Cat_2 said…
DAMN IT HANNAH! :O
zaidi ya mwaka mmoja uliopita sophialover said…
cool
You better do!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita brucas4ever said…
OMFG!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita brucas4ever said…
OMFG!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita livelovelaugh said…
i thought he left?
zaidi ya mwaka mmoja uliopita brucas4ever said…
OMFG!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita sophialover said…
You cheating whore...lol!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita brucas4ever said…
OMFG!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita mollyx365 said…
MY INTERNET KEEPS DYING
zaidi ya mwaka mmoja uliopita brucas4ever said…
OMFG!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Cas_Cat_2 said…
I do! ;D

Queen bitchy. xD
zaidi ya mwaka mmoja uliopita sophialover said…
laugh
who left?
zaidi ya mwaka mmoja uliopita brucas4ever said…
OMFG!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita brucas4ever said…
OMFG!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita brucas4ever said…
OMFG!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Cas_Cat_2 said…
He's back Dawn. lol
zaidi ya mwaka mmoja uliopita livelovelaugh said…
this is going wayyyy to fast
zaidi ya mwaka mmoja uliopita sophialover said…
Mehraj?
UNFORTUNATELY NO.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita brucas4ever said…
big smile
OMFG!
lots of people
zaidi ya mwaka mmoja uliopita brucas4ever said…
OMFG!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Cas_Cat_2 said…
HANNAHHHHH STOP! XD --- yea, like this will work :P