Brucas Brucas shabiki Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the mashabiki of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

Brucas 116057 majibu

Click here to write a response...

Showing Replies 40601-40650 of 116057

zaidi ya mwaka mmoja uliopita Cas_Cat_2 said…
smile
And i'm making your interview hun! ;D
I'm on question 10 now. =]
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Cas_Cat_2 said…
YAY, EYESEXAGE! <3
 YAY, EYESEXAGE! <3
zaidi ya mwaka mmoja uliopita dermer4ever said…
I tried it a bit but it did not come out good so i stopped and have you read Molly's interview
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Cas_Cat_2 said…
No yet Terra, i will later, for sure. ^^
zaidi ya mwaka mmoja uliopita dermer4ever said…
ok you will love it
zaidi ya mwaka mmoja uliopita livelovelaugh said…
lmao im looking at my first ever video on sony vegas its so bad
zaidi ya mwaka mmoja uliopita livelovelaugh said…
oooo cat cant wait and know i havnt read mollys i will tho

take a look at how bad this is
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Cas_Cat_2 said…
Question 15 now hun!=D
I'm really trying to get this done today..
If not today, i will send you tomorrow, with no doubt. =)
zaidi ya mwaka mmoja uliopita livelovelaugh said…
oooo i want it today..... no pressure :P lol
zaidi ya mwaka mmoja uliopita livelovelaugh said…
only joking hun giv me it when you can
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Cas_Cat_2 said…
big smile
LOL xD
zaidi ya mwaka mmoja uliopita dermer4ever said…
i can't wait for your interview Dawn
zaidi ya mwaka mmoja uliopita livelovelaugh said…
im excited to =)

dont have a clue what my answers will be lol
zaidi ya mwaka mmoja uliopita livelovelaugh said…
if its about bl of course i know lol
zaidi ya mwaka mmoja uliopita dermer4ever said…
yeah those are the easy ones
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Cas_Cat_2 said…
LOL, i'm done. :D
I'm gonna send it to you in a bit ^^
zaidi ya mwaka mmoja uliopita livelovelaugh said…
ooooo excited lol
zaidi ya mwaka mmoja uliopita livelovelaugh said…
cant wait to answer them cat
zaidi ya mwaka mmoja uliopita dermer4ever said…
the Brucas ones are always my fav to read but sometimes the haters rate the Brucas related stuff low.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Cas_Cat_2 said…
Yeah. Brucas interviews are great! =D And the low ratings just annoy me. xS Rven tho i think it happend more in the beginning.. Think that it doesn't happen that much anymore, or at least, i hope so. xD

And you're SO fast Dawn. The article will be ready by tomorrow for sure. =P
I will read the other part tomorrow because i really have to go now. =(

Bye! =]
LY girls <33
last edited zaidi ya mwaka mmoja uliopita
 Yeah. Brucas interviews are great! =D And the low ratings just annoy me. xS Rven tho i think it happe
zaidi ya mwaka mmoja uliopita dermer4ever said…
heart
Bye Cat
 Bye Cat
zaidi ya mwaka mmoja uliopita livelovelaugh said…
cya cat =)
zaidi ya mwaka mmoja uliopita livelovelaugh said…
its all done btw =)
zaidi ya mwaka mmoja uliopita sophialover said…
cool
anyone on girls?
zaidi ya mwaka mmoja uliopita jennifer_02 said…
anyone still on?
zaidi ya mwaka mmoja uliopita livelovelaugh said…
anyone on?
zaidi ya mwaka mmoja uliopita sophialover said…
hmmm
Getting an eyesexage just by asking "anyone on"? Gahh!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita sophialover said…
you're so damn lucky Dawn..lol!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita livelovelaugh said…
lol i didnt even notice lol
 lol i didnt even notice lol
zaidi ya mwaka mmoja uliopita livelovelaugh said…
you ok hun?
zaidi ya mwaka mmoja uliopita sophialover said…
cool
wow! that's a good one!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita sophialover said…
Yah...i'm good. You hun?
zaidi ya mwaka mmoja uliopita livelovelaugh said…
thankies =) yeh im good going out tnite and my mum just got me a super cute dress to go out in =)
zaidi ya mwaka mmoja uliopita sophialover said…
A dress?
LOVELY. YAY<33
zaidi ya mwaka mmoja uliopita brattynemz said…
Hey girlies!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita sophialover said…
heyy Nem!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita brattynemz said…
Hey Mary! I'm so weirded out by the medal system, I haven't added ANYTHING to the Twilight spot in forever and I got a die hard today :D
zaidi ya mwaka mmoja uliopita sophialover said…
lol!
That new rating system is a pain in the ass...really but i guess that was a pleasant surprise. Good for you hun!
I'm also trying for my die hard for The Twilight spot...LMAO.
last edited zaidi ya mwaka mmoja uliopita
zaidi ya mwaka mmoja uliopita livelovelaugh said…
this spot you already have a fnatic!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita livelovelaugh said…
twilight spot oohhhhh lol
zaidi ya mwaka mmoja uliopita livelovelaugh said…
i think i will try and make some more banners
zaidi ya mwaka mmoja uliopita sophialover said…
lol..i edited it then...lol!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita brattynemz said…
This spot? ..I was kind of expecting a Jeyton die hard. :D
zaidi ya mwaka mmoja uliopita livelovelaugh said…
the new rating system is a pain in the ass
have yous voted on them award things?
zaidi ya mwaka mmoja uliopita livelovelaugh said…
ive got a jeyton diehard but i honestly havnt added that much its impossible to find stuff to add that kristine doesnt get to first lol
zaidi ya mwaka mmoja uliopita sophialover said…
Kristine got her fanatic already?
zaidi ya mwaka mmoja uliopita livelovelaugh said…
yeh she dot it a while ago
zaidi ya mwaka mmoja uliopita livelovelaugh said…
mary have u added the ed westwick stuff off fotolog?
zaidi ya mwaka mmoja uliopita brattynemz said…
Yeah. I've only added 100+ icons and an article and I was hoping for a die hard. Is it delusional?
zaidi ya mwaka mmoja uliopita sophialover said…
cool
Yeah Dawn!