Brucas Brucas shabiki Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the mashabiki of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

Brucas 116057 majibu

Click here to write a response...

Showing Replies 43601-43650 of 116057

zaidi ya mwaka mmoja uliopita Cas_Cat_2 said…
Well.. You're were also like for 2 months and tou have 8 dedicateds. I think that's pretty good. ^^

When i 1st joined i only had my Heroes dedicated over a year or something. xD
last edited zaidi ya mwaka mmoja uliopita
zaidi ya mwaka mmoja uliopita sophialover said…
hahh but you're not fast Caaat! I couldn't resist...lol!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita sophialover said…
cool
First medal i EVER got on fanpop was my BL fanatic...LOL!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Cas_Cat_2 said…
I KNEW you were gonna cheat! CHEATER! XD

A sad eyesexage. *sigh* lol XD
 I KNEW wewe were gonna cheat! CHEATER! XD A sad eyesexage. *sigh* lol XD
zaidi ya mwaka mmoja uliopita jennifer_02 said…
heyy !!!!!

was reading the last page the pick link just goes back to the BL spot can anyone fill me in?
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Cas_Cat_2 said…
LOL Mary. I think it most have been a BL dedicated 1st, right? xD
zaidi ya mwaka mmoja uliopita sophialover said…
I can remember the day pretty clearly. It was on June 17th. I had wwent to the cinema with my aunt (we watched such a CRAPPY non plot movie) and when i got back I JUST SAAAAAW IT! I didn't have a medal for this spot by that time. I got straight away the fanatic and welll...i don't even have to comment on HOW fucking excited i was...lol!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita sophialover said…
mischievous
hahaha NOP CAT! I got my fanatic straight away! *giggles*
zaidi ya mwaka mmoja uliopita RoXanne4Brucas said…
Thanks Catia..=]
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Cas_Cat_2 said…
Hey Jen. =]

SBF made a pick saying that she got a BL fanatic.
And we think that seh hasn't added nearly enought to deserve it. That was what happend. =/
zaidi ya mwaka mmoja uliopita jennifer_02 said…
damn i have missed a lot !!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita sophialover said…
YES.
And she practically gets GENERALLY undeserved medals so that's pretty much all about it.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita RoXanne4Brucas said…
Aw and thanks Mary..I hope I will :D
zaidi ya mwaka mmoja uliopita jennifer_02 said…
ohhhhhhhh
where is the pick?
zaidi ya mwaka mmoja uliopita sophialover said…
she deleted it...lol!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita sophialover said…
Cat is basically the unluckiest person alive...lol! She wrote this HUUUGE comment and by the time she got it posted the bitch was deleting her pick...LMAO.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita jennifer_02 said…
dang!
will the comments still be on yours and hers profile?
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Cas_Cat_2 said…
LMAO Mary! How you did that? :O You're like god! xD
And you remember the day. *.* I actually also remember.. =P I mean.. How could i forget? xD
zaidi ya mwaka mmoja uliopita RoXanne4Brucas said…
Oh shit..I missed that pick...I always missed memorable moments.=]
zaidi ya mwaka mmoja uliopita sophialover said…
meh
Unfortunately not Jen. I tried checking out Cat's activity but it wasn't on there.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita jennifer_02 said…
DANG!!! man tht sucks i wanted to see it too:(
zaidi ya mwaka mmoja uliopita sophialover said…
hahaha i was contributing LIKE CRAZY for 2 months and a half and THEN i just got it. Hannah was about to message papa about me and complain about "WHY MARY HASN'T HER FREAKING FANATIC YET?" LOL!
Memorable moments...
 hahaha i was contributing LIKE CRAZY for 2 months and a half and THEN i just got it. Hannah was about
zaidi ya mwaka mmoja uliopita sophialover said…
laugh
*this green bg sucks but i love the icon anyway...xD* THE REAL ONE HASN'T GOT IT - thank god.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita jennifer_02 said…
first medal for me was one tree hill dedicated at the beginning i thought u asked for fanatic medals like asking papa to give me one cos i was such a fanatic about it not becuase i added soo much

Those were the days
zaidi ya mwaka mmoja uliopita jennifer_02 said…
i g2g girlies cya later buddies !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita sophialover said…
LOL!
I was close to doing that but then fortunately they gave it to you...LMAO.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Cas_Cat_2 said…
Yeah.. I'm such a bad luck looser. =(

Aww.. You got the 1st fanatic of this spot? Or it was Hannah?
I wished i was here since back then. =/
zaidi ya mwaka mmoja uliopita sophialover said…
kiss
See yaa hun<3
zaidi ya mwaka mmoja uliopita sophialover said…
cool
It was Jelena actually (Chlarkfan). Then me...and then Hannah.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Cas_Cat_2 said…
heart
Bye Jen! <33
zaidi ya mwaka mmoja uliopita sophialover said…
*EYESEXAGE*
 *EYESEXAGE*
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Cas_Cat_2 said…
Aww.. Do you remember next ones? lol xD
zaidi ya mwaka mmoja uliopita sophialover said…
Karen (superstar_kk - don't think you got to know her.) and then Kelsie, Dawn, Kristen and then i don't remember cause people started getting them really fast...LOL!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Cas_Cat_2 said…
laugh
LMAO! You're screwed! XD
zaidi ya mwaka mmoja uliopita sophialover said…
cool
I'm in looove with this icon...xD It will probably be my next one.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Cas_Cat_2 said…
Yeah, i never talked with Karen in here. But i talked a little bit with her over props. (more icons related lol)
zaidi ya mwaka mmoja uliopita dermer4ever said…
Hi guys Janni send me message let me know that SBF got her fanatic before me i do not like that i have done more than her here and i still have my die hard.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita sophialover said…
LOL TERRA!
You're still alive after that?
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Cas_Cat_2 said…
LOL! Almost as hilarious as Amy's facial expression. LOL ;)
zaidi ya mwaka mmoja uliopita sophialover said…
Well...she said she'll KEEP contributing and then deleted the pick she made..lol! Just check out my prop page...
zaidi ya mwaka mmoja uliopita sophialover said…
Karen was such a sweetheart<33
We shared the same love for Canada (L)! lol!

HAHHH AMY'S FACIAL EXPRESSIONS JUST ROCK IN EVERY POSSIBLE WAY.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita dermer4ever said…
yeah i am i guess i have to make more Brucas art and have you guys rate it

it will be along before i get that
zaidi ya mwaka mmoja uliopita sophialover said…
I rate EVERYTHING so yeah...lol!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Cas_Cat_2 said…
Ah, i was just telling you that on the slut forum. xD

How do you fell about that? :|
zaidi ya mwaka mmoja uliopita sophialover said…
hmmm
how do you want her to feel?
I bet she's just in a crappy mood and feels depressed about it...LMAO. That's at least how i would feel if i were in her shoes...
zaidi ya mwaka mmoja uliopita dermer4ever said…
angry
i am pissed she is hardly here does nothing but cheat for ratings and posts repeats and she gets her fanatic this is so messed up
zaidi ya mwaka mmoja uliopita sophialover said…
ROB SINGING "I WAS BROKEN"<33
link
he literally blew me away.
last edited zaidi ya mwaka mmoja uliopita
zaidi ya mwaka mmoja uliopita sophialover said…
hmmm
I completely get what you're saying Terra. It's just unfair as hell.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Cas_Cat_2 said…
Okay, could he be anymore of a worse singer? I don't like it xS

And i know how you're feeling T. She got her 1st unfair medal on the Brucas/Naley spot. She never, even for a day added more than me and she get her fanatic when i recently just had gotten my dedicated. I added more than the double of her.
And then she founds herself a huge fan just because she has a fanatic (that didn't deserve).
Medals obviously doesn't mean anything on this sittuation..
last edited zaidi ya mwaka mmoja uliopita
zaidi ya mwaka mmoja uliopita sophialover said…
angry
HOOOOOW CAN YOU NOT LIKE IT?