Damon & Elena damon & elena mashabiki foramu chat

lailalove posted on Feb 25, 2010 at 08:59PM
ok this is the list of the last people who have been here last month *crying face* i will put more names as u tell me
i love all of u who has been here & who hasn't *love u all*




angiii7|| Angi
Teamdamon33|| Julia
laurik2007|| Laura
lailalove|| Lai
tvdlover|| fatemeh
katie15|| Katie
mariafan|| maria
tvdlover|| fatemeh
maryam1311|| maryam
Delenalove88|| Svetlana
last edited on Feb 19, 2011 at 12:07AM

Damon & Elena 14056 majibu

Click here to write a response...

Showing Replies 9951-10000 of 14056

zaidi ya mwaka mmoja uliopita epicdelena4ever said…
who is huddy LOL?
zaidi ya mwaka mmoja uliopita laurik2007 said…
5 more hours....
zaidi ya mwaka mmoja uliopita katie15 said…
hmmm
They are from House right? I watched clips of them on YT to see what they were like, I don't think I would ship them if I watched House ;/
zaidi ya mwaka mmoja uliopita laurik2007 said…
House and Cuddy from House MD:) One on my favorite couples ever!!!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita katie15 said…
big smile
That's actually a good question... what are you guy's top 5 couples ever?
zaidi ya mwaka mmoja uliopita laurik2007 said…
D/E
C/B
Huddy
Jate
Mondler tie with Spuffy

my top 3 varies from time to time:)
last edited zaidi ya mwaka mmoja uliopita
zaidi ya mwaka mmoja uliopita katie15 said…
laugh
Yeah your my Jate buddy roflmao
zaidi ya mwaka mmoja uliopita katie15 said…
big smile
Oh and here's the link to that Jate story I told you about:

link
zaidi ya mwaka mmoja uliopita epicdelena4ever said…
Delena
rory/jess
spuffy
phole
chair(could switch to dair if chair does not reedem it's self next season)
last edited zaidi ya mwaka mmoja uliopita
zaidi ya mwaka mmoja uliopita laurik2007 said…
big smile
Jate buddy yes...that's me:)))

Klea- I also love phole
zaidi ya mwaka mmoja uliopita katie15 said…
laugh
It's good to know we all have DE in our top 5 couples
zaidi ya mwaka mmoja uliopita katie15 said…
laugh
Phole used to be my OTP when I was obsessed with Charmed
zaidi ya mwaka mmoja uliopita epicdelena4ever said…
hahah still love phole...coop/pheobe is weird
also hate piper/leo liked prue/andy lmooo...i;ve seen like ALL charmed eps.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita laurik2007 said…
there was a time when i was also obsessed with Cole and Phole...but now i have other obsessions :)
zaidi ya mwaka mmoja uliopita katie15 said…
laugh
Klea same. The only Charmed couples I have ever liked were Cole/Phoebe, Andy/Prue and Kyle/Paige.

Piper/Leo were really boring LOL.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita laurik2007 said…
yes same here:) the only one
zaidi ya mwaka mmoja uliopita katie15 said…
worried
And shock horror none of my favourite Charmed couples were end game.

Only two of my favourite couples have ever been end game
zaidi ya mwaka mmoja uliopita laurik2007 said…
i quite Charmed after the 5th season *hides*:))
zaidi ya mwaka mmoja uliopita epicdelena4ever said…
@lau..like delena obsessions lol

didn't like paige with anyone ...prefered her single lol.
before delena my OTP used to vary between chair and rory/jess lol I always will love rory/jess they didnt deserve the ending they got it was total bs how he was brought BACK on the show 5 times and she rejected him...and didn' say anything when he said i love you...sorry for the rambaling lol.

last edited zaidi ya mwaka mmoja uliopita
zaidi ya mwaka mmoja uliopita DeanandDamon said…
hey guys!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Nibylandija said…
smile
heeello!
last edited zaidi ya mwaka mmoja uliopita
zaidi ya mwaka mmoja uliopita katie15 said…
laugh
Aww Lau, you missed season 6 which was one of the freaking best Charmed seasons!

Hey Sara! I got a reply email from LJ Smith as well! So have a lot of people!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita laurik2007 said…
@lau..like delena obsessions lol

Exactly!!!!

Hi Sara
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Nibylandija said…
laugh
SERIOUSLY. you guys did like phole?! i thought i`m alone in the world..*_*
zaidi ya mwaka mmoja uliopita epicdelena4ever said…
^ nope lol! ur not alone!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Nibylandija said…
blush
but i see i`m the only one who did enjoy piper and leo together..:P
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Nibylandija said…
tongue
anyway. i haven`t seen all the seasons. i stopped watching when prue died and paige made her appearance.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita DeanandDamon said…
first of all! yay e/o is writing to lj smith. this is great! we are showing out support! and i knew you'd get answered. i read her response on a previous page. isnt she awesome 4 responding to us? i know e/o thinks shes just saying things to make her fans happy but i really saw a difference when she thought i was a stelena fans and when she thought i was a delena fan. you could tell who she prefers!

anyway when you guys talk about charmed there is only one delicious person that comes to mind.....
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Nibylandija said…
wink
BRB.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita laurik2007 said…
mischievous
we are with you Anna....Phole Love!!!!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita katie15 said…
laugh
Chris is not hot Sara!!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita epicdelena4ever said…
yes he is kaite!!! LOL forgot about him !
last edited zaidi ya mwaka mmoja uliopita
zaidi ya mwaka mmoja uliopita DeanandDamon said…
DREW FULLER IS HOT! you know it katie! he made charmed good again...he was funny, charming, heroic and beautiful!!!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita DeanandDamon said…
you say it klea!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita katie15 said…
laugh
I agree he made Season six one of the best seasons, but him being hot?! Don't make me laugh roflmao
zaidi ya mwaka mmoja uliopita katie15 said…
tongue
Oh and we reached 400 posts congrats everyone!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita epicdelena4ever said…
LOL my friend was obssesed with him cause he looked like her crush
zaidi ya mwaka mmoja uliopita DeanandDamon said…
DREWWWWWWWWWWW!!!!!!!!!!!!
 DREWWWWWWWWWWW!!!!!!!!!!!!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita epicdelena4ever said…
^ katie how can not think he's hot. LOL
he's not hotter than ian tho! :p
zaidi ya mwaka mmoja uliopita katie15 said…
sick
lol
zaidi ya mwaka mmoja uliopita laurik2007 said…
big smile
400 peges:))

and when i think of a hot person from Charmed my mind goes to Cole!!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita katie15 said…
laugh
No one is hotter than Ian!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita DeanandDamon said…
well ian is more manly so i like ian more but they both have very similar looks. i go for the dark hair, light eyes look! and man klea ur friend knew a guy that looked like him? there are real guys out there that look like drew fuller? for real?
zaidi ya mwaka mmoja uliopita katie15 said…
laugh
Same Lau... Charmed isn't really known for their hot guys anyway
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Nibylandija said…
meh
i was wondering,Katie..have you ever liked blair & chuck together? :P

btw..what`s up with all the nina`s acting hate? i mean..come on! she has improved a lot throughout entire season 1 IMO. she PWNS as katherine. she keeps on getting better and better..
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Nibylandija said…
laugh
and when i think of a hot person from Charmed my mind goes to Cole!!

WOOORD!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita epicdelena4ever said…
yup!...younger 17 year old version of course!
and yup! no one is hotter than ian...altho jensen ackles and milo ventimilgila come n 2nd&3rd to ian IMO LOL
zaidi ya mwaka mmoja uliopita katie15 said…
laugh
I've seen someone who looks like Drew Fuller when I've been walking in the middle of busy Manchester
zaidi ya mwaka mmoja uliopita DeanandDamon said…
eh cole is eh! and who is insulting nina now? her acting skills have really grown! she amazing now!!! cant believe she used to be on degrassi.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Teamdamon33 said…
big smile
Hey, I'm back.