Damon & Elena damon & elena mashabiki foramu chat

lailalove posted on Feb 25, 2010 at 08:59PM
ok this is the list of the last people who have been here last month *crying face* i will put more names as u tell me
i love all of u who has been here & who hasn't *love u all*




angiii7|| Angi
Teamdamon33|| Julia
laurik2007|| Laura
lailalove|| Lai
tvdlover|| fatemeh
katie15|| Katie
mariafan|| maria
tvdlover|| fatemeh
maryam1311|| maryam
Delenalove88|| Svetlana
last edited on Feb 19, 2011 at 12:07AM

Damon & Elena 14056 majibu

Click here to write a response...

Showing Replies 12351-12400 of 14056

zaidi ya mwaka mmoja uliopita Teamdamon33 said…
I'm great! Watching Pretty Little Liars. :))
zaidi ya mwaka mmoja uliopita maryam1311 said…
kiss
cool im watching GG<2 love ur icon<3
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Teamdamon33 said…
laugh
Thanks! Love yours too! Elijah is a BAMF!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita maryam1311 said…
kiss
thx, so what is ur name ?
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Teamdamon33 said…
smile
And I'm Julia. ^

Anyone?
zaidi ya mwaka mmoja uliopita laurik2007 said…
kiss
me but im not staying:)) its 4:56 am, watching glee and then sleeping asap

bye Julia
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Teamdamon33 said…
It's ok! Bye!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Teamdamon33 said…
Anyone?
zaidi ya mwaka mmoja uliopita laurik2007 said…
kiss
Me:)) Hey Girl...
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Teamdamon33 said…
smile
Hey Lau! What's up?
zaidi ya mwaka mmoja uliopita laurik2007 said…
I'm studying:( I have two exams next week:(

You
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Teamdamon33 said…
tongue
I'm just enjoying my last week of vacation. lol
zaidi ya mwaka mmoja uliopita laurik2007 said…
big smile
Enjoy then:))
zaidi ya mwaka mmoja uliopita maryam1311 said…
hey!!!!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Teamdamon33 said…
smile
Hey! How are you?
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Teamdamon33 said…
Guys did you see the changes on our profiles? It's not a big difference but I liked it!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita angiii7 said…
yeah but I don't like it because I don't understand what the hell a cap is xD!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Teamdamon33 said…
smirk
LOL. Me neither. I just got one for picture perfect. But I don't know why.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita maryam1311 said…
im fine u?
yea , i like the changes in our profile , what is the caps think about?
last edited zaidi ya mwaka mmoja uliopita
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Teamdamon33 said…
big smile
I'm great! And what's your name? :)

I have no idea what caps are. I guess they are like rewards for doing some stuff, like writing on someone's wall.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita angiii7 said…
I'm back

yeah they're like rewards for doing stuff, I have four now.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Teamdamon33 said…
big smile
Yeah me too!

Did you watch Glee last night sis ?
zaidi ya mwaka mmoja uliopita angiii7 said…
nope I'm going to watch it now, even though I'm not that excited because of the whole Q&F thing I DON'T LIKE THEM AT ALL...

I have five now xD
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Teamdamon33 said…
IKR? I'm so mad at Finn! I mean he forgives the girl who got pregnant by his best friend but he doesn't forgive Rachel for making out with his best friend. But it's ok. Rachel will find someone better.
last edited zaidi ya mwaka mmoja uliopita
zaidi ya mwaka mmoja uliopita angiii7 said…
I KNOOOOOOOOOOW! IT'S CRAZY! :/
But I don't want Rachel to find someone better I LOVE FINCHEL :(
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Teamdamon33 said…
angry
LOL I love Finchel too but Finn is making me hate it.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita angiii7 said…
yeah you're right :( FINN IS SUCH A DICK!
last edited zaidi ya mwaka mmoja uliopita
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Teamdamon33 said…
laugh
LOL yeah right? In the Super Bowl episode I kinda liked the Puckleberry interaction. I was like: Yeah! Go talk to her Puck!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita jendelena said…
cool
Hi Delena'ers>> have yall voted on E online poll Round 1 go vote XD

link
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Teamdamon33 said…
^Voted. :)
zaidi ya mwaka mmoja uliopita angiii7 said…
Ok I have to admit I LOVE their scenes too <3 haha so maybe until Q&F are over GO PUCKELBERRY!

@jendelena I already did :D GO DE, FORWOOD AND BEREMY!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Teamdamon33 said…
wink
LOL yeah!! I mean,Lauren is such a bitch to Puck. He deserves better. haha
zaidi ya mwaka mmoja uliopita angiii7 said…
I know!!!!!!! and Lauren and Puck make an AWFUL couple xD
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Teamdamon33 said…
IKR?!

Anyway changing the TV show, do you watch Pretty Little Liars?
zaidi ya mwaka mmoja uliopita angiii7 said…
yesss! I love it!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Teamdamon33 said…
big smile
Did you watch 1x16?
zaidi ya mwaka mmoja uliopita angiii7 said…
yep! It was so damn good <3 I loved the new Spencer&Toby friendship or whatever <3 but I hated the Hanna&Aria fight! and plus there was no Aria&Ezra scenes! :/

Did you like it?
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Teamdamon33 said…
big smile
I loved it! Especially Hanna&Caleb. Man, I'm in love with him! haha I liked the Spencer&Toby thing too! Yeah, there was no Aria&Ezra scenes! I just realized that!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita angiii7 said…
Yeah Hanna&Caleb are sooooo cute <3 their last scene was amazing:')
I realized because I'm in love with Ezria <3
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Teamdamon33 said…
wink
LOL He's soooooooo hot. I mean, I can't blame Aria, if I had a teacher like him, I would do the same thing Aria is doing!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita angiii7 said…
LOL me too! but all my teachers are either old, fat or really short xD haha
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Teamdamon33 said…
LOL. My teachers are mostly women, and when they're men, they're german and old. LOL
last edited zaidi ya mwaka mmoja uliopita
zaidi ya mwaka mmoja uliopita jendelena said…
And post Damon and Elena in the comments. I want Delena to win all round. Delena all the way spread the word everywhere peeps. XD
zaidi ya mwaka mmoja uliopita angiii7 said…
LOL xD

Ok honey:D:D!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Teamdamon33 said…
Ok @jendelena!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita angiii7 said…
So other than PLL, Glee and TVD which shows do you watch?
zaidi ya mwaka mmoja uliopita jendelena said…
I watch Gossip Girl I love Chuck & Blair and Dan and Serena XD
zaidi ya mwaka mmoja uliopita angiii7 said…
I watch GG too! In fact right now I'm playing the official game in fb, goshhh is so damn addictive! You guys should play it; it's called "Gossip girl: Social climbing".
I love Chuck and blair too! But I'm an NS fan :)
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Teamdamon33 said…
I watch Make It or Break It too. :)
zaidi ya mwaka mmoja uliopita angiii7 said…
I don't... What is it about?:)