jibu swali hili

Damon Salvatore Swali

I like soooo upendo Damon but I was wondering what ya'll think of that sexy guy

 AphroditeBlake posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
next question »

Damon Salvatore Majibu

s-jb123 said:
i think that elena should definitely be with damon and not stephen!!!
select as best answer
posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita 
*
he is so much hotter
s-jb123 posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
*
agree!
epicdelena4ever posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
*
I agree with you!!!!
elina1996 posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
iandamonfan said:
I think he's the best on the show.
The better, hotter, superior choice as he once said... I could go on and on but I think this is very clear...

I upendo DAMON!!!
select as best answer
posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita 
*
AND I AM OBSESSED WITH HIM!!
iandamonfan posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
ianluvsmeh said:
o my gosh! i hea ya gurl. damon salvatore aka my pretend hubby is hott!! lik his eyes r the prettiest blue i've seen in my life and his hair is just so...sexy! whoo trust meh u r not the one only one thinkin whoa that guy guy is smokinnnn
select as best answer
posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita 
*
ur not the only 1 who thinks tht, me 2!! :)
AnaMonsalvo posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
*
He's my boyfriend in my mind and in my dreams god! how can anyone be that hot~fans self~ I just upendo him and he can bite me any time he wanrs
AphroditeBlake posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
*
God I don't no how somebody can be that sexy!!!!
AphroditeBlake posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
xroylex said:
he can turn me bite me au do what ever he wonts to me damm he is soooo fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiine ill would of loved to be corline well apart from the mark i wouldnt like them so much but all the rest hell yeah!!
select as best answer
 he can turn me bite me au do what ever he wonts to me damm he is soooo fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiine ill would of loved to be corline well apart from the mark i wouldnt like them so much but all the rest hell yeah!!
posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita 
*
lamooo i know right! he doesn't have to compel me ;)
epicdelena4ever posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
*
me niether
AnaMonsalvo posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
*
me niether to
AphroditeBlake posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
AnaMonsalvo said:
Jussst a lil' bit obsessed!!! i think he is soo much better than stefan. I upendo the fact that he is strong, but i also like that sometimes when he's with Elena he lets his guard down... I think they would be great together. Not to forget that Damon Salvatore is DROP DEAD GORGEOUS!!<<- lolzz
get it? "drop dead" (<--not all that funny)
select as best answer
posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita 
*
hujambo i think that joke was funny XD
AphroditeBlake posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
*
i think funny
sid1123 posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
v0nn77 said:
I IKE DAMON HE MAY BE BAD BUT SOMEWHERE INSIDE HE HAS A moyo AND I WANT ELENA TO BE WITH DAMON NOT STEFAN AND IF wewe NOTICED HE CHANGED FROM A TOTALLY MEAN GUY TO A COOL GUY WHO CARES AND HE CHANGED CAUSE HE IS IN upendo WITH ELENA
select as best answer
posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita 
*
yeah I gotta agree with wewe there
AphroditeBlake posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
RashiaZacchara said:
I upendo DAMON SALVATORE HE BRINGS: DANGEROUS, HAWT, SARCASTIC AND FUNNY ALL INTO ONE. HE'S A LOT BETTER THAN STEFAN. I REALLY upendo DAMON & ELENA. I wish it was Damon not Stefan. TEAM DAMON!!!!
select as best answer
posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita 
*
yeah Damon is so much sexy then Stefan so GO TEAM DAMON!!!!
AphroditeBlake posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
sid1123 said:
he is sooo cute .U noe the vampire diaries would jst b an ordinary luv story widout him he maks it wayyy tooo gud
select as best answer
posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita 
rachel1988 said:
hell yeah hes soooooooooo hot and i upendo this picture of him , upendo the look on his face it's like ' well, wewe wanna help me outta this shirt?' mmmmmmmmmm. ive even written a fanfic of me and him if u wanna read it just message me :).
select as best answer
 hell yeah hes soooooooooo hot and i upendo this picture of him , upendo the look on his face it's like ' well, wewe wanna help me outta this shirt?' mmmmmmmmmm. ive even written a fanfic of me and him if u wanna read it just message me :).
posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita 
*
God those eyes are just drop dead hot along with that body of his!!!
AphroditeBlake posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
*
rofl i'd help him out of his shati in a sekunde lmao!!
epicdelena4ever posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
*
I have to agree with both of wewe there
AphroditeBlake posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
jaydeepopz said:
thee studdiest studd muffin, mkate ule ulikuwa mtamu in the history of telivison
select as best answer
posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita 
Vamp_Biatchh said:
I upendo him so much!! If there was no Damon, I wouldn't watch the show! I mean it!
He's absolute HOTNESS! ♥
select as best answer
 I upendo him so much!! If there was no Damon, I wouldn't watch the show! I mean it! He's absolute HOTNESS! ♥
posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita 
*
kil me now
lailalove posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Abilei said:
He's alright, Stefan is better.
select as best answer
posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita 
*
wat!!!!????? i luv damon!!!! lol
missbelikov posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
*
....mkay
Abilei posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
*
Stefan is better in your dreams... and that's alright. He isn't better than Damon on the onyesha and wewe have to dream about it... don't worry, it's just fine...
iandamonfan posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
LexisFaith said:
Two words to describe Ian Somerhalder/Damon Salvatore? SEXY BEAST!!!
select as best answer
posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita 
TorchwoodGirl said:
I think that Damon is the best character in the show!!!!
select as best answer
posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita 
missbelikov said:
i luv damon!!! if he left the onyesha i would stop watching it he is really the only reason i watch it pretty much, well that and i read the books. damon is sooo sexy i recorded the episodes were he took his shati off and watched it over and over again lol! team damon!!!!
select as best answer
posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita 
next question »