Harry Potter dhidi ya Twilight 1000 Reasons Why Harry Potter Is Better Than Twilight

lauracullen66 posted on Aug 27, 2009 at 01:29PM
just start at one and see if you can get 1000

Harry Potter dhidi ya Twilight 54807 majibu

Click here to write a response...

Showing Replies 13101-13150 of 54807

zaidi ya mwaka mmoja uliopita GemonkDruid said…
@Gurl: LOL!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita PotterForever said…
I'm not even a gaga fan, I just think some of her songs are kinda catchy.

Dont call my name dont call my name................
zaidi ya mwaka mmoja uliopita gurl_guhguh13 said…
ALEJANDRO! sorry, my bro listens to lady gaga
zaidi ya mwaka mmoja uliopita GemonkDruid said…
ALEJANDRO!!!

Yeah, I wasn't really a fan either, I just acted like that to piss off Andie. But I was listening to Bad Romance. The punk cover version, that is. Much better.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Accio_Pandorica said…
laugh
Morning.!
Aha.! Disney is now banned in our house thanks to lizzie maguire. And I'm grounded for a week because I was being rude infront of my sister...
Best.Day.Of.My.Life. :D HAHAHAHAHAHAHAHAHA
Still laugh just thinking about it...
'I like that kid. He's got spunk' WHY is something like that on DISNEY CHANNEL :O x
Sorry...its just soooo funny >.< x
zaidi ya mwaka mmoja uliopita PotterForever said…
I'm not your babe...I'm not your babe... Damn now it's stuck in my head! Are you guys happy? Huh?
last edited zaidi ya mwaka mmoja uliopita
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Accio_Pandorica said…
laugh
What a way to start a new page >.< x
I have The Midnight Beast 'Lez be Friends' in my head...Offensive, but funny :D x

last edited zaidi ya mwaka mmoja uliopita
zaidi ya mwaka mmoja uliopita GemonkDruid said…
tongue
Disney Channel should be banned worldwide.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita PotterForever said…
I agree.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita GemonkDruid said…
YAY!!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita gurl_guhguh13 said…
Disney sucks now, with all the teen *cough*comedy*cough* shows, they're getting too lovish.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita PotterForever said…
No seriously. Its crap.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita GemonkDruid said…
May I present to you, the better Bad Romance!!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Accio_Pandorica said…
smile
It wouldn't have suprised me if it was like Hannah MOntannah. But why is LIZZIE MAGUIRE talking about THOSE kind of things...must be some weird American slang or something...>.< x
zaidi ya mwaka mmoja uliopita gurl_guhguh13 said…
laugh
I had to turn down the volume at the beginning lol.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita PotterForever said…
accio, Have you seen icarly? They talk about boobs and stuff.
last edited zaidi ya mwaka mmoja uliopita
zaidi ya mwaka mmoja uliopita gurl_guhguh13 said…
sad
I miss the old Disney, the good old ones, not the teeny whiny stuff.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita FredWRules said…
big smile
*singing in a childlike voice* Following the leader, the leader, the leader
We're following the leader wherever he may go
We won't be home till morning, till morning
We won't be home till morning
Because he told us so
Tee dum, tee dee
A teedle ee do tee day
We're out for fun
And this is the game we play:
Come on, join in
And sing your troubles away
With a teedle ee dum
A teedle do tee day
We're following the leader, the leader, the leader
We're following the leader wherever he may go
We won't be home till morning, till morning
We won't be home till morning
Because he told us so
Tee dum, tee dee
A teedle ee do tee day
We march along and
These are the words we say:
Tee dum, tee dee,
A teedle deelde deeay
Oh, a teedle ee dum
A teedle ee do tee day
Oh, a teedle ee dum
A teedle ee do tee day
INDJANS!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Accio_Pandorica said…
smile
Yeah but the dont talk about penises and they're...'spunk' do they, like good ol' lizzie? Somethings wrong with that mate...>.< x
Hey I hate Disney, I'm just annoyed that it got me grounded :L x
zaidi ya mwaka mmoja uliopita GemonkDruid said…
No, Accio, I think they meant spunk as in... attitude.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita PotterForever said…
penises? Really? Holy crap!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Accio_Pandorica said…
smile
I've NEVER heard that phrase before IN MY LIFE.!
LOL.!! :'D x
zaidi ya mwaka mmoja uliopita PotterForever said…
Mabey the disney writers were angry at the network so they started putting dirty material into the episodes. Ive heard of that happening with a doll company once, the manufacturers were angry at the company so they started programing the dolls to say "fuck" and stuff.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita GemonkDruid said…
Spunk was used in PJO, to describe Clarisse. And I'm pretty sure Clarisse doesn't have a dick.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita gurl_guhguh13 said…
surprise
really? dolls? gosh, I thought they were harmless!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita PotterForever said…
smile
Yeah, but didnt Twilight seem harmless at first?
zaidi ya mwaka mmoja uliopita GemonkDruid said…
surprise
Whoa... Really? I wanna buy one for my little cousin!!!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Accio_Pandorica said…
True >.<
And with that, I shall go to school
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH ¬_¬ x
Peace y'all x
zaidi ya mwaka mmoja uliopita PotterForever said…
bye!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita FredWRules said…
big smile
BYEZ!!!!!!!!!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita gurl_guhguh13 said…
byesssss xxxx
*randomly hums School is for Losers*
just kidding :)
zaidi ya mwaka mmoja uliopita PotterForever said…
No, but seriously guys, all disney shows are crap. Notice how every one of them follows the exact same pattern? Some tween becomes famous/popular/developes powers, and must deal with school, friends and family, while dealing with the unusual problems that arise from their unique ability/fame/ect. And the title of the shows always has the main character's name in it.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita gurl_guhguh13 said…
gah new page!!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita FredWRules said…
NEW PAGE
zaidi ya mwaka mmoja uliopita GemonkDruid said…
New page party¡
zaidi ya mwaka mmoja uliopita PotterForever said…
big smile
YAY!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita gurl_guhguh13 said…
yeah, some of them are just lame:
Hannah Montana
Aaron Stone (I think?)
Sonnie with a Chance (eventhough I liked that series for a while)
JONAS (annoying, not to mention too 'teen')
then, umm, some stuff..
OH! the pattern also has 'falling in love and then something bad happens'.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita GemonkDruid said…
And they have cheesy lines and fucked up singing.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita PotterForever said…
Yeah, and they always have two best friends, one boy and one girl. The boy is always quirky or a nerd.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita PotterForever said…
Oh yeah, and the star always sings the theme song.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita gurl_guhguh13 said…
or a weirdo, or some weird guy, or a weirdo, yes, I repeated it because it's always like that.
last edited zaidi ya mwaka mmoja uliopita
zaidi ya mwaka mmoja uliopita GemonkDruid said…
And the girls are either really rude or really girly.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita PotterForever said…
There is always an annoying sibling involved.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita gurl_guhguh13 said…
and the main star usually doesn't fit in the family, or gets annoyed by the parents -__-
zaidi ya mwaka mmoja uliopita gurl_guhguh13 said…
big smile
Aaaannnddd there is always the school bully. (MALFOY!! sorry, fangirl moment here)
zaidi ya mwaka mmoja uliopita PotterForever said…
Malfoy FTW!!!

Yes, and the teachers are always unrealisticaly cruel.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita gurl_guhguh13 said…
Hahaha, and then there's always something about school that they don't like, or usually they think school is lame and don't take the lessons seriously.
last edited zaidi ya mwaka mmoja uliopita
zaidi ya mwaka mmoja uliopita PotterForever said…
The main character is never popular, and they are always whining about haw they want to be popular.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita gurl_guhguh13 said…
Hannah Montana, Jonas Brothers and Justin Russo (from Wizards of Waverly Place) with SPONGEBOB!!!!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita PotterForever said…
^ haha that was great.