Harry Potter dhidi ya Twilight 1000 Reasons Why Harry Potter Is Better Than Twilight

lauracullen66 posted on Aug 27, 2009 at 01:29PM
just start at one and see if you can get 1000

Harry Potter dhidi ya Twilight 54807 majibu

Click here to write a response...

Showing Replies 24801-24850 of 54807

zaidi ya mwaka mmoja uliopita boolander25 said…
No, absolutely not. I know someone at my school who is WAYYYY too obnoxious and you are nowhere near her.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita harrypotterbest said…
Hey Auntie! *hugs*
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Ninja-Kitten said…
995!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita GemonkDruid said…
I'm a Ravenclaw, and I'm obnoxious. :D
zaidi ya mwaka mmoja uliopita harrypotterbest said…
No I don't think you're too obnoxious :P x

And Lexa, haha, nice. Get a Hufflepuff to find it!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita boolander25 said…
Hufflepuffs rule. And we are not slaves. :P
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Ninja-Kitten said…
@best, the rest of my family are Ravenclaws! And I'm a Slytherin!

What's girl to do? :P
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Quaila said…
Alright, thanks. :)
By the way, I took another sorting test recently, on personalitylabs...
I got:
65/100 for Gryffindor
91/100 for Ravenclaw, o.O
77/100 for Hufflepuff
46/100 for Slytherin

So I maybe a closet Gryffindor, lol.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita GemonkDruid said…
Puffs are awesome, but Ravenclaw rules. :D
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Ninja-Kitten said…
I usually get
90 Slytherin
60 Ravenclaw
40 Gryffindor
10 Hufflepuff
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Quaila said…
Voldy... You're a Slytherclaw, according to my deductions...
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Ninja-Kitten said…
I'm actually Lexa here :P

And yes I am, but I believe I'm mostly Slytherin. Besides, I don't like mixed houses much :)
zaidi ya mwaka mmoja uliopita GemonkDruid said…
I forgot my results.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Quaila said…
mischievous
Time to flee the country, lol. Be back laterz.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Ms_Mea said…
Okay, Auntie, i understand now :P Thanks :) I kinda have to agree...
zaidi ya mwaka mmoja uliopita xDark_Angelx said…
big smile
Ravenclaws FTW!

Five pages left!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Ninja-Kitten said…
Slytherin <3
 Slytherin <3
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Ms_Mea said…
Hmm, I forget my scores...but I'm mostly Ravenclaw
zaidi ya mwaka mmoja uliopita xDark_Angelx said…
I forget my actual score, too, but I remember I'm most like Ravenclaw.

And do the other houses have this girl? Nope! Luna pwns all! <3
last edited zaidi ya mwaka mmoja uliopita
 I forget my actual score, too, but I remember I'm most like Ravenclaw. And do the other houses hav
zaidi ya mwaka mmoja uliopita harrypotterbest said…
Gryffindor <3
 Gryffindor <3
zaidi ya mwaka mmoja uliopita xDark_Angelx said…
Oh, gosh, I felt like we did this before-oh, yeah, we did. X]
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Ninja-Kitten said…
WE LOVE YOU BELLATRIX
 WE upendo wewe BELLATRIX
zaidi ya mwaka mmoja uliopita xDark_Angelx said…
mischievous
^Our Bella is better than theirs.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita harrypotterbest said…
big smile
HERMIONE PWNS ALL!
last edited zaidi ya mwaka mmoja uliopita
 HERMIONE PWNS ALL!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita xDark_Angelx said…
^Whatever. I'm not getting in this fight again.

I've got to go. I'm seeing HP 7 (YAY!)-for the first time, unfortunately. I've been waiting for a long while. -_-
zaidi ya mwaka mmoja uliopita zanhar1 said…
No Bellatrix Pawns


I got Slytherin
 No Bellatrix Pawns I got Slytherin
zaidi ya mwaka mmoja uliopita harrypotterbest said…
It's an awesome movie, uncle :) x
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Ms_Mea said…
Yay for you Angel :) (yay I wasn't the last one to see it :P)
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Ms_Mea said…
Holy crap, 4 more pages!! :D
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Ninja-Kitten said…
Has anyone else noticed this? I found it very funny...
 Has anyone else noticed this? I found it very funny...
zaidi ya mwaka mmoja uliopita GemonkDruid said…
Hai I'm back!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita zanhar1 said…
lol
zaidi ya mwaka mmoja uliopita boolander25 said…
My mom is such a creeper. >.<
zaidi ya mwaka mmoja uliopita GemonkDruid said…
Quailia's not a creeper. >.>
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Ms_Mea said…
God, I love Fred and George <3 XD
zaidi ya mwaka mmoja uliopita GemonkDruid said…
Hmmmmmmm?????

Gods, I love Green Day. :D
zaidi ya mwaka mmoja uliopita emilyroxx said…
big smile
Oh wow! I came on just in time for the 1000th page! Epicness!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita boolander25 said…
Nah, my real mom.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Quaila said…
Since when did I become a creep? Oh right... The KOF-incident...
zaidi ya mwaka mmoja uliopita GemonkDruid said…
Yay, my daughter's here to celebrate. ^_^
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Quaila said…
Guys? I need a person who knows what a forum based roleplay is and has no qualms about playing a rather batshit crazy German Pureblooded Nazi...
zaidi ya mwaka mmoja uliopita venvargie said…
This sounds interesting, Quaila.
Do go on...
zaidi ya mwaka mmoja uliopita GemonkDruid said…
Sorry, Aila. :( My brain is too muddled right now. :P
zaidi ya mwaka mmoja uliopita boolander25 said…
I know what you're talking about, but I don't want to play Hitler.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita GemonkDruid said…
I wanna be Thalia!

Can I be Thalia? :P
zaidi ya mwaka mmoja uliopita youknowit101 said…
someone really loves nazis
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Quaila said…
Alright, imagine Bellatrix' sadism, Lucius' conniving, add the usual manners and behaviour of an nobleman, plus some measure of Nazi-idealogy... What do we have?
zaidi ya mwaka mmoja uliopita boolander25 said…
Why are we talking about Nazis?
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Quaila said…
Whose Thalia?
zaidi ya mwaka mmoja uliopita boolander25 said…
I am so lost.

YUM-A-DI-DOOOOOOOOOOOOOOOOO
last edited zaidi ya mwaka mmoja uliopita