Harry Potter dhidi ya Twilight 1000 Reasons Why Harry Potter Is Better Than Twilight

lauracullen66 posted on Aug 27, 2009 at 01:29PM
just start at one and see if you can get 1000

Harry Potter dhidi ya Twilight 54807 majibu

Click here to write a response...

Showing Replies 39651-39700 of 54807

zaidi ya mwaka mmoja uliopita jodarchy said…
hello emily , potato
 hello emily , potato
zaidi ya mwaka mmoja uliopita jodarchy said…
im a ravenclaw like luna lol yooohoooo
 im a ravenclaw like luna lol yooohoooo
zaidi ya mwaka mmoja uliopita 1-2vampire said…
Gryffinclaw ftw ;)
zaidi ya mwaka mmoja uliopita ThePotatoQueen said…
I'm a Ravenpuff :L
zaidi ya mwaka mmoja uliopita jodarchy said…
you cant be joint houses lol thats cheating


ravenclaw t shirt for the win
 wewe cant be joint houses lol thats cheating ravenclaw t shati for the win
zaidi ya mwaka mmoja uliopita ThePotatoQueen said…
Imma be a Ravenclaw then :)
zaidi ya mwaka mmoja uliopita mooimafish17 said…
heart
Im a Slytherin. But you guys love me anyway. ;)
zaidi ya mwaka mmoja uliopita 1-2vampire said…
Omg lol goosebumps.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita emilyroxx said…
Oh yeah? Well my house has got DUMBLEDORE. Oh yeah.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita mooimafish17 said…
heart
zaidi ya mwaka mmoja uliopita xDark_Angelx said…
mischievous
Ravenclaws FTW!

We're awesome. I mean, we have freakin' Luna Lovegood!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita ThePotatoQueen said…
^Agreed :D
zaidi ya mwaka mmoja uliopita 1-2vampire said…
Ravenclaw robes.
Ravenclaw Scarf & Tie.
Gryffindor Hoodie.
Gryffindor Bag.
Hermione's wand (Gryffnidor)
Luna's wand (Ravenclaw)

I also have the Elder wand, but ya know. Don't come killing me for it xD
zaidi ya mwaka mmoja uliopita ThePotatoQueen said…
Where'd you get Luna's wand? I want one :L
zaidi ya mwaka mmoja uliopita jodarchy said…
i have a number of hp stuff lol, like posters and cups and action figures and t shirts and banners and bags and various other stuff lol
 i have a number of hp stuff lol, like posters and cups and action figures and t shirts and banners an
zaidi ya mwaka mmoja uliopita xDark_Angelx said…
You know what's weird? My school's colors are red and gold, and when my chorus teacher got scarves for the advance classes outfits, they reminded me of Gryffindor scarves, and I wanted one so bad! :D

@1-2vampire-You can get their wands? Where? :o
zaidi ya mwaka mmoja uliopita jodarchy said…
various places sell hp wands, or at least they do here
zaidi ya mwaka mmoja uliopita 1-2vampire said…
Gryffinclaw.... yeaah.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita ThePotatoQueen said…
I want a HP wand :D
zaidi ya mwaka mmoja uliopita jodarchy said…
luna's wand looks very pretty
zaidi ya mwaka mmoja uliopita AllyAM said…
I'm bored.

Entertain me :P
zaidi ya mwaka mmoja uliopita ThePotatoQueen said…
big smile
@Joda: :D
@Ally:
zaidi ya mwaka mmoja uliopita jodarchy said…
there u go lol
zaidi ya mwaka mmoja uliopita 1-2vampire said…
it is it's awesome ;)
I get them from wbshop.com :)
zaidi ya mwaka mmoja uliopita 1-2vampire said…
winwin :L
zaidi ya mwaka mmoja uliopita jodarchy said…
that literal trailer never fails to make me laugh lol, and he needs a nose lol
zaidi ya mwaka mmoja uliopita jodarchy said…
i visit wbshop.com as well tis awesome
zaidi ya mwaka mmoja uliopita ThePotatoQueen said…
My new favourite song :)
zaidi ya mwaka mmoja uliopita 1-2vampire said…
UGH reminding me my school has got a new Glee Club... I facepalmed.
But in Orchestra we're doing a Doctor Who medley as well as regurgitating HP medley from year 8 xD
zaidi ya mwaka mmoja uliopita AllyAM said…
I love glee <3 =]
zaidi ya mwaka mmoja uliopita ThePotatoQueen said…
I wish my school had a glee club. All we have are sports clubs, and I fail at sport and pe :L
zaidi ya mwaka mmoja uliopita jodarchy said…
worried
i got voldemorts and dumblydors wands from wb shop but my mam wouldnt let me buy the rest of the wands they had lol
zaidi ya mwaka mmoja uliopita 1-2vampire said…
Yeah I'm there wishing I had nearly all the things from wbshop.com just gazing at the amount of merchandise longingly.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita jodarchy said…
yup i got the bobbleheads, then realised if i had waited i could have gotten a bellatrix t shirt and a gryffindor jumper instead
zaidi ya mwaka mmoja uliopita ThePotatoQueen said…
Nighty Night Guys, I didn't realise how late it is :L
zaidi ya mwaka mmoja uliopita jodarchy said…
night potato
zaidi ya mwaka mmoja uliopita 1-2vampire said…
mischievous
nightnight. lolmuchas. I've got the quill, hogwarts house bookmarks, Ravenclaw pen, timeturner, two official posters, three unofficial (printed out or from a magazine) calendar, three wands and two Harry Potter related bags, one Gryffindor hoodie, one set of homemade Ravenclaw robes, a Ravenclaw scarf my mum crocheted for me, and a DH keyring :)
zaidi ya mwaka mmoja uliopita jodarchy said…
awesome, i have a lot but i always want more lol, actually im trying to get my mam to get me the triwizard cup lol
zaidi ya mwaka mmoja uliopita harrypotterbest said…
Night TPQ *hugs* Love you
zaidi ya mwaka mmoja uliopita alexthedog said…
I have a Dumbledore(Elder)Wand from there. I want a Bellatrix, Voldemort, or Harry one next.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita jodarchy said…
i have voldies and dumblydors lol, and i ordered luna's hermiones and mrs weasleys, also ordered lucius' walking cane lol, everytime i visit the shop i wanna buy more lol
zaidi ya mwaka mmoja uliopita 1-2vampire said…
next one I'm getting is Ron's. Then Harry's, so then I have the trio :D
zaidi ya mwaka mmoja uliopita jodarchy said…
oh my gosh i just noticed that they have tonks' wand, i want it lol, i never noticed her wand there before
zaidi ya mwaka mmoja uliopita 1-2vampire said…
I know, they added more wands after DH, but like nearly all of them are out of stock it sucks xD
zaidi ya mwaka mmoja uliopita jodarchy said…
i would trade my two for tonks' lol
zaidi ya mwaka mmoja uliopita harrypotterbest said…
I carved my own wand x]
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Italktosnakes said…
I had one on, but they haven't given it me :L x
zaidi ya mwaka mmoja uliopita GoldnSnitch_96 said…
Hey guys, some of you will hate this. But its a joke. :P
zaidi ya mwaka mmoja uliopita harrypotterbest said…
laugh
OMIGOD I love that video XD
zaidi ya mwaka mmoja uliopita GoldnSnitch_96 said…
LOL