Harry Potter dhidi ya Twilight 1000 Reasons Why Harry Potter Is Better Than Twilight

lauracullen66 posted on Aug 27, 2009 at 01:29PM
just start at one and see if you can get 1000

Harry Potter dhidi ya Twilight 54807 majibu

Click here to write a response...

Showing Replies 39951-40000 of 54807

zaidi ya mwaka mmoja uliopita alexthedog said…
THE TRAILER'S OUT????????? OMG!!!!!!!!!!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita AllyAM said…
Fairly OddParents
zaidi ya mwaka mmoja uliopita ThePotatoQueen said…
@Ally: Ohhh :L
@Alex: i dunno, i just saw a trailer on youtube. But i got the P+F cd today :D
zaidi ya mwaka mmoja uliopita emilyroxx said…
They're making a live action Fairly Oddparents movie? Weird...
zaidi ya mwaka mmoja uliopita MissKnowItAll said…
^ ikr?

Drake Bell stars as a grown-up Timmy in it. :|
zaidi ya mwaka mmoja uliopita emilyroxx said…
WOW. They must be really desperate to make a movie.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita mooimafish17 said…
Its gonna be live-action. How odd!
last edited zaidi ya mwaka mmoja uliopita
zaidi ya mwaka mmoja uliopita ThePotatoQueen said…
I haven't watched FoP in ages...
zaidi ya mwaka mmoja uliopita emilyroxx said…
My brother watches it, but it's not really my thing. I've never pictured it as live action film material. Huh.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita ThePotatoQueen said…
Night guys! *Hugs everyone*
zaidi ya mwaka mmoja uliopita harrypotterbest said…
Night TPQ *hugs* Love you x
zaidi ya mwaka mmoja uliopita emilyroxx said…
I think that I'm the only one in my time zone... ALL OF YOU ARE ASLEEP WHEN I'M HERE!!!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita harrypotterbest said…
I'm not sleeping :P
zaidi ya mwaka mmoja uliopita AllyAM said…
I'm here =]
zaidi ya mwaka mmoja uliopita harrypotterbest said…
Say, why do people always want to impersonate Kate?
zaidi ya mwaka mmoja uliopita jodarchy said…
because they are pathetic lol
 because they are pathetic lol
zaidi ya mwaka mmoja uliopita AllyAM said…
...interesting picture
zaidi ya mwaka mmoja uliopita harrypotterbest said…
I love Dobby :)
And yes, they are. They could at least put a little effort into it XP
zaidi ya mwaka mmoja uliopita jodarchy said…
thanks lol, its a dobby quote from the movie and hermione ron and harry underwater lol
 thanks lol, its a dobby quote from the movie and hermione ron and harry underwater lol
zaidi ya mwaka mmoja uliopita AllyAM said…
That makes me sad ^ ; _ ;
zaidi ya mwaka mmoja uliopita jodarchy said…
me too but it was a really awesome quote
 me too but it was a really awesome quote
zaidi ya mwaka mmoja uliopita AllyAM said…
<3 Tonks/Lupin
zaidi ya mwaka mmoja uliopita jodarchy said…
i love tonks and lupin, although lots of people dont like them cause they feel the relationship was rushed
 i upendo Tonks and lupin, although lots of people dont like them cause they feel the relationship was r
zaidi ya mwaka mmoja uliopita AllyAM said…
I just think it seems that way because we didn't see them much in the books.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita jodarchy said…
yeah and we saw them even less in the movies, but i think they must have been in the order together for a while so i never felt like it was rushed
 yeah and we saw them even less in the movies, but i think they must have been in the order together f
zaidi ya mwaka mmoja uliopita harrypotterbest said…
Well, I'd best get going. Night guys *hugs* I love you all x
zaidi ya mwaka mmoja uliopita AllyAM said…
I find if funny when people make ships like Lupin/Hermione xD (especially when they're set when he's still at the school)
zaidi ya mwaka mmoja uliopita jodarchy said…
ewwww ew ew lol, although i like to ship hermione /luna lol and tonks and fleur so weird shipping is usually my thing but lupin /hermione is just wrong


night best
 ewwww ew ew lol, although i like to ship hermione /luna lol and Tonks and fleur so weird shipping is
zaidi ya mwaka mmoja uliopita xDark_Angelx said…
...People make the strangest pairings (no offense, though).
zaidi ya mwaka mmoja uliopita AllyAM said…
I find any student/teacher ship (in Harry Potter) just wrong.
I ship Lupin/Sirius, but I think that's a common ship now.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita jodarchy said…
i dont take offence lol i know they are weird ships lol but i cant help it lol


although this remains one of my favourite ships
 i dont take offence lol i know they are weird ships lol but i cant help it lol although this remain
zaidi ya mwaka mmoja uliopita AllyAM said…
lol, I'm not offended, it's just weird. =]
I have nothing wrong with other student/teacher ships. I'd be lying if I said I didn't ship Rachel/Mr. Schue (Glee)
zaidi ya mwaka mmoja uliopita lucius_malloy said…
heyy :)
naww whoever it was who posted the forest again pic nearly made me cry :'( I can't cry at 6:30AM though...
zaidi ya mwaka mmoja uliopita hsmgirl14a said…
My birthday is on April 21 I am going to be 17
zaidi ya mwaka mmoja uliopita lucius_malloy said…
coool :)
I'ma be 16... in December :P
zaidi ya mwaka mmoja uliopita lucius_malloy said…
GOSHDARNIT this winter is fucking clingy
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Gred_and_Forge said…
Hola Mishamigos?
zaidi ya mwaka mmoja uliopita GemonkDruid said…
Yay
zaidi ya mwaka mmoja uliopita GemonkDruid said…
Page 1600
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Gred_and_Forge said…
Yeah! A landmark page! No, not really x]
zaidi ya mwaka mmoja uliopita GemonkDruid said…
Lolzzzzzzz
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Gred_and_Forge said…
Yeah for sarcasm! :D

By the way, I followed you on Tumblr ^_^
zaidi ya mwaka mmoja uliopita GemonkDruid said…
Really? Tumblr hasn't messaged me about it yet :P
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Gred_and_Forge said…
I did though lol. I think? Wait, let me go check again.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita lucius_malloy said…
Tumblr's weeeeird.
sniff sniff one of my favourite fanfics just ended :'(
zaidi ya mwaka mmoja uliopita lucius_malloy said…
gred what's your tumblr?
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Gred_and_Forge said…
link

Do you have one malloy? I followed everyone else who listed theirs on the Biggerstaff spot.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita GemonkDruid said…
Oh, now it messaged me :D
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Gred_and_Forge said…
Follow me back? I'll be your bestest friend! x]
zaidi ya mwaka mmoja uliopita lucius_malloy said…
I just followed you :D