jibu swali hili

Harry Potter Swali

Who's up for a caption game? [Round 2]

so same as round one
winner gets 3 props.
also if wewe like the pick things it deserves a chance to win write good job (or a positive comment) in the maoni box.
if there is a tie, i'll choose

Dateline:19th May
 Who's up for a caption game? [Round 2]
*
sorry, i have been a little behind time, with work.
alisonfaith297 posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
 alisonfaith297 posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
next question »

Harry Potter Majibu

zanhar1 said:
Lucius: what's wrong wewe too

Bellatrix and Voldemort: we just saw Twilight

Bellatrix: and that Bella swan chick actually shares a name with me :'(
select as best answer
posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita 
*
lol!
Lunalovely posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
*
Yayz \^_^/
zanhar1 posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
*
Excllent!
emilykuru posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Misharrypotter said:
the dark lord I alisema set the sorting hat on moto not Hogwarts
Every one that's kwa him Oh so that's what he said, But lets watch it go up in smoke
select as best answer
posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita 
RealBenTennyson said:
Say CHEESE!
select as best answer
posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita 
Vixie79 said:
Voldemort: "So...okay...lost my train of thought. What are we doing again?"

Bellatrix: "Uhhhh, I don't remember! Let me think, hold on. Was it, we were going to destroy someone...er something...I don't..."

Lucius: "Really...?"
select as best answer
posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita 
*
Good one!!
RealBenTennyson posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
*
Thank you. :)
Vixie79 posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
*
LOL Thanks so much!
Vixie79 posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
dawnisbeauty said:
Voldermort:Bellatrix,whats Harry yelling about your "feelings" for me?
Bellatrix:umm..my Lord..hee hee err
Lucius:Man that is gross!
select as best answer
posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita 
*
XD
zanhar1 posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
*
Lol that's good!
Pigfarts posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
*
Thnx!
dawnisbeauty posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
nene72 said:
Death Eaters: "What's the time Mr.Wolf?"
Greyback: "Four O'clock"
Death Eaters: "1..2..3..4..,What's the time Mr. Wolf?"
Greyback:"DINNER TIME!!!"
select as best answer
posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita 
lucius_malloy said:
Voldemort: Wait... is that... huh?
Bellatrix: But... it can't be! I thought we dealt with him already...?
Lucius: Dear Bella, I'm afraid it is. That Muggle idiot the call *sneer* Justin Bieber. It seems he managed to... escape the Dementor's Kiss, perhaps since he had no soul to begin with.
Voldemort: No soul... er, right. Well. Bellatrix, my dear, would wewe like to do the honours?
Bellatrix: Oh, yes, my Lord, thank you, Lord... Avada Kedavra!
select as best answer
posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita 
*
HAHAHA upendo it.
D_J267 posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
*
yes!
Lunalovely posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
*
HAHAA!!!!
emilykuru posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Lunalovely said:
Bellatrix: What is that!? I think I'm gonna puke!
(Yeah I had no good ideas)
select as best answer
posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita 
*
i can see that
emilykuru posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
nymph_tonks said:
voldemort: where is he?
bellatrix: we Lost him.
lucius: uh, who are we talking about?
select as best answer
posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita 
lilith84 said:
Lucius: Err...

Bellatrix: Um...

Voldemort: WTF?!

Death Eater inayofuata to Voldemort: Great now it's 'confused face' time and I barely got the angry one right.
select as best answer
posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita 
wotcher-tonks said:
Voldemort: Is that a...A sparkling vampire?

Death Eater behind Voldy: I- I think it is...

Bellatrix: Holy shit.

Lucius: That BASTARD.
select as best answer
posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita 
*
Lol
zanhar1 posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
mileysmartcyrus said:
vouldemort: here is my army of the greatest ghosts
harrry: so what?
vouldemort: now u r going to finish harry
harry:in this extreme/worst world filled like u
goodness will have to won,so wat if u have army, i have my self confidence and trust
no 1 can make me loose from any battle of my last air of breath



select as best answer
posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita 
mandali said:
So the Human disco ball does exist!
select as best answer
posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita 
rebeibnitsuj said:
Bellatrix: Why did wewe stop? can't we go through?
Voldemort: Im afraid we can't.. There were demons in there..
Bellatrix: oohh..im scared.. i wish harry is here to save our a**


select as best answer
posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita 
*
Nice one!!!
foopetsrule posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
foopetsrule said:
Edward: *stands in the sun*

Voldemort: He sparkles

Edward: Do I dazzle you?

Bellatrix: WTF? Avada Kedavra


select as best answer
posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita 
next question »