jibu swali hili

Michael Jackson Swali

Do wewe think Michael Jackson should have been voted the Sexiest Man Alive?

*
If wewe ask me, he should have voted the SEXIEST MAN FOR LIFE!!!!!
Fashionista101 posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
*
Ommmmgg! he should be voted every mwaka and won every ear
ilove_mj posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
*
yeah
MJmoonwalker posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
 Fashionista101 posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
next question »

Michael Jackson Majibu

mjhott said:
HELL TO THE YEAH TO THE HELL TO THE FREAKING YEAH he should be.
The pic below would be his reaction if he found out.LMAO!
select as best answer
 HELL TO THE YEAH TO THE HELL TO THE FREAKING YEAH he should be. The pic below would be his reaction if he found out.LMAO!
posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita 
droberson1104 said:
ABSOLUTELY!!! He is way sexier than George Clooney- who uses women like Kleenex. He runs circles around Brad Pitt- please!!!! Brad Pitt is being slowly drained of his sexiness. Anyway, Mike is BEST of them all. But those haters tried so hard to make him "weird and wacko jacko". The media is so obsessed with his face and plastic surgery. They are zaidi obsessed than they claim MJ was. The media actually tried to convince us that he looked "weird". I actually read an makala that ACTUALLY used the word "over-surgerized" to describe MJ's face. MJ is kwa FAR the cutest, the hottest, the sexiest, the funniest, and the BEST actor of them ALL. Mike is ALL of that and a pack of Juicy fruit!!! WE upendo wewe MJ!!!
select as best answer
 ABSOLUTELY!!! He is way sexier than George Clooney- who uses women like Kleenex. He runs circles around Brad Pitt- please!!!! Brad Pitt is being slowly drained of his sexiness. Anyway, Mike is BEST of them all. But those haters tried so hard to make him "weird and wacko jacko". The media is so obsessed with his face and plastic surgery. They are zaidi obsessed than they claim MJ was. The media actually tried to convince us that he looked "weird". I actually read an makala that ACTUALLY used the word "over-surgerized" to describe MJ's face. MJ is kwa FAR the cutest, the hottest, the sexiest, the funniest, and the BEST actor of them ALL. Mike is ALL of that and a pack of Juicy fruit!!! WE upendo wewe MJ!!!
posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita 
*
wewe tell'em girl!
peterdaddy posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
*
it's TRUE!!!! wewe know???? ;)
droberson1104 posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
*
lol
Itachi_Boy posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
thriller4ever said:
Oh hell YES!!!!!! he's simply amazing...never seen any person as sexy and attractive, sweet and cute like michael!! I upendo wewe Michael, upendo wewe like heaven and hell combined!!!...mwaah (times 1000000000000) ;)
select as best answer
posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita 
*
Your answer is absolutely TRUE (: ♥ !
ILoveYouMJ posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
*
TRUE!
renesmee131 posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
*
Trueee
The_Gurl_ilah posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
peterdaddy said:
Michael needs to be just aliyopewa (not even voted)the SEXIEST MAN OF THIS AND THE awali MILLENNIUM! Hands down, no swali about it! The SEXIEST MAN EVER!!!
select as best answer
 Michael needs to be just aliyopewa (not even voted)the SEXIEST MAN OF THIS AND THE awali MILLENNIUM! Hands down, no swali about it! The SEXIEST MAN EVER!!!
posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita 
*
ABSOLUTELY!!!! :)
droberson1104 posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
*
MJ SHOULD be the ONLY card carrying member of the "SEXIEST MAN ALIVE" club!!! That's how sexy he is !!!! :)
droberson1104 posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
*
He deserves SEXIEST for this picha alone!
peterdaddy posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
*
IKR!!!
ThrillerBabe87 posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
yoyojackson said:
Did wewe even have to ask this question? the answer is nnnnnnnnn-yes
select as best answer
 Did wewe even have to ask this question? the answer is nnnnnnnnn-yes
posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita 
*
ps, my other answer would be 10000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000xs yes :)
yoyojackson posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Vexi said:
Hell yeah!
select as best answer
posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita 
MJfangirl said:
hel yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhh,duhhhh,he's not only sexy,he's hot,......he's EVERYTHING,i vote for him <3
select as best answer
posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita 
ILoveYouMJ said:
Hell Ta The Yeeaaahh ! ♥
select as best answer
 Hell Ta The Yeeaaahh ! ♥
posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita 
*
MJ wewe can be the CAPTAIN of my ship!!!! ;) Nice pic!!!!
droberson1104 posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
liberiangirl_mj said:
Oh yes!!! of course!! he's the sexiest man FOREVER!!!.
select as best answer
 Oh yes!!! of course!! he's the sexiest man FOREVER!!!.
posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita 
*
He was being such a tease with that shati HALFWAY ripped.
Vexi posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
*
yeah!! he was so hot!!!! :)
liberiangirl_mj posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
*
OHHHHH!!!! YESSSSSS!!!!! MICHAEL!!!!!! ..... MIKE-gasm!!!!! :0
droberson1104 posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
paloma97ppb said:
That swali is stupid! lol jk.....Of course! He should !
select as best answer
 That swali is stupid! lol jk.....Of course! He should !
posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita 
idcwatitis said:
yeeeeeeesssss!!! definately!!! 100% hellz to da ya!!
select as best answer
posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita 
alexmswann said:
YEA!!!!....BUT the world and the media thinks he wierd looking so they probaly wouldn't have done it. I wish they were all different : (
select as best answer
posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita 
*
They didn't believe that. They just tried to convince us of that. The media can be very suggested. If we can see his beauty, I know they did too. They are haters!!!
droberson1104 posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
*
thank u finally somebody understands!!!
ThrillerBabe87 posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
*
o..i c...lol
alexmswann posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
TeamSongz4eva said:
omg are wewe kidding me he was nvr voted.....i thot he had been.......but oh well somebody pwezze tell the press they huge terrible mistake...:)
select as best answer
posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita 
billiejean808 said:
Yeah ofcourse,Michael Jackson is the definition of cute,hot,sexy,and sweet!
select as best answer
posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita 
MJKisser said:
Absolutely yes, he is the sexiest man i have ever seen, but the most important thing about him is that MJ is extremely hot, sexy and at the same time childlike, innocent and sweet which make him look even better, he's just perfect to me.
select as best answer
posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita 
MJJG said:
Oh for sure!! He's the most sexiest/hot man on earth! especially on stage, he's such a tease..
select as best answer
 Oh for sure!! He's the most sexiest/hot man on earth! especially on stage, he's such a tease..
posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita 
*
Agreed! Cool Picure!
batava posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
*
Thanks!
MJJG posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
*
is that pic real? its sexy as hell
ThrillerBabe87 posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
reneemonique said:
Hell yeah!!! Extremely Very sexy all the time,throughout each era :D
sexy as moto >> wewe just want to eat him up :)
select as best answer
posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita 
xMJFAN93 said:
AT LEAST the sexiest man in the 80's!
select as best answer
posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita 
alanna1 said:
omg yes but only before he got plastic surgery
select as best answer
posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita 
*
That would be before when? wewe might have to go back to the Jacksons au the Jackson 5. "Thriller" au "Bad" doesn't do anything for you? Maybe?? Maybe not??? None of these pictures are hot to wewe . Sexy maybe??? So the pic just right below your answer does NOTHING for you. How old are you?????
droberson1104 posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
batava said:
Absolutely!
select as best answer
 Absolutely!
posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita 
*
SEXXXXXXYYYYYYY!!!!!!! :
droberson1104 posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
*
of corse!!!
ThrillerBabe87 posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
misscupcake97 said:
YESSS!THEN NOW AND FOREVER!!lol mj is sooooo SEXY!!!
select as best answer
 YESSS!THEN NOW AND FOREVER!!lol mj is sooooo SEXY!!!
posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita 
ThrillerBabe87 said:
hell Yeah hes the most beautiful thing on earth and thats why im so obsesed with him LOL!!!
select as best answer
posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita 
justleeelee said:
No.
select as best answer
posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita 
*
Don't hate. JK!!!! But seriously don't hate. :)
droberson1104 posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
*
please who do wewe think is sexy then justin bebier STUPID!!!!
ThrillerBabe87 posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
*
@ThrillerBabe87- Probably!!!! XD
droberson1104 posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
TLCMichaelfan02 said:
Hell to da damn Y-E-A!
select as best answer
posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita 
UmOkayThen said:
No...

because he's....

ummmmm (dead) :/



But he's still the most beautiful to ever moonalk across this Earth <3
select as best answer
 No... because he's.... ummmmm (dead) :/ But he's still the most beautiful to ever moonalk across this Earth <3
posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita 
*
The swali was "SHOULD HAVE BEEN"- read the question. Play along please, makes it zaidi fun!!!! :)
droberson1104 posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
*
Nice pic kwa the way!!!! ;)
droberson1104 posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
*
Ohhhhh then YES !! And thanks :)
UmOkayThen posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
*
he might be dead but he will always be remembered SO DONT HATE!!!
ThrillerBabe87 posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
cookiehead101 said:
uhhhh HELL YA!!!!!!!!
select as best answer
 uhhhh HELL YA!!!!!!!!
posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita 
Candy_sweet said:
Michael ... the world's best men <3 !!!

select as best answer
posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita 
cherl12345 said:
Oh, yes, yes, yes, yes, yes. I really do think he should've been voted the sexiest man alive and it would've been an honor
select as best answer
 Oh, yes, yes, yes, yes, yes. I really do think he should've been voted the sexiest man alive and it would've been an honor
posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita 
thrillerlady11 said:
Yes
select as best answer
posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita 
MJmoonwalker said:
he should because he was always sexy
select as best answer
posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita 
Souljahboy1 said:
BE FOR REAL.I EILL AMDIT HE IS ONE OF THE BEST SINGERS AND DANCER IN THE POP INDUSTRY.
select as best answer
posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita 
_skkyye_ said:
Oh hell yeah! :3 Cuz he is the most sexiest man alive.
select as best answer
posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita 
liberiangirl12 said:
Of course
select as best answer
posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita 
keren687 said:
HECK YEAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
select as best answer
posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita 
ettienn said:
He is the most sexy man in the world. I am in.love with him.


select as best answer
 He is the most sexy man in the world. I am in.love with him.
posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita 
michae4ever said:
absolutely
select as best answer
posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita 
Meowtew said:
Absolutely! If the media wasn't harsh about michael's looks. He deserves to belong in the sexy list. It's so sad that people online would label him as number one as one of the ugliest watu mashuhuri ever. That made me feel bad for Michael. Oh, well, they're just blind and jealous. People Magazine should've labeled him as Sexiest man alive and not Brad Pitt and any other celebrity men (sorry, Brad)
select as best answer
posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita 
marrrea said:
hell to the yeah gurl!!! Michael didn't try to act sexy... i think uigizaji sexy has been coming naturally to him hahahah
select as best answer
posted miezi 10 iliyopita 
Soldier_of_love said:
Of course he should! He is and always will be the sexiest man.
select as best answer
posted miezi 4 iliyopita 
next question »