Mindless Behavior Club
jiunge
Fanpop
New Post
Explore Fanpop
 upendo and they got it
added by
sanaa ya shabiki
posted by its_kristi_rae
(You woke up to the sound of Drake's The Motto. wewe finally get enough energy to sit up. wewe look around the room and wewe noticed the lights are dim. wewe see a small glass meza, jedwali in front of you. It has 2 seats with candles and a vase of roses in middle. wewe look inayofuata to wewe and wewe see a huge teddy kubeba holding a big bag of candy. inayofuata to wewe wewe see a buch au rose petals formed in the shape of a heart. The rose petals trail off the kitanda to the door. wewe see ray standing there holding a large wide plate of eggs, pancakes, bacon, sausages, strawberries, chocolate, and machungwa, chungwa juice.)

Ray: hujambo babe...
continue reading...
posted by TtRr
KK so let's start right were we left off
Let
???: And whoever told u wasn't lyingtalk
Violet: who alisema th-( turns around to see roc royal standing in the doorway)
Violet: Oh u do realize this is the girls bathroom
Roc: yes I just went to look for u and when i walked pasted the bathroom I heard u talkin about me ( pops his coolar )
Violet: I gotta go any way ( on her way out the door )
Jenet: we're u going
Violet: to find my tarehe
Jenet: Oh that nugget I still don't no y u alisema yes
Violet: Cause he's really nice and cute
Roc : Oh yea I been meaning to ask u about that who is he exactly
Violet: his...
continue reading...
posted by its_kristi_rae
IF wewe JUST STARTED kusoma MY STORY au NEVER HAVE READ IT BEFORE wewe CAN READ THE ENTIRE THING HERE

link

(Brittney and Prodigy are at the doctor's office for Brit's check up on the baby)

Doctor: hi how are yall doing

Brit: good

Doctor: and the wittle baby

Brit: she's fine I hope

Doocto: well we'll run a few tests to make sure everything is alright. I'll be back

45 dakika later

Doctor: ok so everything is going great she's breathing good her vitals are healthy and wewe are healthy also

Brit: that's great did wewe hear that babe

Prod: yeah

Doctor: so I just need to get some information correct wewe are the...
continue reading...
posted by rayraynicki
wewe chose to eat first before wewe stuff your face. So wewe resumed on making your taco.
Scenario 7: Prod comes over to the meza, jedwali with wewe so he could fix him a taco. Can wewe guess what type of meat he's gonna fill his taco with? teehee wewe guessed it silly goose. Anywayz as wewe finished preparing your taco, roc comes over and wants to get a soda from the kooler which is between your legs. Well actuallly, the baridi is UNDERNEATH the table, but your standing in FRONT of it. So roc basically grabs your waist in which he scared wewe while he gently moved wewe from the baridi to the other side ofthe...
continue reading...
posted by Butterfly555
 Gigi's Siblings
Gigi's Siblings
Characters:
Craig(Prod a.k.a Daddy):18
Chresanto(Roc):18
Raquan(Ray):18
Jacob(Prince):18
Gigi(Bonnie Your Choice):18
Goo Goo(Your choice):17
Tootie(Your choice):18
Aaliyah(Your choice):17
Gigi's 4 siblings:Reese(8),Jojo(10),Cj(11),Domani(4)


Introduction:
17 mwaka old Gigi is a girl thug who's ma and pops died and got left behind with her 4 siblings when 4 mwaka old Domani was born ma and pops died some say it's hard to raise 4 kids when your still a teen au in Gigi's case 17 but Gigi seems to raise them in her own way people might say the reason why that Gigi pays for her family is only because she goes...
continue reading...
posted by Mindless_Luv
- 5 months later-
Jess: I can't believe it's wewe guys last day
Tori: wewe guys wanna have a party with just us Diggy,Janae,Alana,and if Janae invites him Justin
Prod: Yeah lets go to Wal-Mart
Mary: Let's mgawanyiko, baidisha up differently
Roc: Sounds like a plan
- Prod with Jess
- Prince with Lexi
-Ray with Tori
-Roc with Mary
-Alana with Justin Combs
-Janae with Diggy
-With Janae and Diggy-
Diggy: Lets get some chips,candy,cookies,soda,juice,and tacos
Janae: That's alot
Diggy: Ohhhhh and some chicken
Janae: Why chicken????
Diggy: Cause we gotta feed Prod
Janae: Ohhh so how long have wewe and Alana been dating????
Diggy:...
continue reading...
posted by MzmindlessTlat
WARNING:THIS IS RATED R SO IF YHU DON'T LIKE #TEAMFREAK CLICK AWAY NOW DON'T SAY I DODNT WARN YHU (I'm over exagerating) THE HOLY WATER RIGHT BESIDE ME LOL (coincidence it's Sunday and I'm uandishi this haha) (just gone say wats happening dis killin me lol)
___________________________________________________
She kisses him back as he lays her dogback on the kitanda he starts rubbing her down and the kiss turns zaidi passionate as he starts moving his Hands up her shati not breaking the kiss. She pulls his shati over his head dropping it to the floor he also helps her dropping her shati to the floor...
continue reading...
posted by adidachick143
Princeton: Yall we leave in 2 days did wewe ask Diggy and Jacob if the wanted to come?
Monae: Diggy alisema he's coming and i didnt ask about Jacob
Princeton: ard well i added him in yesterday and i think he would want to go
Prodigy:i just txted him and he alisema yeah and thanks for inviting him
Monae: aww im so happy he apologized, im so excited!!!
Roc: Monae, wewe need to be excited for packing because wewe didnt even start yet
Maniya: wewe DIDN'T START YET?
Monae:no, cause i didnt know what i wanted to wear,
Roc: were staying for a WEEK!
Monae: well cant wewe pack for me so i can look good for you
Roc: u...
continue reading...
posted by MzmindlessTlat
Y'all sorry I haven't been uandishi been busy but real quick anybody else kno bout the nyota and ray thingabouking team mindless was bout to cut a blue haired niqqa lol dey was goin ham for to days over crap I was Rollin but anyway ima give a recap since I been gone forever
___________________________________
Recap
Ray:say sorry and I'll let wewe go
D:ugghh sorry
Ray:sure wewe are lol
Ronya:*a little annoyed* okay can we go now *arms around ray*
____________________________________

link -alana and ronya pjs ronya in pink alana in green-                       Alana pov
When we got nyumbani It was...
continue reading...
posted by Keke_1997
( mb is in the middle of a tamasha imba #1 aaaaqqqqgirl)
roc:we lookin for our #1 girl lets see who it is,you
( roc pionts nicole( me ) )
nicole:me
roc:nawll not wewe ,yeah wewe come on up
prod:everyone meet our #1 girl
ray:wat your name
nicole:my name nicole
prince:everybody meet nicole
roc:she'll be going on every tour wit us
( I jump up and down screaming)

prod:goodnight everybody see yall at our inayofuata concert
( we all walk backstage while I going to the bathroom to wash my hands prince walks behind me I leave out to and bumps into prince)
nicole:im sorry I didnt see wewe there
prince:its okay cutie
nicole:oh so wewe think im cute now
prince: yea shawty here's my number
nicole:thx bye
prince:bye
nicole:oh yea here's my number....... call me
prince:bye cutie
nicole: bye 'fro





nicole im sorry
posted by NyashaJ
::Selina John POV::

My alarm just went off!! I really don't feel like going to school today. To tell the truth I just feel like school today! I feel like just staying in the blankets and crying! Its already been 5 years since they died but it hurts as much as it did the siku it happened!! Time to get up!!

::End of POV::

She took her kuoga and got dressed. She got her vitabu and went downstairs to everyone else.

Dad: Morning darling! How are wewe today?
Sally: Morning dad. I've been better.
Step-mom=SM
SM: Morning Sally! And good morning my angel!!
Chordilia is Selina's step sister!
Dii: Morning mom and...
continue reading...
posted by MindlessGirl145
-Roc&Nyah
Nyah: Roc I had a nice time
Roc: I did 2
Nyah: * Gives Roc her number* call me
Roc: I will
-Key&Prince-
Key: Prince
Prince: Yeah
Key: I upendo u
Prince: I upendo u 2
Key: Im gonna take me a kuoga
Prince: K
Key Puts this on link.
Prince: U look nice
Key: Thanks
-Na&Prod-
Na: *Screams*
Prod: *Runs in the livingroom* What is it
Prod: OMG
Na: We just got jacked
Prod: I know
Na: Im callin Bre
Prod: K
-Me&Ray-
Ray: Im gonna go to the mall u wanna go 2
Me: Sure
Ray: K
Me: *Phone Rings*Hello
Na: Yo Bre Me And Prodigy Got Jacked
Me: ILL BE OVER THERE
Ray: What Happend
Me: Na And Prod Just Got Jacked
Na*Had...
continue reading...
posted by geekygirl1999
AT KAY HOUSE WITH PROD
KAY:COME ON PROD*PULLS HIS HAND*
PROD:OK DAM
(THIS IS HOW HER ROOM LOOKS link)
KAY:SO WHAT U WANT TO DO
PROD:IDK
KAY:LETS PLAY SOME MUSIC
PROD:KK
KAY:*PLAYS SEX ROOM kwa TREY SONGZ*I upendo THIS SONG
PROD:U WANT TO DO THIS SONG
KAY:WHAT
PROD:LOL LET ME onyesha U
KAY:KK
PROD:*KISSES HER DOWN HER NECK*

ALANA&PRINCE
ME:YO PRINCE MY DAD COMING HOME
PRINCE:OH I CANT WAIT TO MEET HIM
ME:WELL I DONT
PRINCE:Y
ME:CUZ FIRST OF ALL WHEN I WAS 10 AND Angel WAS 9 HE LET US WALK ALL THE WAY nyumbani IN THE RAIN AND IT WAS NOT A SHORT WALK
PRINCE:OH
ME:AND WHEN MY MOM WAS IN THE DOC HE WOULD ONLY GE HIGH AND...
continue reading...
added by rocroyalsexy
Source: emilie rose
added by im4evrmindless
added by niks95
added by iluvprinceton12
added by lela1997
added by Teri-Mercedes
added by Jackson_Fan