jibu swali hili

bila mpangilio Swali

Do wewe have a S.K.A.N.K.

"S"weet
"K"ind
"A"wesome
"N"ice
"K"ick punda friend!
 shell_bee9 posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
next question »

bila mpangilio Majibu

Waterwhip said:
I have S.K.A.N.K.
select as best answer
posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita 
*
me 2
xSiVePux posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
zanhar1 said:
A few, but they all usually songesha *cries*
select as best answer
posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita 
*
eh hmmmm
Waterwhip posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
*
*gives hug* dont cry
Waterwhip posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
*
i hav lots of them! but she jus moved to missouri and i live in hawaii
shell_bee9 posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
CB4evaGiggles said:
omg, hell yes i do!!!
i got lots!
omg!!
lmao!
select as best answer
 omg, hell yes i do!!! i got lots! omg!! lmao!
posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita 
*
THIS picha RIGHT HERE, IS THE BOMB.COM!!!
CB4evaGiggles posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
*
Totally luv dis pic!! were'd u get it?? I <3 it!!!
shell_bee9 posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
*
i got it on photobucket.com just type in hearts, i think, lol, yea, try that, and then it like on the first au sekunde page, lol
CB4evaGiggles posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
*
*its
CB4evaGiggles posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
jdb31357 said:
sure , we would always get in fights and forget it the inayofuata day. then she moved and now she came back this year.
evey siku she say she loves me and that kinda bothers me,but i knw what she means.

We are the best-est of Marafiki Elisha&Renee
select as best answer
posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita 
next question »