Total Drama Island TD RPness

DandC4evacute posted on Feb 22, 2012 at 10:16PM
this is an rp.

RULES:
1. NO IGNORING POSTS!
2. if you start something, make sure that you can add everyone in it too!





and..........BEGIN!

Total Drama Island 16891 majibu

Click here to write a response...

Showing Replies 3351-3400 of 16891

zaidi ya mwaka mmoja uliopita DandC4evacute said…
Adriana: mamá? can you take a picture of Alex and I?
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Tdinoahiscute4 said…
Sami: *to Jessica* He's in friggin' college! He doesn't worry about high school girls! *to Hadar* Thanks.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Courtneyfan214 said…
maria: of course. *pulls out camera*

Jessica: what about dylan?
last edited zaidi ya mwaka mmoja uliopita
zaidi ya mwaka mmoja uliopita DandC4evacute said…
Hadar: finished! *pulls out a mirror*
Adriana: *gets close to Alex*
Tiffany: *to Dylan* whoa! since when were you here? you came outta nowhere!
last edited zaidi ya mwaka mmoja uliopita
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Courtneyfan214 said…
Maria: *snaps a picture*
zaidi ya mwaka mmoja uliopita DandC4evacute said…
Adriana: muchas gracias!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Courtneyfan214 said…
(oops i made a mistake.)
zaidi ya mwaka mmoja uliopita DandC4evacute said…
(what was it?)
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Tdinoahiscute4 said…
Sami: Whatev! *to Hadar* Gratzi!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita DandC4evacute said…
Hadar: you're welcome!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Courtneyfan214 said…
(nevermind i already fixed it)

Jenny: *phone rings*
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Tdinoahiscute4 said…
Sami: You look AWESOMETASTIC, BTW.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita DandC4evacute said…
Hadar: thank you! i love peony pink.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Courtneyfan214 said…
Jenny: can we go now?
zaidi ya mwaka mmoja uliopita DandC4evacute said…
Adriana: are we all ready?
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Tdinoahiscute4 said…
Sami: Affirmatory!
Talia: *nods*
zaidi ya mwaka mmoja uliopita DandC4evacute said…
*a limo pulls up*
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Courtneyfan214 said…
Jenny: yeah.

Dustin: *nods*

Jessica: whatever.

Jenny:i'll fly!
last edited zaidi ya mwaka mmoja uliopita
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Tdinoahiscute4 said…
Sami: Sweet.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita DandC4evacute said…
~in the limo~
Adriana: the night to remember!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Courtneyfan214 said…
Jenny: yeah, kinda.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Tdinoahiscute4 said…
Sami: I guess so.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita DandC4evacute said…
Hadar: be excited!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Tdinoahiscute4 said…
Sami: I am.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita DandC4evacute said…
Adriana: we're gonna be telling our KIDS about this day!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Courtneyfan214 said…
Jenny: i am.
last edited zaidi ya mwaka mmoja uliopita
zaidi ya mwaka mmoja uliopita DandC4evacute said…
Adriana: *sighs happily*
last edited zaidi ya mwaka mmoja uliopita
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Tdinoahiscute4 said…
Sami: I can't wait!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Courtneyfan214 said…
Jenny: i don't know.
last edited zaidi ya mwaka mmoja uliopita
zaidi ya mwaka mmoja uliopita DandC4evacute said…
Hadar: me neither! i am gonna dance my A off! but not literally.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Tdinoahiscute4 said…
Sami: That's like saying you're gonna beat the crap out of someone. But not literally. That's gross.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Courtneyfan214 said…
Jenny: i'm gonna have loads of fun!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Courtneyfan214 said…
Veronica: *waits outside of the school for adriana and the rest*
zaidi ya mwaka mmoja uliopita DandC4evacute said…
Hadar: *kisses Caroline*
Olivia: *kisses Jenny*
Calvin: hey, Veronica.
last edited zaidi ya mwaka mmoja uliopita
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Tdinoahiscute4 said…
Sami: *looking at her nails*
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Courtneyfan214 said…
Jenny: *kisses back*
zaidi ya mwaka mmoja uliopita DandC4evacute said…
Adriana: i hope i win prom queen!
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Tdinoahiscute4 said…
Sami: I'm not voting. That just means I'm going to conform to the masses. But, IF I was, you'd have my vote.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita DandC4evacute said…
Adriana: really? but i thought Star was your BFF.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Courtneyfan214 said…
Jenny: *thinking: i wanna win prom queen!*
last edited zaidi ya mwaka mmoja uliopita
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Tdinoahiscute4 said…
Sami: She is. But, I think you have potential. *smiles sweetly*
zaidi ya mwaka mmoja uliopita DandC4evacute said…
Hadar: you have my vote, Adri.
Adriana: *smiles* THAT'S a fair way of voting.
last edited zaidi ya mwaka mmoja uliopita
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Courtneyfan214 said…
Jenny: *sigh*
last edited zaidi ya mwaka mmoja uliopita
zaidi ya mwaka mmoja uliopita DandC4evacute said…
Hadar: teehee!
last edited zaidi ya mwaka mmoja uliopita
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Tdinoahiscute4 said…
Sami: *to Adriana* Totally.
last edited zaidi ya mwaka mmoja uliopita
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Courtneyfan214 said…
Jessica: are we there yet?
zaidi ya mwaka mmoja uliopita DandC4evacute said…
Adriana: I am so happy.
Hadar: we're here!
last edited zaidi ya mwaka mmoja uliopita
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Courtneyfan214 said…
Dustin: meh.
zaidi ya mwaka mmoja uliopita DandC4evacute said…
Tiffany: Dustin? What's wrong?
zaidi ya mwaka mmoja uliopita Courtneyfan214 said…
Veronica: where were you guys?