Alpha and Omega Wall

inaonyesha maingizo zaidi ya ukuta 1261-1270 na 21119

smile
lonehumphrey alisema …
Life with kaitlyn2 finally finished please read just click on my name go to articals and choose hope wewe enjoy ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
garth21 ametoa maoni…
ok zaidi ya mwaka mmoja uliopita
trueshadowwolf alisema …
hujambo gotta go. See ya. ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
mattwolf199 ametoa maoni…
ok bye zaidi ya mwaka mmoja uliopita
katelover14 alisema …
as of 2 days zamani magnaguard94 hit a pole at 40 mph if wewe would like to leave condolences for people that knew magnaguard94 please do it will be appreciated R.I.P buddy ill miss wewe dearly not just me every one who was a shabiki of wewe ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
trueshadowwolf alisema …
My dream about alpha and omega and project x. I wrote it on the article. But if wewe read it. wewe will be shocked ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
SorenGuardian1 alisema …
Last week on tuesday night i Lost a good friend to sucide he shot himself. I am still mourning his death due to being Close Marafiki with him. RIP I will always remember him in my moyo and my thoughts and my life it self please if you'd like to leave wewe condoences. If wewe do thank wewe i bless your moyo and soul. ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
katelover14 ametoa maoni…
im sorry man for your loss i never met him but i feel the same way zaidi ya mwaka mmoja uliopita
SorenGuardian1 ametoa maoni…
bless your moyo and soul for wewe comment. zaidi ya mwaka mmoja uliopita
crying
katelover14 alisema …
dont fill up this maoni i want all mashabiki from magnaguard94 to know he has died im mourning myself im sure all people who was a shabiki of him are too doing the same thing ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
katelover14 ametoa maoni…
i mean for maoni like for making it go down to the bottom zaidi ya mwaka mmoja uliopita
crazyryan123 alisema …
How wewe guys doing?
ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
crazyryan123 ametoa maoni…
vool good to hear dude zaidi ya mwaka mmoja uliopita
mattwolf199 ametoa maoni…
ok i guess zaidi ya mwaka mmoja uliopita
crazyryan123 ametoa maoni…
*cool i meant cool opps zaidi ya mwaka mmoja uliopita
trueshadowwolf alisema …
Actully...to be honest I actually did had a dream I was in alpha and omega and project x. It's true. Should I tell the whole thing au what. ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
crazyryan123 ametoa maoni…
Yeah dude zaidi ya mwaka mmoja uliopita
trueshadowwolf ametoa maoni…
ok im gonna write it on the ukuta zaidi ya mwaka mmoja uliopita
trueshadowwolf ametoa maoni…
its done zaidi ya mwaka mmoja uliopita
katelover14 alisema …
my friend called lonewolf_94 told me magnaguard94 he has died in a car crash
ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
trueshadowwolf ametoa maoni…
); zaidi ya mwaka mmoja uliopita
crazyryan123 ametoa maoni…
): zaidi ya mwaka mmoja uliopita
mattwolf199 ametoa maoni…
its true zaidi ya mwaka mmoja uliopita
adang ametoa maoni…
:'( zaidi ya mwaka mmoja uliopita
garth21 alisema …
gonn make prt 2 of my chapter 1 guys!!! ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
garth21 ametoa maoni…
well finally im getting a bit recognition to my makala zaidi ya mwaka mmoja uliopita
garth21 ametoa maoni…
hope i get zaidi than 5 maoni this time....5 mashabiki loved the 1st one and that was awesome zaidi ya mwaka mmoja uliopita
garth21 ametoa maoni…
u sure zaidi ya mwaka mmoja uliopita
trueshadowwolf alisema …
Wait I just thought of something
"Gmail" au "Gfurry" ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
trueshadowwolf ametoa maoni…
i dont know i was thinking about gmail and alpha and omega then this zaidi ya mwaka mmoja uliopita
trueshadowwolf ametoa maoni…
dude whats your problem zaidi ya mwaka mmoja uliopita
trueshadowwolf ametoa maoni…
what the hell wewe talking about jackass zaidi ya mwaka mmoja uliopita
heart
kate_humphrey23 alisema …
I'm getting married! ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
trueshadowwolf ametoa maoni…
congrats zaidi ya mwaka mmoja uliopita
mattwolf199 ametoa maoni…
your ikoni donsent seem happy about it zaidi ya mwaka mmoja uliopita
kate_humphrey23 ametoa maoni…
My ikoni is epic zaidi ya mwaka mmoja uliopita
kate_humphrey23 ametoa maoni…
It's targeted to brony haters. zaidi ya mwaka mmoja uliopita
trueshadowwolf alisema …
ok i made ALPHA AND OMEGA THE PROJECT X PART 3. ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
thealphaboyz ametoa maoni…
YES !! zaidi ya mwaka mmoja uliopita
crazyryan123 ametoa maoni…
sick zaidi ya mwaka mmoja uliopita
trueshadowwolf ametoa maoni…
yeah it is. i did seen balto but not the 2nd and 3rd one. i just seen the 1st one. i thought balto was pretty good zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Ignas357 alisema …
I tried to make a gay joke, butt fuck it. ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
kate_humphrey23 ametoa maoni…
Hahaha! LOL zaidi ya mwaka mmoja uliopita
thealphaboyz ametoa maoni…
lol niceXD zaidi ya mwaka mmoja uliopita
katelover14 ametoa maoni…
i made one zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Ignas357 ametoa maoni…
Gay jokes aren't funny, cum on guys... zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Johan-Tirado alisema …
If wewe see a mbwa mwitu don't kill it, praise it for bringing the population of prey wanyama down. After all Mbwa mwitu loups aren't killers many people think they are, so they shoot them wth guns and do other things to harm them but what have Mbwa mwitu loups done to us? Nothing. So why should we harm them? Do not believe those sinema that say Mbwa mwitu loups are killers because if Mbwa mwitu loups are killers, than mbwa are killers to. Don't kill wolves, save them. ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
MarvelousAlpha ametoa maoni…
I can't tell if you're hatin' on this movie au what... >.> zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Johan-Tirado ametoa maoni…
No im just saying for the shabiki of Mbwa mwitu loups aint hatig this movie zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Johan-Tirado ametoa maoni…
Indeed zaidi ya mwaka mmoja uliopita
angry
kate_humphrey23 alisema …
My meebo isn't working again! ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
kate_humphrey23 ametoa maoni…
Nevermind, it's working again. zaidi ya mwaka mmoja uliopita
mattwolf199 alisema …
ok diabets f***ing suck and i have tiype 1 ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
wolfcat343 alisema …
damn wolfquest the immeadiate moment I jiunge I get reported for abuse and all I did is sit down in a stupid 5 mwaka old's territory ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
hank666 ametoa maoni…
wow XD zaidi ya mwaka mmoja uliopita
mattwolf199 ametoa maoni…
whats wolfquest zaidi ya mwaka mmoja uliopita
wolfcat343 ametoa maoni…
a cool game zaidi ya mwaka mmoja uliopita
wolfcat343 alisema …
night ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
katelover14 ametoa maoni…
is that wewe in a dog suit au wewe with it? zaidi ya mwaka mmoja uliopita
LONEWOLF_94 ametoa maoni…
same swali zaidi ya mwaka mmoja uliopita
wolfcat343 ametoa maoni…
oh its my inspirationto make for my fursuit my tail and paws are complete i just have to do a tiny little bit of the head zaidi ya mwaka mmoja uliopita
mattwolf199 alisema …
me here ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Austinalpha alisema …
Who missed meebo:P ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
katelover14 ametoa maoni…
not me i meditate zaidi ya mwaka mmoja uliopita
lionkingT ametoa maoni…
I did :) I missed meebo zaidi ya mwaka mmoja uliopita
heart
REDWOLF116 alisema …
I'm back hee hee!! ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
hmmm
katealphawolf1 alisema …
would u like me to onyesha a pick of breanna in real life? i have to have 8 yes au zaidi ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
crazyryan123 ametoa maoni…
yeah zaidi ya mwaka mmoja uliopita
katealphawolf ametoa maoni…
Yea zaidi ya mwaka mmoja uliopita
OmegaWolfShadow ametoa maoni…
YEAH WHO EVER THE HELL THAT IS! zaidi ya mwaka mmoja uliopita
tongue
CandyTheOmega alisema …
I'm bored! :p ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
kate_humphrey23 ametoa maoni…
Me too, Candy. zaidi ya mwaka mmoja uliopita
katelover14 alisema …
i totally i agree with Angel i wont be on either when i get into trade school ill not be on either my real life is really important too sorry guys what she is saying is true ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
xAngelwolfx alisema …
Guys im back but wont be for long my real life is really important ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
katelover14 ametoa maoni…
hujambo zaidi ya mwaka mmoja uliopita
kate_humphrey23 ametoa maoni…
Heya zaidi ya mwaka mmoja uliopita
big smile
kate_humphrey23 alisema …
Good Morning my furry friends! ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
wolfcat343 ametoa maoni…
morning to u zaidi ya mwaka mmoja uliopita
adang ametoa maoni…
night :P zaidi ya mwaka mmoja uliopita
wolfcat343 ametoa maoni…
nigh now zaidi ya mwaka mmoja uliopita
wolfcat343 alisema …
YO MEH MEEBO IS WORKING! ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
MarvelousAlpha ametoa maoni…
It's working for all of us now. zaidi ya mwaka mmoja uliopita
hmmm
MarvelousAlpha alisema …
Woah. Creepy anime mbwa mwitu as user icon. I seriously need to get rid of the bloody, and serious anime addiction... ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
garth21 ametoa maoni…
i like it.... zaidi ya mwaka mmoja uliopita
katelover14 ametoa maoni…
i like it is creepy though zaidi ya mwaka mmoja uliopita
trueshadowwolf alisema …
OH YEAH did yall know thier making a new zombie movie? ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
katealphawolf ametoa maoni…
Nope, zombies are overrated lol, only ones I find cool are hank's A&O zombies. zaidi ya mwaka mmoja uliopita
trueshadowwolf ametoa maoni…
comes out in may 25th zaidi ya mwaka mmoja uliopita
trueshadowwolf ametoa maoni…
and i cant wait zaidi ya mwaka mmoja uliopita
DJBrandon alisema …
If anyone wants to chat with me wewe can't all weekend, sorry! :( ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Red_Pyramid206 alisema …
MEEBO IS BACK!!!!!!!!!!! ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
kate_humphrey23 ametoa maoni…
I know! Do wewe know why it was down before? zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Metallica1147 ametoa maoni…
YES! YES! YES! zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Red_Pyramid206 alisema …
Greetins from my NEW HP LAPTOP! ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
kate_humphrey23 ametoa maoni…
:D zaidi ya mwaka mmoja uliopita
sentinelwolf ametoa maoni…
my laptop, can beat up your laptop!!!!!! lol :) ^^ zaidi ya mwaka mmoja uliopita
big smile
jamieomegawolf alisema …
hujambo everyone guess who has pups?
ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
thealphaboyz ametoa maoni…
you^^ zaidi ya mwaka mmoja uliopita
lionkingT ametoa maoni…
Good luck with the pups :) zaidi ya mwaka mmoja uliopita
jamieomegawolf ametoa maoni…
lolz zaidi ya mwaka mmoja uliopita
trueshadowwolf alisema …
Man i had little party at school like it was a high school movie night. I got out of the class room. Then later i was so freaking hyper. And believe it au not i was hit and runing people in my class. Well i wasnt really hitting them. But damn i was hyper. ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
thealphaboyz ametoa maoni…
are wewe going to do the project x au what? zaidi ya mwaka mmoja uliopita
thealphaboyz ametoa maoni…
just saying zaidi ya mwaka mmoja uliopita
thealphaboyz ametoa maoni…
thx bro zaidi ya mwaka mmoja uliopita
mattwolf199 alisema …
hands on the mierrer cant make this all go away now that ur bleeding U stare at the celing watching it all fade away ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
garth21 ametoa maoni…
lol cool rhyme zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Ignas357 alisema …
02:40AM, listening to music. Hope my neighbours don't mind XD ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
MarvelousAlpha ametoa maoni…
Everyone in my neighborhood listens to my songs all the time......whether they like it au not. xD zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Ignas357 ametoa maoni…
Yeah, neighborhood, but we have kujaa here. So they have to deal with zaidi XD zaidi ya mwaka mmoja uliopita
thealphaboyz ametoa maoni…
*thats zaidi ya mwaka mmoja uliopita
crazyryan123 alisema …
Whate happend? XD
ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
surprise
sentinelwolf alisema …
ANY ONE KNOW HOW TO PUT MY fur, manyoya BACK ON? MEEBO STARTED WORKING, and all my fur, manyoya stood on ends n flew off from shock.... need a vet too, hit head on something wen i fell over, also from shock !! ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
thealphaboyz ametoa maoni…
lol nice pic zaidi ya mwaka mmoja uliopita
mattwolf199 ametoa maoni…
um ur schrooed zaidi ya mwaka mmoja uliopita
thealphaboyz ametoa maoni…
what? zaidi ya mwaka mmoja uliopita
angry
garth21 alisema …
WHO DELETED MY FIRST FREAKIN makala I WORKED HARD ON THAT!!!!!! GOD GIMME ANSWWERS NOW!!!!!! ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
crazyryan123 ametoa maoni…
idk zaidi ya mwaka mmoja uliopita
garth21 ametoa maoni…
thats hard work i just done yesterday!!!!! man these freakin trolls ima kill them!!!! zaidi ya mwaka mmoja uliopita
garth21 ametoa maoni…
dont worry honey, im cooling down zaidi ya mwaka mmoja uliopita
garth21 alisema …
ATTENTIOn!!! GONNA MAKE THE 7TH MOON CHAPTER 1 NOW!!! ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
cynderheart2020 ametoa maoni…
ya!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! zaidi ya mwaka mmoja uliopita
mattwolf199 alisema …
can all of u peple take a moment to ohonnor ar dead Marafiki ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
pabloescaval alisema …
is meebo working for anyone ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
kate_humphrey23 ametoa maoni…
It working for me zaidi ya mwaka mmoja uliopita
MarvelousAlpha ametoa maoni…
It's working for me. zaidi ya mwaka mmoja uliopita
adang ametoa maoni…
yep...it's working zaidi ya mwaka mmoja uliopita
alphawolfgirl alisema …
WHAT'S up it's kyrastal ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
big smile
jamieomegawolf alisema …
coming back nyumbani tonight lolz! ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
AlphaWill alisema …
i got my alpha and omega magnets. :) ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
garth21 ametoa maoni…
lucky zaidi ya mwaka mmoja uliopita
alphawolfgirl ametoa maoni…
lucky zaidi ya mwaka mmoja uliopita
smile
Garth115 alisema …
Only the people that were here before the 1000 mark answer this) How's the club been holdin' up guys? ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Garth115 ametoa maoni…
P.S i miss the way the club use to be. zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Ignas357 ametoa maoni…
For now, I think it's doing quite good zaidi ya mwaka mmoja uliopita
katealphawolf ametoa maoni…
Good for now, but the glory days are gone and I doubt they will ever be back. zaidi ya mwaka mmoja uliopita
AlphaWolfCurt ametoa maoni…
yes its stable ATM but the old days will be missed zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Wolfscopez alisema …
Is it me au does it seem like the quality of this club has deteriorated since the 1000+ shabiki Marker?
Discuss in the comments. ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
katealphawolf ametoa maoni…
Why do people always have to bring this up? What good does it do? Just starts zaidi shit... zaidi ya mwaka mmoja uliopita
LONEWOLF_94 ametoa maoni…
I agree zaidi ya mwaka mmoja uliopita
katelover14 ametoa maoni…
yep zaidi ya mwaka mmoja uliopita
smile
ShadowBolt2012 alisema …
Hellow Alpha and Omega mashabiki I'm looking fored to Alpha and Omega 2 ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Garth115 ametoa maoni…
Us too if ur nine let us know zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Red_Pyramid206 alisema …
Glad to see everyone is getting along! How r y'all!? ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
MarvelousAlpha ametoa maoni…
Good, but I think we all are bored as hell... Damn meebo. -_- zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Lexiomega alisema …
Anyone having a chatzy session? If so lemme know.....lol that rhymed! ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
mattwolf199 alisema …
nyasi, nyasi kavu who did not miss me ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
MarvelousAlpha ametoa maoni…
i didn't even know wewe were gone. xD zaidi ya mwaka mmoja uliopita
mattwolf199 ametoa maoni…
XD zaidi ya mwaka mmoja uliopita
mattwolf199 ametoa maoni…
dam Im not loved zaidi ya mwaka mmoja uliopita
cynderheart2020 alisema …
hujambo garthy ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
katelover14 ametoa maoni…
Have we met before? zaidi ya mwaka mmoja uliopita
garth21 ametoa maoni…
hujambo baby yay are u still on? zaidi ya mwaka mmoja uliopita
cynderheart2020 ametoa maoni…
ya zaidi ya mwaka mmoja uliopita
garth21 alisema …
hujambo meebos fixed im on it!!!! ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
MarvelousAlpha ametoa maoni…
That's a lie! It's not fixed for me. :( zaidi ya mwaka mmoja uliopita
garth21 ametoa maoni…
hmmm...im sure it was working. righ now zaidi ya mwaka mmoja uliopita
cynderheart2020 ametoa maoni…
smiles zaidi ya mwaka mmoja uliopita
big smile
garth21 alisema …
attention! an makala of my novels will b ilitumwa on this ukuta called *The seventh moon* and it will be like a mbwa mwitu story...characters are (me: otsoa) sandalio, silver (silver-alpha) and others....i hope ya can really read them..
first is prologue ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
garth21 ametoa maoni…
link zaidi ya mwaka mmoja uliopita
SweetHoneyBunny ametoa maoni…
I read it and it sounds good so far. :) zaidi ya mwaka mmoja uliopita
katelover14 ametoa maoni…
thx zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Hybred98 alisema …
anybody on ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Hybred98 ametoa maoni…
the fuck was that zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Hybred98 ametoa maoni…
your story ie really good zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Hybred98 ametoa maoni…
is* zaidi ya mwaka mmoja uliopita
katelover14 alisema …
hujambo sorry for snapping at some ppl douche dont bother me it was i just know somebody and im so pissed off when i find him im kicking his punda ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
garth21 ametoa maoni…
kick some tail!! zaidi ya mwaka mmoja uliopita
cynderheart2020 ametoa maoni…
he he he zaidi ya mwaka mmoja uliopita
crazyryan123 alisema …
....toco kengele ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
garth21 ametoa maoni…
pancakes....lol zaidi ya mwaka mmoja uliopita
SplinterCell211 ametoa maoni…
.....pizza.... zaidi ya mwaka mmoja uliopita
thealphaboyz ametoa maoni…
boner lol zaidi ya mwaka mmoja uliopita
katelover14 ametoa maoni…
peppers then boner Lol zaidi ya mwaka mmoja uliopita
anubis210 alisema …
https://www.facebook.com/ben.lowe.144

add me on facebook....im soooo bored with out meebo! ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
hank666 ametoa maoni…
lol I had yu on there for a while zaidi ya mwaka mmoja uliopita
katealphawolf ametoa maoni…
I should have kept my Facebook account lol zaidi ya mwaka mmoja uliopita
cynderheart2020 ametoa maoni…
lol zaidi ya mwaka mmoja uliopita
anubis210 ametoa maoni…
had me on there for a while? wewe get rid of me?. zaidi ya mwaka mmoja uliopita
smile
MIZU-LUV alisema …
ATTENTION i just got a message from the meebo people they r having a hard time connnecting meebo 2 fanpop they say they are working on and it will b resolved soon :) ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Metallica1147 ametoa maoni…
That's good to know :) zaidi ya mwaka mmoja uliopita
MIZU-LUV ametoa maoni…
:) i tlk 2 them on twitter XD zaidi ya mwaka mmoja uliopita
MIZU-LUV ametoa maoni…
lolz :) zaidi ya mwaka mmoja uliopita
crazyryan123 alisema …
guys guys!!! minecraft came out for XBOX sweeeeet
ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Ignas357 ametoa maoni…
PC's FTW zaidi ya mwaka mmoja uliopita
crazyryan123 ametoa maoni…
haaaaaaaaaaaa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
cynderheart2020 alisema …
cool and good
ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Ignas357 alisema …
Oh so now I started winning iPhone 4S's on the ads.
Good, cause I have enough iPads allready XD ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
thealphaboyz ametoa maoni…
XD zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Anamanaguchi alisema …
As meebo is down, here is my faggotbook

link ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
wolfcat343 alisema …
who has wolfquest? ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Anamanaguchi ametoa maoni…
I don't zaidi ya mwaka mmoja uliopita
wolfcat343 ametoa maoni…
downlod it i am downloadig it zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Wolfscopez ametoa maoni…
Wolfquest is a horrid game, it's multiplayer servers are filled with 6 mwaka olds who ripoti when wewe are not breaking any rules. The controls are terrible and the ujumla, jumla Gameplay is terrible in my opinion. zaidi ya mwaka mmoja uliopita
wolfcat343 alisema …
haha i switched ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
wolfcat343 ametoa maoni…
feral moyo here i come zaidi ya mwaka mmoja uliopita
wolfcat343 ametoa maoni…
damn it its our internet we dont have enough kilobytes of data zaidi ya mwaka mmoja uliopita
cool
johnalphawolf alisema …
ok another round of who's hot and who's not? ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
wolfcat343 ametoa maoni…
how does that work? zaidi ya mwaka mmoja uliopita
johnalphawolf ametoa maoni…
it works like this....lets say wewe are hot and some other guy au girl is not! that's how this works zaidi ya mwaka mmoja uliopita
johnalphawolf ametoa maoni…
well your hot and my brother is not! zaidi ya mwaka mmoja uliopita
pabloescaval alisema …
half siku today, how is everyone ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
wolfcat343 alisema …
whats a good mbwa mwitu mmorpg ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
pabloescaval ametoa maoni…
feral moyo zaidi ya mwaka mmoja uliopita
wolfcat343 ametoa maoni…
hang on peeps i am switching to my lame lap juu which is capable of gaming zaidi ya mwaka mmoja uliopita
wolfcat343 ametoa maoni…
okay I am now at my computer our server doesnt allow feral moyo do u know mbwa mwitu quest? zaidi ya mwaka mmoja uliopita
wolfcat343 alisema …
my fursuit head "so close to complete" ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
mattwolf199 alisema …
damn school is going to fucking suck so buy ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Wolfscopez alisema …
Oh the sorrow of Meebo being down, meanwhile use your Facebook to communicate rather than posting repetitive posts about it being down, Meebo will be online after a few zaidi days. ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
hank666 ametoa maoni…
Yeah, Hope meebo will be back up soon. zaidi ya mwaka mmoja uliopita
cynderheart2020 ametoa maoni…
? zaidi ya mwaka mmoja uliopita
katelover14 ametoa maoni…
Im not sensitive and cool squriel zaidi ya mwaka mmoja uliopita
angry
metalwolf116 alisema …
where did my new fucking story go?! so what if it had slight sexual references, there was NO SEX IN IT! references BUT NO SEX! im a old school mbwa mwitu on this club and may i say "YOU OLD FUCKING TRIFFS! WHO REPORTED HAVE NO CONCEPT OF HOW THIS CLUB USED TO BE! then wewe new fucking "clean fur" new bloods came and totally censored the place from any sexual references! sex is life! deal with it! this used to be a happy place for teens to come and relax and let out stress. not any more, thanks newbies! ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
metalwolf116 ametoa maoni…
i want my story back, i worked hard on it! its the first thing i wrote since crystal died and i stopped witing life with crystal! have wewe newbies got any respect! i wanna know who reported my makala right this very instant before i have to take drastic measures! im a brit! we dont get taken down so easily! zaidi ya mwaka mmoja uliopita
wolfcat343 ametoa maoni…
oops I am damn sorry I reported the picha of crystal the fox, mbweha before I became a furry but I swear I never reported anything else! zaidi ya mwaka mmoja uliopita
metalwolf116 ametoa maoni…
this has nothing to do with crystal the fox, it is my dead girlfirend crystal. but thats not it though. to wolfcat343 your fine pal, wewe didnt do anything wrong. ^^ zaidi ya mwaka mmoja uliopita
mattwolf199 alisema …
good nite peple ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
trueshadowwolf ametoa maoni…
night zaidi ya mwaka mmoja uliopita
trueshadowwolf alisema …
Sorry i havent made a episode of spirit moyo i was trying to come up with a new villin. But i just need zaidi time. ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
laugh
Lexiomega alisema …
Soooo thanks everyone that participated =^.^=
My full name is Lexi Logan Mc.Coia
My fav color is blue
My fav band/artist is fort minor.
My fav song is No Beef kwa afrojack
My three bffs on here are my mate crystalcat15, lonewolf82, and sentinelwolf
My hobbies are hanging with people, gymnastics and going to the movies
And my fav thing to do when I'm alone is come on here and chill out ^.^ ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
MarvelousAlpha ametoa maoni…
I bet mostly everyone that reads this will only look at the last one....like me. xD zaidi ya mwaka mmoja uliopita
kateandme ametoa maoni…
I like fanpop but things that take place outside is what i upendo the most like paintball. zaidi ya mwaka mmoja uliopita
sentinelwolf ametoa maoni…
and, i was goin for was hobbies, n friends, i knew the last was a teaser, bout had my fur, manyoya fly off, wen i was listed among the bff part though, feel honored, ^^ zaidi ya mwaka mmoja uliopita
angry
katelover14 alisema …
im not a damn douche dont call me that again!
ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
MarvelousAlpha ametoa maoni…
Damn, wewe just can't take a joke can you? -_- zaidi ya mwaka mmoja uliopita
mattwolf199 ametoa maoni…
nyasi, nyasi kavu i was just ansering his queschin zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Wolfscopez ametoa maoni…
I think wewe are a bit sensitive, trust me...I've been called worse zaidi ya mwaka mmoja uliopita
katelover14 ametoa maoni…
not sensitive just pissed from i knew zaidi ya mwaka mmoja uliopita
katelover14 alisema …
OKAY IM BACK FROM MEDITATION WHAT DID I MISS?
ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
katelover14 ametoa maoni…
DONT CALL ME A GIRL FOR MEDITATING I GOTTEN THT ONCE FROM MY DAD IM A JACKASS zaidi ya mwaka mmoja uliopita
MarvelousAlpha ametoa maoni…
nyara LOCK nyara LOCK nyara LOCK nyara LOCK nyara LOCK nyara LOCK nyara LOCKdoucheCAPS LOCK nyara LOCK nyara LOCK nyara LOCK :p zaidi ya mwaka mmoja uliopita
wolfcat343 ametoa maoni…
upendo CAPSLOCK zaidi ya mwaka mmoja uliopita
crazyryan123 alisema …
pwnage
ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
katelover14 ametoa maoni…
im either going to play medal of honor au play tdp4 on kongregate zaidi ya mwaka mmoja uliopita
katelover14 ametoa maoni…
sooner au later zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Wolfscopez ametoa maoni…
Medal of honor?! Pssshh that game is OLD. zaidi ya mwaka mmoja uliopita
TheRealHumphrey alisema …
anyone wanna chat kwa message
ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
katelover14 ametoa maoni…
fine ill comrade wats up? zaidi ya mwaka mmoja uliopita
TheRealHumphrey ametoa maoni…
chillin with my Mate zaidi ya mwaka mmoja uliopita
katelover14 ametoa maoni…
yep zaidi ya mwaka mmoja uliopita
mattwolf199 alisema …
ok meebo is of and I have no frinking way to tell if any bodys on ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
MarvelousAlpha ametoa maoni…
It's been like that for three days, dude. Get used to it... >.> zaidi ya mwaka mmoja uliopita
mattwolf199 ametoa maoni…
i know zaidi ya mwaka mmoja uliopita
mattwolf199 ametoa maoni…
yea i know i did it zaidi ya mwaka mmoja uliopita
katelover14 alisema …
so bored of no meebo i need damn meebo au i might have to smoke
ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
MarvelousAlpha ametoa maoni…
Good luck with that... >.> zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Ignas357 ametoa maoni…
Grow the fuck up first zaidi ya mwaka mmoja uliopita
katelover14 ametoa maoni…
it was a joke -_- ill only smoke water vapor when i get older zaidi ya mwaka mmoja uliopita
MarvelousAlpha alisema …
*Heavy breathing* NEED meebo. Can't survive.....without speedy communication... DX ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
LIL-Humphrey ametoa maoni…
me too :-( i miss my baby and i even don't know if she's online! zaidi ya mwaka mmoja uliopita
katelover14 ametoa maoni…
same here zaidi ya mwaka mmoja uliopita
mattwolf199 ametoa maoni…
here to DX zaidi ya mwaka mmoja uliopita
sad
LIL-Humphrey alisema …
HEY!!!! ... where's the meebo bar??? ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
katelover14 ametoa maoni…
its not working sherlock zaidi ya mwaka mmoja uliopita
MarvelousAlpha ametoa maoni…
Don't be a douche Katelover... -_- zaidi ya mwaka mmoja uliopita
mattwolf199 ametoa maoni…
haha XD zaidi ya mwaka mmoja uliopita
katelover14 alisema …
who is going to be a trucker when they get older?
ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
katelover14 ametoa maoni…
and who can teach me how to draw furries cause i did draw em but i gave up and im doing vehicle drawings but im out of practice zaidi ya mwaka mmoja uliopita
katealphawolf ametoa maoni…
I plan to drive truck but everyone in my family is against it, idk why but that makes me wanna do it even zaidi haha zaidi ya mwaka mmoja uliopita
kateandme ametoa maoni…
I can do a good furry zaidi ya mwaka mmoja uliopita
smile
REAL_ALPHA_KATE alisema …
I made a club about me, Check it out ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
kate_humphrey23 ametoa maoni…
What's the link? zaidi ya mwaka mmoja uliopita
katealphawolf ametoa maoni…
I will shabiki it baby! zaidi ya mwaka mmoja uliopita
cool
kate_humphrey23 alisema …
Who likes my new profaili picture? Bronies FTW!! :D ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Anamanaguchi ametoa maoni…
I upendo it zaidi ya mwaka mmoja uliopita
anubis210 ametoa maoni…
furries FTW zaidi ya mwaka mmoja uliopita
kate_humphrey23 ametoa maoni…
lol guys zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Skaarsgard alisema …
Meebo isn't working. Its making me mad. ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
TheRealHumphrey ametoa maoni…
it hasnt been working for three days zaidi ya mwaka mmoja uliopita
katealphawolf alisema …
Is fanpop running slow for anyone else? Takes forever for me navigate around, sometimes the connection just times out and leaves a blank page. Anymore, fanpop is turning into one of the most glitchy sites on the net! ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Anamanaguchi ametoa maoni…
Is your meebo still dodgy au is it just me? zaidi ya mwaka mmoja uliopita
katelover14 ametoa maoni…
i have windows its doing nothing but its going to shit its pants when i get done with it zaidi ya mwaka mmoja uliopita
mattwolf199 ametoa maoni…
my hp is not shoeing any sine of meebo zaidi ya mwaka mmoja uliopita
big smile
Red_Pyramid206 alisema …
I am officially out for summer! YAY!!!!!!!!!!!!!!!!! IM DONE WITH HIGH SCHOOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
KingSimba4Ever9 ametoa maoni…
Iiiii'mmmmm soooo happppyy foooor yoooou!! zaidi ya mwaka mmoja uliopita
garth21 ametoa maoni…
iiiimmmmm sssooooo jjjeeeaaallloouuueesssss oooofff yooouuuu!!!!! llllooooolllll!!!!! zaidi ya mwaka mmoja uliopita
katelover14 ametoa maoni…
im going to be a freshman soon when i get in highschool and im going to be a trucker zaidi ya mwaka mmoja uliopita
katealphawolf alisema …
3rd siku with no meebo, if fanpop does not get this fixed soon they may be losing some users, this place really drags without it! But the awesome part about today is it is my last siku of college for the summer! XD ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
rileyferguson ametoa maoni…
No meebo is making me ANGRY!!! :( zaidi ya mwaka mmoja uliopita
anubis210 ametoa maoni…
its not fanpop...meebos a compleatly different site, fanpop is one of the many sites that connect to it zaidi ya mwaka mmoja uliopita
katealphawolf ametoa maoni…
I know that lol, but isnt the meebo site down as well? I havent tried to get on it zaidi ya mwaka mmoja uliopita
anubis210 ametoa maoni…
if meebo goes down then fanpop will go down along with other meebo chat sites zaidi ya mwaka mmoja uliopita
wolfcat343 alisema …
Who here is an awesome drawer? ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
wolfcat343 ametoa maoni…
au good drawer? zaidi ya mwaka mmoja uliopita
wolfcat343 ametoa maoni…
okay any one who is willing can draw it for me zaidi ya mwaka mmoja uliopita
KingSimba4Ever9 ametoa maoni…
Draw what? zaidi ya mwaka mmoja uliopita
jamieomegawolf alisema …
who's wants to talk to me has to Pm me! ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
garth21 ametoa maoni…
pm? im garth217 my account got suspended zaidi ya mwaka mmoja uliopita
katealphawolf ametoa maoni…
She means private message lol zaidi ya mwaka mmoja uliopita
jamieomegawolf ametoa maoni…
well sorry i was working a little bit! zaidi ya mwaka mmoja uliopita
cool
applephi alisema …
My fav movie ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
garth21 ametoa maoni…
alpha and omega im thinking lol zaidi ya mwaka mmoja uliopita
garth21 ametoa maoni…
well greetings!!! zaidi ya mwaka mmoja uliopita
smile
katealphawolf alisema …
link
I made this spot a few months back for the sekunde A&O movie, thought I should repost it here to invite some of the new members on over! Just think, only 11 zaidi months til A&O 2 comes out! XD ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
wink
Lexiomega alisema …
This is just because I'm bored :P ... If I get 15 people to say "tell" I will finish these sentences...
My full name is...
My fav color is...
My fav band/artist...
My fav song...
My two bffs on here...
My hobbies...
And my fav thing to do when I'm alone........ I won't answer unless I get my 15 tells. ;) ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
kateandme ametoa maoni…
Tell! zaidi ya mwaka mmoja uliopita
kate_humphrey23 ametoa maoni…
tell...i guess zaidi ya mwaka mmoja uliopita
lonewolf82 ametoa maoni…
15!!!! Now tell lol zaidi ya mwaka mmoja uliopita
MarvelousAlpha alisema …
Greeeat. Now I'm starting to like anime wolves. Damn wewe Wolf's Rain!!!! ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
sentinelwolf ametoa maoni…
hee hee!!!!! it'l do it every time ^^ zaidi ya mwaka mmoja uliopita
sophiebridgers ametoa maoni…
upendo that onyesha :) zaidi ya mwaka mmoja uliopita
trueshadowwolf alisema …
I got 7 days left till schools out. YAY ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
katelover14 ametoa maoni…
lucky zaidi ya mwaka mmoja uliopita
kateandme ametoa maoni…
I am finished with college too! zaidi ya mwaka mmoja uliopita
garth21 ametoa maoni…
got a mwezi left...yay and shit for me zaidi ya mwaka mmoja uliopita
big smile
katelover14 alisema …
hello my family if u guys care im almost done with my kinanda teaching just this friday im done ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
katelover14 ametoa maoni…
guess no one cares i get it zaidi ya mwaka mmoja uliopita
mattwolf199 ametoa maoni…
i use to play kinanda zaidi ya mwaka mmoja uliopita
LoneWOLF2272 ametoa maoni…
I use to play the kinanda to...till i took and arrow to the hand XP zaidi ya mwaka mmoja uliopita
wolfcat343 ametoa maoni…
i play keyboard and kinanda zaidi ya mwaka mmoja uliopita
crying
garth21 alisema …
everything i worked...my songs.....all gone :( please guys all of wewe pls add me back ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
thealphaboyz ametoa maoni…
i did and is ok*hugs you* zaidi ya mwaka mmoja uliopita
garth21 ametoa maoni…
its all freakin gone!!! *cries* zaidi ya mwaka mmoja uliopita
cynderheart2020 ametoa maoni…
hmmmmm intresting baby zaidi ya mwaka mmoja uliopita