jibu swali hili

bila mpangilio Swali

I'm sad.

 RainbowRoad posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
next question »

bila mpangilio Majibu

Dream-On said:
take a chill pill
select as best answer
 take a chill pill
posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita 
*
lol!
CielXlizzy19 posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
*
Pooping Baby?
justingurl99 posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
*
LOl!
IloveMyLord posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
*
Haha
sammers777 posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
abcd said:
:|
select as best answer
 :|
posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita 
*
awww
hetaliaitaly posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
noahnstar1616 said:
Kevin doesn't give a firetruck.
select as best answer
 Kevin doesn't give a firetruck.
posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita 
*
wewe could atleast pretend to care
hetaliaitaly posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
*
yeah i had to go to hospital
hetaliaitaly posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
*
Oh.
noahnstar1616 posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
JaseKS said:
Dude, bro, man, I feel for you.



But this is not a question.



And it's a bit too late for me to feel any sympathy.




Alright, what's wrong?
select as best answer
 Dude, bro, man, I feel for you. But this is not a question. And it's a bit too late for me to feel any sympathy. Alright, what's wrong?
posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita 
hetaliaitaly said:
ME to i feel like no one loves me and im making others feel bad and being depressed and Bipolar is not helping i hope wewe feel better soon i share your pain.
select as best answer
 ME to i feel like no one loves me and im making others feel bad and being depressed and Bipolar is not helping i hope wewe feel better soon i share your pain.
posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita 
*
I'm Bipolar too!
noahnstar1616 posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
*
^ Ah, I see. It kinda explains a lot about me actually.
noahnstar1616 posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
*
ssame
hetaliaitaly posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
DreamyMuffin said:
Me too. :p
select as best answer
posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita 
Whirlwind586 said:
Why?

Yes, I actually care about people's feelings.
select as best answer
posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita 
*
me too
hetaliaitaly posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
BlindBandit92 said:
.
select as best answer
 .
posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita 
*
....................
hetaliaitaly posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
*
^Bro saying like "I'm sad" IS NOT a question. And I'm not required to care about everyone Tom.Dick au Harry that gives me a sob story.
BlindBandit92 posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
ILuvSweeneyTodd said:
Nice to know. -___-
select as best answer
posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita 
CPU said:
Me too.
select as best answer
posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita 
justingurl99 said:
As am I, but there's always an ending to everything! Whatever's happening will end soon, so cheer up!

(I'm not going to ask what happened because kwa the looks of it, wewe may not want to tell others what's up)
select as best answer
posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita 
SymmaGirl2 said: select as best answer
posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita 
*
X3
RedPineapple posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita
VanilaCoco said:
Well a funny comic always cheers up someone.
select as best answer
 Well a funny comic always cheers up someone.
posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita 
adultswimperson said:
Obviously no one here gives a shit because this isn't a swali and having emotions for people wewe don't know in this situation is stupid.
select as best answer
posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita 
IloveMyLord said:
I get Bored of trolls
select as best answer
posted zaidi ya mwaka mmoja uliopita 
next question »