bila mpangilio Wall

inaonyesha maingizo zaidi ya ukuta 151-160 na 29545

pLaStIcSUNDAE alisema …
Oh god, work in an saa and I haven't even began to rub my eyes xD ffFFUCK. ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Kari_Love ametoa maoni…
Oh shit XD zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Rihanna312 ametoa maoni…
F zaidi ya mwaka mmoja uliopita
TheLefteris24 ametoa maoni…
F though XD !!!! zaidi ya mwaka mmoja uliopita
pLaStIcSUNDAE alisema …
How to annoy a friend (the right way XD):

Scenario 1: Take things too literally
"That shit was good!"

"You eat shit?"

"No I–"

"You nasty mother fucker!"

"Sonuva bitch, kahaba I–"

"YOU EAT IT UP LIKE GROCERIES!"
-
Scenario 2: Answering in song/reference

"Yo, I'm on 13th Street, where wewe at?"

"Tokio Hotel ."

"What? No forreal though, where wewe at?"

"The wrong side of heaven–"

"I ain't callin wewe no zaidi bruh damn."

"–the righteous side of hell ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Kari_Love ametoa maoni…
XD zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Kari_Love ametoa maoni…
I'm Good at annoying my bestie <3 zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Zeku alisema …
Evening news is where they begin with 'Good evening', and then proceed to tell wewe why it isn't. ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
2ntyOnePilots ametoa maoni…
XD yeah you’re right dude zaidi ya mwaka mmoja uliopita
pLaStIcSUNDAE ametoa maoni…
I don't even see why people watch the news xD It's like having a friend come over at the same time every siku just to tell wewe a bunch of bullshit that's bound to ruin your siku XD zaidi ya mwaka mmoja uliopita
2ntyOnePilots ametoa maoni…
^ zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Kari_Love ametoa maoni…
True as ever zaidi ya mwaka mmoja uliopita
smile
Kari_Love alisema …
Dark as shit in ma house Good time for some creepypasta. :D ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
2ntyOnePilots ametoa maoni…
XD zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Kari_Love alisema …
I remember I had a pizza delivery job once in my teens along with my friend. One of the people I was delivering to were damn hella creepy. I got used to it while my friend not so much. Lets just say she quit faster than wewe can say. She hated going to certain houses. ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
1012jackson ametoa maoni…
I actually have a story similar to that. But it didn't happen to me. It happened to my cousin. Recently just past Halloween time, he had to deliver a package to a house with a creepy looking girl who looks like the grudge girl au the ring girl sitting on a swing on the front porch. The eerie girl was a fake luckily. She was just a Halloween decoration. But she might've been one of those decors that songesha we wewe get near. Felt bad for cousin Brandon zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Kari_Love ametoa maoni…
lol XD zaidi ya mwaka mmoja uliopita
2ntyOnePilots alisema …
Pretending not to be manic like...
Ahahaha scuz the wild look in my eyes I uhhhhh had coffee ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Nuri_ ametoa maoni…
Hell yes time to party hard inside the head I mean xD zaidi ya mwaka mmoja uliopita
pLaStIcSUNDAE alisema …
Ugh...slept so hard that I think my mto gave me a conCUSHION...

...Where's the door, I'll onyesha myself out XD ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Kari_Love ametoa maoni…
XD zaidi ya mwaka mmoja uliopita
ben15delas alisema …
Karis doll is creepy ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Kari_Love ametoa maoni…
It's a beautiful not creepy XD zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Kari_Love ametoa maoni…
lil sis says it's weird XD zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Kari_Love ametoa maoni…
thanks :) zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Zeku alisema …
Thinking about the vacation feels better than the actual vacation. ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
CokeTheUmbreon alisema …
... 🤔 ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
2ntyOnePilots ametoa maoni…
Hmmmm.. zaidi ya mwaka mmoja uliopita
pLaStIcSUNDAE alisema …
Romanticizing bad things are like:

Person 1: Well...if you're in a toxic relationship why not just leave? wewe know, because "toxic" means poisonous and poison is bad for wewe which means toxicity is bad for wewe which means wewe should be in a poisonous relationship which mean–

Person 2: NnnnnNOO!

Person 1: ....why?

Person 2: Because ITS MY CHEMICAL ROMANCE AND NO ONE CAN HAVE IT! ITS MINE! MIIINE! ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
2ntyOnePilots ametoa maoni…
My Chemical Romance! Nice one 👍👍👍 zaidi ya mwaka mmoja uliopita
TheLefteris24 alisema …
They had us in the first half, not gonna lie !!!! ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
PrueFever ametoa maoni…
Yeah :o zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Kari_Love alisema …
Du du du du-du du du
Du du du du du-du du du ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
2ntyOnePilots ametoa maoni…
Some legends are told Some turn to dust au to dhahabu But wewe will remember me Remember me, for centuries zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Zeku alisema …
>watching a 7 dakika video on how to sleep in 60 sekunde ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
1012jackson ametoa maoni…
Pls let me know if it works. So I can try. My sleep schedule is completely off track. Lol zaidi ya mwaka mmoja uliopita
2ntyOnePilots ametoa maoni…
Sammee zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Ranty-cat alisema …
"Senpai did notice everything. Senpai can see right through all your dirty tricks and mind games. " ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Zeku alisema …
Study says smoking is good for environment because it kills humans. ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
2ntyOnePilots ametoa maoni…
Thank god everybody take a couple packs zaidi ya mwaka mmoja uliopita
sunny
Kari_Love alisema …
The warm punda beaches are nice fuk this cold. ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
pLaStIcSUNDAE ametoa maoni…
Naaah, the cold is LLYYFE! zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Kari_Love ametoa maoni…
XD upendo the beaches <3 zaidi ya mwaka mmoja uliopita
pLaStIcSUNDAE ametoa maoni…
Says the ARCTIC mbwa mwitu XD zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Canada24 alisema …
Why does Death Metal have no instrumentals.. They have some very badass guitar, gitaa work.. But the lyrics keep ruining it ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Windwakerguy430 ametoa maoni…
wewe could try the Doom 2016 soundtrack to suit your needs zaidi ya mwaka mmoja uliopita
SwordofIzanami alisema …
I'm going to be off the internet for a while because I want to avoid being spoiled from Pokemon Sword and Shield. ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
sunny
whatsupbugs alisema …
Thank you, my friends, for making fanpop a brighter, zaidi friendly, and fun place. ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
RTS2000 ametoa maoni…
It's all good stuff, my friend zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Kari_Love ametoa maoni…
:) zaidi ya mwaka mmoja uliopita
GDragon612 ametoa maoni…
thank wewe to dear bat !!! Same to wewe back!! zaidi ya mwaka mmoja uliopita
pLaStIcSUNDAE alisema …
Oh god...ooooh man...or humanity...ohh dude, oh fuck, oh shit, oh my goodness, sweet mother of Lipton ice tea....good golly oh mighty on a sunny day....oh my Riku without sprinkles and Azulaless Zan...great GOOGLY MOOGLY WHAT DID SHE DO TO ME?!

My stomach feels weird and I feel like I'm floating. Oh my god....I'm in love. This ain't right XD That's not how I'm supposed to work dammit! ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
CokeTheUmbreon ametoa maoni…
Congrats. zaidi ya mwaka mmoja uliopita
pLaStIcSUNDAE ametoa maoni…
Thank wewe xD The re-realization hit me lol zaidi ya mwaka mmoja uliopita
2ntyOnePilots ametoa maoni…
Lmao idk what the hell thats like zaidi ya mwaka mmoja uliopita
pLaStIcSUNDAE alisema …
"I am become Death"

No matter how many times I hear this, that part always make me laugh when I'm trying to be fucking serious XD heshima to whoever knows where that quote is from. ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
SilentForce ametoa maoni…
link zaidi ya mwaka mmoja uliopita
CokeTheUmbreon alisema …
I remixed a remix of 'Carol Of The Bells.'

Would it be too early to release? 🤔 ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
AmazingExia ametoa maoni…
progressively remix the remix everyday until wewe drop the merry result on the 25th zaidi ya mwaka mmoja uliopita
CokeTheUmbreon ametoa maoni…
I could, but I won't be on the internet throughout Christmas. zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Windwakerguy430 alisema …
Death Stranding makes me feel like a true mailman, unlike New Vegas. New Vegas doesn't even have Monster Energy
10/10 for real postman experience
6/10 for everything else ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
laugh
pLaStIcSUNDAE alisema …
"Sorry, We Couldn't Post To This Wall"

Oh yeah? OH YEAH?! Well....okay. .--. ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
2ntyOnePilots ametoa maoni…
SAME zaidi ya mwaka mmoja uliopita
2ntyOnePilots ametoa maoni…
Little salty about that. HahaJEThaha zaidi ya mwaka mmoja uliopita
TheLefteris24 ametoa maoni…
^ XD !!!! zaidi ya mwaka mmoja uliopita
laugh
Kari_Love alisema …
Any besides me try to moonwalk like Michael Jackson only to fail fall? XD ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
TheLefteris24 ametoa maoni…
A lot of the time XD !!!! zaidi ya mwaka mmoja uliopita
1012jackson ametoa maoni…
Nope. I can moonwalk. But it is zaidi difficult to do it on skates. That ain't no lie XD zaidi ya mwaka mmoja uliopita
ben15delas ametoa maoni…
Id fall lol zaidi ya mwaka mmoja uliopita
big smile
Kari_Love alisema …
Wooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! been awhile since I was on this site lol joined like in 2014 ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
ben15delas ametoa maoni…
Been awhile zaidi ya mwaka mmoja uliopita
TheLefteris24 ametoa maoni…
WOOT! Welcome back !!!! zaidi ya mwaka mmoja uliopita
ArcticWolf ametoa maoni…
Welcome back! zaidi ya mwaka mmoja uliopita
whatsupbugs alisema …
Happy Veteran's Day. God bless all those who have fought for our country. ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
laugh
GDragon612 alisema …
What is the new O.J. web site address?
slash.slash.backslash.escape. ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
CokeTheUmbreon alisema …
An old friend showed back up Saturday.

His name is...

Insomnia. ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Nuri_ ametoa maoni…
I have buried that shit years ago. Good luck to wewe getting rid of this heavy friend 😛😛 zaidi ya mwaka mmoja uliopita
pLaStIcSUNDAE ametoa maoni…
Relatable :/ zaidi ya mwaka mmoja uliopita
pLaStIcSUNDAE ametoa maoni…
@2nty wewe alisema exactly what I was going to when I first saw this XD lmao zaidi ya mwaka mmoja uliopita
SwordofIzanami alisema …
Today is my BD, so now I'm 4.6 × 5 years old! ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
SwordofIzanami ametoa maoni…
No replies? Well then, wewe guys really do hate me... zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Rihanna312 ametoa maoni…
Belated happy birthday! I feel like people aren't checking this site as often (at least me), so it takes a while to notice the ukuta post. :D zaidi ya mwaka mmoja uliopita
2ntyOnePilots ametoa maoni…
^ zaidi ya mwaka mmoja uliopita
TheLefteris24 alisema …
Welp, I have been part of this Club for five years (I think?). Start being absent for the longest time during my stay on fanpop and I return to see that it is now that I got a Dedicated Medal in here.

Uhh... Go me? XD ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Ranty-cat ametoa maoni…
GG. Ya for some reason bila mpangilio delays the medal delivery. Pleased to see wewe here. zaidi ya mwaka mmoja uliopita
TheLefteris24 ametoa maoni…
^ *Saved* Lmao. Thank you, Kitkat !!!! zaidi ya mwaka mmoja uliopita
GDragon612 ametoa maoni…
hehehehehehe XD zaidi ya mwaka mmoja uliopita
whatsupbugs alisema …
I've started a new fanclub. It's about the superheroes that us fanpop members grew up watching as kids. link ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
SilentForce ametoa maoni…
Joined it zaidi ya mwaka mmoja uliopita
whatsupbugs ametoa maoni…
@SilentForce Thank you. zaidi ya mwaka mmoja uliopita
TheLefteris24 ametoa maoni…
Joined as well !!!! zaidi ya mwaka mmoja uliopita
whatsupbugs ametoa maoni…
@TheLefteris24 Thank you. zaidi ya mwaka mmoja uliopita
SombraLyf alisema …
People don't quit jobs, they quit bosses. ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
TheLefteris24 ametoa maoni…
Accuracy at its finest !!!! zaidi ya mwaka mmoja uliopita
heart
whatsupbugs alisema …
I want to thank everybody on here. I know things haven't been perfect on here, but I think there's a lot of kindness and generosity on this website. The world needs zaidi positivity and I wish there were zaidi people like wewe guys. ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
cool
2ntyOnePilots alisema …
hujambo idk if I mentioned it yet, (if wewe know who they are and care, you’ve probably already heard the news) but on Halloween, My Chemical Romance got back together.
My Chemical Fucking Romance. I’m so happy about it still. ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
BlindBandit92 ametoa maoni…
I am pretty fucking stoked about it as well fam zaidi ya mwaka mmoja uliopita
TheLefteris24 ametoa maoni…
Well well, look at that. A Halloween Miracle. Glad to know. Those are some hype news for sure !!!! zaidi ya mwaka mmoja uliopita
2ntyOnePilots ametoa maoni…
EPIC zaidi ya mwaka mmoja uliopita
pLaStIcSUNDAE alisema …
wewe know what? Not even gonna lie, that new Terminator movie has me salty as fuck XD I feel like one of the screenwriters just got the script and wiped their whole punda with it from juu to bottom, from first page to last.

I feel like an old Nintendo game....played. God, and I thought Terminator 3 and Genysis was going to be the only bad ones. In conclusion, there were two things up with this movie.

1. It fucking sucked.
2. Underwhelming..as all hell. ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
pLaStIcSUNDAE ametoa maoni…
Not only that, but hearing "I'll be back" in so many of the other sinema where Arnold's not saying it and then they try to drag that shit back xD There is only so many callbacks wewe can make to ONE THING. The action was..subpar at best really with all of the slow-mo they put into the mofo. zaidi ya mwaka mmoja uliopita
pLaStIcSUNDAE ametoa maoni…
And the storyline is just..."WHAT HAVE wewe DONE TO MY BABY!" levels of oh hell no. And being that I've seen ALL of the terminator movies, I can safely say now that none of this shit connects anymore. Like at all. They tried to pick back up from where 2 left off and butchered it harder than Thomas Hewitt in that one meat chopping scene. au Jason in....well...all of his movies. zaidi ya mwaka mmoja uliopita
2ntyOnePilots alisema …
How’s your siku been? ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
BlindBandit92 ametoa maoni…
Pretty good. Relaxing after a convention mainly zaidi ya mwaka mmoja uliopita
CokeTheUmbreon ametoa maoni…
I think I had a little too much coffee 🤔😅 zaidi ya mwaka mmoja uliopita
2ntyOnePilots ametoa maoni…
:D zaidi ya mwaka mmoja uliopita
smile
whatsupbugs alisema …
The 4th season of She-Ra came to Netflix today. ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Windwakerguy430 alisema …
Untitled goose, bata bukini Game is the ultimate male fantasy
10/10. ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
CokeTheUmbreon alisema …
I think I'm gonna do a muziki reality onyesha via kura za maoni 🤔

Throw some ideas. No bands. (Members, but no bands.) ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
CokeTheUmbreon ametoa maoni…
The first 5, I'll use. zaidi ya mwaka mmoja uliopita
SilentForce ametoa maoni…
Snoop Dogg zaidi ya mwaka mmoja uliopita
TheLefteris24 ametoa maoni…
@SilentForce Snoop Dogg wins kwa default. The end !!!! zaidi ya mwaka mmoja uliopita
DeiJambastion alisema …
What do ya'll think of my new icon? ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
1012jackson ametoa maoni…
It's nice : ) zaidi ya mwaka mmoja uliopita
cool
zilla1998 alisema …
Who's your inayopendelewa nyota Wars character? My inayopendelewa is Hello There Guy! ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
RTS2000 ametoa maoni…
I like Ham Swolo, Bananakin, Lukey McSky, Darth Vader, Bobi-Fetter and many more, since nyota wars is awesome :) zaidi ya mwaka mmoja uliopita
SilentForce ametoa maoni…
Chewbacca is the best waifu zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Windwakerguy430 ametoa maoni…
I like Anakin, Manakin, Hanakin, Granakin Spanakin, and especially Fanakin zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Windwakerguy430 alisema …
The Addms Family 2019 was the most depressing thing I've ever indulged in since I almost died in the hospital at the age of three, only I didn't have the decency of dying like I did with pneumonia
Addams Family 2019: Worse than Pneumonia outta 10
-IGN ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
sunny
whatsupbugs alisema …
I hope wewe all have a weekend that's relaxing, pleasant, entertaining, and fun. ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
smile
1012jackson alisema …
Happy Halloween, y'all! 'Bout to go trick au treating with Skye ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
whatsupbugs ametoa maoni…
I hope wewe have fun. zaidi ya mwaka mmoja uliopita
TheLefteris24 ametoa maoni…
And a Happy QUITE belated Halloween to wewe too !!!! zaidi ya mwaka mmoja uliopita
2ntyOnePilots alisema …
Yo Happy Halloween dudes! ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Rihanna312 ametoa maoni…
Happy Halloween to wewe too! And to other fanpoppers as well 👻 zaidi ya mwaka mmoja uliopita
1012jackson ametoa maoni…
wewe too, man! : ) zaidi ya mwaka mmoja uliopita
TheLefteris24 ametoa maoni…
Happy QUITE belated Halloween !!!! zaidi ya mwaka mmoja uliopita
heart
whatsupbugs alisema …
I hope wewe all have a wonderful Halloween, full of treats and fun, my friends. ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
jessy_an alisema …
Raise your wands wizards. /* ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
jessy_an alisema …
Need a good anime to watch.
Suggestions please. ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Karoii-chan ametoa maoni…
Gokudo, Ghost Hunt, Fruits Basket zaidi ya mwaka mmoja uliopita
SwordofIzanami ametoa maoni…
The Ancient Magus' Bride, Fate/Zero, and Your Lie in April. If wewe liked Sci-Fi, then Steins;Gate is a must while Certain Scientific Railgun is a solid anime as well. zaidi ya mwaka mmoja uliopita
DeiJambastion ametoa maoni…
Yu-Gi-Oh, Zatch Bell/Konjiki no Gash Bell, Bobobo-bo bo-bobo, Sonic X, Kirby Right Back At Ya. zaidi ya mwaka mmoja uliopita
CokeTheUmbreon alisema …
Come to think of it, fixing computers would probably be the best degree I can go for, since I like computers.

However, knowledge of auto repair is needed. ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
2ntyOnePilots ametoa maoni…
Student loans zaidi ya mwaka mmoja uliopita
pLaStIcSUNDAE ametoa maoni…
^ They can either be your advantage au another chunk of debt zaidi ya mwaka mmoja uliopita
CokeTheUmbreon ametoa maoni…
True. zaidi ya mwaka mmoja uliopita
whatsupbugs alisema …
I got my Halloween pumpkin, boga ready. I named him Vincent Price, named after one of the greatest horror ikoni and Batman villains of all time. ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
SilentForce ametoa maoni…
Great choice for the name.Vincent Price is awesome! zaidi ya mwaka mmoja uliopita
whatsupbugs ametoa maoni…
@SilentForce Thank you. I agree about Vincent Price. zaidi ya mwaka mmoja uliopita
2ntyOnePilots alisema …
JET?! ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
pLaStIcSUNDAE ametoa maoni…
PACK! zaidi ya mwaka mmoja uliopita
CokeTheUmbreon ametoa maoni…
Yep. zaidi ya mwaka mmoja uliopita
TheLefteris24 ametoa maoni…
Jetty Boi left huh? Hmm... Oh man !!!! zaidi ya mwaka mmoja uliopita
pLaStIcSUNDAE alisema …
Me: *trying to reach a important personal goal within a set time*
Goal: *Right within reach, just inches away from the fingertips*
Me: *blinks*
*Goal is now thousands of thousands of meters away*

Life: Thought THIS WAS A GAME HUH!? AIN'T NO FUCKIN' GAMES!

Goal: Sooooo far aawwwaaaaaaay, somethin' somethin somethin' can't remember that sooOOooong!

Time: wewe have no idea how fast I really am. I'm FAST AS FUCK BOOIIIIIII!! STILL FAST AS FUCK!! ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
pLaStIcSUNDAE ametoa maoni…
>.< Sometimes it feels pointless to try, especially when it feels like the world is pushing against wewe :/. And knowing that my parents ain't raise a quitter nor a bitch, kahaba makes it worse because I'm stubborn as shit when it comes to achieving what I really want to. A gift and a curse I guess. zaidi ya mwaka mmoja uliopita
2ntyOnePilots alisema …
Shout out to those of wewe dealing with mental illness.
I know a simple, positive message is rarely enough, but it’s a good reminder even so.
Please take care of yourselves! Breathe. Remember that every little step is a step away from the past. ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
2ntyOnePilots ametoa maoni…
I’m not going to say it will get better because honestly, sometimes some things will always be there. But that doesn’t mean it won’t get easier to deal with as wewe learn how to live with things. With each step wewe can prove that despite circumstances, wewe will not be defined kwa what tries to hold wewe down. zaidi ya mwaka mmoja uliopita
2ntyOnePilots ametoa maoni…
Screw8ng the fuck up is ok. It’s going to happen and when it does things will seem to collapse around you. And I know this sounds cliqué, but wewe can always rebuild on the foundations. Noth8ng can be destroyed completely. zaidi ya mwaka mmoja uliopita
TheLefteris24 ametoa maoni…
^ 👏👏👏👏 !!!! zaidi ya mwaka mmoja uliopita
SwordofIzanami alisema …
What do wewe guys think of my new background image? ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
1012jackson ametoa maoni…
It's great! I like it : ) zaidi ya mwaka mmoja uliopita
J_E_T ametoa maoni…
^ Me too. zaidi ya mwaka mmoja uliopita
SilentForce ametoa maoni…
It looks awesome zaidi ya mwaka mmoja uliopita
TheLefteris24 ametoa maoni…
It rocks !!!! zaidi ya mwaka mmoja uliopita
pLaStIcSUNDAE alisema …
Person: Frank, NOOOOOOO!!!!

Frank: What? I'm still alive, why are yo– *casually gets shot in the face kwa alisema person*

Person: FRANK!! NOOOOOOOOOOO!!! ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
AquaMarine6663 alisema …
Simple math? Don't know her ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
J_E_T ametoa maoni…
XD zaidi ya mwaka mmoja uliopita
AquaMarine6663 alisema …
Media always makes it seem like therapy and medications will just brainwash wewe and turn wewe into a vegetable but honestly I'm doing both and I finally have a grip on my depression that I haven't had for years since I came down with it lmao
I really hate the need to make mental illness poetic because it can honestly make people scared au too proud to get help when they're suffering ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
zanhar1 ametoa maoni…
I feel like this kinda varies person to person and how it is give to them; someone I knew was put on so many of them that she got addicted. She tried telling them that the dosage was too high but they didn't listen. She got a new psychiatrist and was told that she was on a dousage for someone twice her weight and age and she ended up going through withdrawals. I have a friend whose meds DID mute his emotions to the point where he barely had them. He told me that he felt like a zombie. I think that the RIGHT meds and the right amount can help. But these days (at least where I live) I think that they are over-prescribed/carelessly prescribed. Therapy on the other hand, I feel like is generally very helpful. zaidi ya mwaka mmoja uliopita
AquaMarine6663 ametoa maoni…
Oh, oof. I'm glad I have a doctor that listens to me lmao - but yeah, therapy is good. zaidi ya mwaka mmoja uliopita
pLaStIcSUNDAE ametoa maoni…
Well, for me I've been paying zaidi attention to zaidi of the fact of people keep attempting to romanticize mental instability nowadays too, which is also something that's sort of pushing people zaidi towards not helping themselves. Other than that, I can agree too that therapy is the zaidi solid part of things since being able to interact with another human being is better than another med pill. zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Zeppie alisema …
Someone ilitumwa my video to Reddit and it made the front page and my video got 200,000 maoni in 8 hours... Reddit scares me lmao. That vid is 4 damn years old :v ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Rihanna312 ametoa maoni…
Wew, that's definitely cool, but scary at the same time xD But congrats on the views! zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Canada24 alisema …
I ended up watching SAW 3D. I was going in expecting a gross and poorly acted film.. It's actually a decent enough movie, at least for Saw.. I always liked the plot zaidi than the gross stuff, only reason I ever watched those films (well except the first which is actually a really well made film, and not actually very gory kwa comparison) ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Canada24 ametoa maoni…
something about Hoffman's attack at the police station is kinda awesome.. zaidi ya mwaka mmoja uliopita
pLaStIcSUNDAE alisema …
wewe know, something I'm not very fond of is the whole "Your generation is shit because blah blah blah, back in my day" thing from the "senior generation" au whatever. au the whole "millennials this, millennials that" stuff.

The way I look at is bitch, kahaba if we're so fucking shit then you'd best remember that we weren't brought into the world willingly nor did we raise ourselves. So if this generation is shit, its because it was raised to be damn it XD ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
zanhar1 ametoa maoni…
My god, I hate that too. Like idk why boomers are so harsh. Every generation has it's high and low points. Also @older generations, y'all raised us, so...??? I just hope that our generation breaks the 'new generation is bad' chain. zaidi ya mwaka mmoja uliopita
pLaStIcSUNDAE ametoa maoni…
But that "you don't struggle because I/other people have it worse" card is kwa far the most stupendous way to go about things unless its being alisema to one of those entitled wealthy to rich type people who act like breaking a nail is equivalent to being homeless. I can speak from experience that some people are definitely condescending and smugly unsympathetic when it comes to struggles. Though, I do agree that these issues do happen with each passing generation. zaidi ya mwaka mmoja uliopita
CokeTheUmbreon ametoa maoni…
Every generation has its good and bad. zaidi ya mwaka mmoja uliopita
sunny
whatsupbugs alisema …
Thank you, my fanpop friends, for your kind comments, for being caring friends, and for bringing positivity to me and to this website. ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Seanthehedgehog ametoa maoni…
Thank wewe for being kind to us. zaidi ya mwaka mmoja uliopita
whatsupbugs ametoa maoni…
And thank wewe for being kind to me. @Seanthehedgehog zaidi ya mwaka mmoja uliopita
pLaStIcSUNDAE alisema …
LEEROOOOOOOOOOY, JEENKIIIIIIIIIINS!

Lmfao! I'm making a fucking alarm and notification ringtone out of this xD So glad I ended up finding that damn video again! ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
zanhar1 ametoa maoni…
That was a good life decision. zaidi ya mwaka mmoja uliopita
pLaStIcSUNDAE ametoa maoni…
I know right! I was watching one of the old Superman movies, and on the "Its a bird, its a plane," part, the only thing I imagined was LEEEERROOOY JEENKIIIIINS. zaidi ya mwaka mmoja uliopita
SombraLyf alisema …
sysadmin

A person with much zaidi power than wewe and who is uchungu, chungu enough to use it in ways that please him/her.
So, wewe say this is a pretty important file? *delete* ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
pLaStIcSUNDAE alisema …
I upendo when I'm just not looking for any new music, some of the best of it appears. But I hate it that some of those songs end up being like 10 years old au older, because then I'm just like why in THE FUCK have I never heard of *insert band, singer, etc.*?! Where has this song been!?

And then I spend the inayofuata couple of days searching through their muziki and end up finding even zaidi good muziki from other artists through their good muziki xD It's great! ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
zanhar1 ametoa maoni…
That's some good shit lol zaidi ya mwaka mmoja uliopita
pLaStIcSUNDAE alisema …
I don't worry, worrying don't agree,
ThInGs thAT bOthEr yOU, DON'T BOTHER ME
tHinGs ThAT bOthEr yOU nEvER bOthER ME
I'm so happy and fine!
LIvINg in the sunLIGHT loving in the moonLIGHT
Having a wonderful time! ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
SilentForce ametoa maoni…
Classic zaidi ya mwaka mmoja uliopita
AquaMarine6663 alisema …
heh. me? a faggit? sorry kid
*pulls out katana ans cooly twirls it and is shirtless*
i f*uck my large brested waifus all the time. nothing againsy gays i just like wimen ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Windwakerguy430 ametoa maoni…
I see wewe surf the braincel sub reddit too zaidi ya mwaka mmoja uliopita
AquaMarine6663 ametoa maoni…
yeeees zaidi ya mwaka mmoja uliopita
2ntyOnePilots ametoa maoni…
I can, in fact, tell. zaidi ya mwaka mmoja uliopita
pLaStIcSUNDAE alisema …
If wewe ever have a conversation with me, and start off with "The earth is flat." I'm walking the fuck away before wewe even fully pronounce the t at the end of the word.

I'm sorry, I just can't with that shit lmao ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
J_E_T ametoa maoni…
The earth is fl.. zaidi ya mwaka mmoja uliopita
zanhar1 ametoa maoni…
Thinking the world is flat is actually a very easy mistake to make considering that it is actually cube shaped. zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Karoii-chan ametoa maoni…
Cube Earth. Minecraft Earth. xD zaidi ya mwaka mmoja uliopita
zanhar1 ametoa maoni…
Clown world zaidi ya mwaka mmoja uliopita
J_E_T alisema …
I went to a wedding today. Danced with an old lady it was one of my best moments ever xD she even shoved a cake in my mouth without asking if I want some lol

Man I upendo old people they are the sweeties. ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
pLaStIcSUNDAE ametoa maoni…
That was a sign....I think wewe were suppose to shove something back Mr. Jet XD And not a cake either lmao zaidi ya mwaka mmoja uliopita
J_E_T ametoa maoni…
link zaidi ya mwaka mmoja uliopita
zanhar1 ametoa maoni…
Old people can be so pure lol. They're also pretty hilarious. My former coworker (who is elderly) took me out to chajio, chakula cha jioni once and she informed me of all of the shit that went down after I left and declared that it and I quote, "was a shitshow and I just started telling cooperate headquarters to kiss my ass." zaidi ya mwaka mmoja uliopita
pLaStIcSUNDAE alisema …
wewe know wewe have good Marafiki when one of them sees wewe somewhere, and when they try to scare wewe kwa sneaking up behind wewe and saying "Your bootyhole smells like apple Jacks and cornmeal" XD I freaking hate those bastards sometimes, but I love'em all to death. ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
zanhar1 ametoa maoni…
Honestly, I'd probably do that to one of my friends. Right down to 'bootyhole' lol. zaidi ya mwaka mmoja uliopita
pLaStIcSUNDAE ametoa maoni…
Lmao, then you, my friend, are probably a fun person to be around XD zaidi ya mwaka mmoja uliopita
zanhar1 ametoa maoni…
Thanks man! zaidi ya mwaka mmoja uliopita
pLaStIcSUNDAE alisema …
That feeling when wewe have the urge to speak out/correct people about something in the rawest unfiltered way possible, but would rather not because you're not basing things off of sentiments.

Me: Just don't get involved, let'em handle it.

Also Me: For fucks sake, SHUT UP so I can lay down some facts. ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
2ntyOnePilots ametoa maoni…
I relate SO HARD zaidi ya mwaka mmoja uliopita
AquaMarine6663 alisema …
I beat DMCV on Devil Hunter mode and only got killed kwa Vergil one (1) time in the final fight - meanwhile I'm playing the original Devil May Cry and can't get past the first boss
I'd blame it on the bad PS2 era controls but uh I'm pretty sure I just suck ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Windwakerguy430 ametoa maoni…
DMC juan is good. DMC mti is good. DMC too is best tho! zaidi ya mwaka mmoja uliopita
AquaMarine6663 ametoa maoni…
we don't speak that name in this household zaidi ya mwaka mmoja uliopita
AquaMarine6663 ametoa maoni…
Your death will not be mwepesi, teleka nor merciful zaidi ya mwaka mmoja uliopita
fire_dragon77 alisema …
Nothing funnier than people who announce publicity that they are leaving fanpop just to come back again after a while.Guess that some people just can't make up their minds. ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
J_E_T ametoa maoni…
People have right to change their minds. I don't see any harm of doing that. zaidi ya mwaka mmoja uliopita
2ntyOnePilots ametoa maoni…
^ zaidi ya mwaka mmoja uliopita
TheLefteris24 ametoa maoni…
What Zanny and Shadow alisema honestly. Same here !!!! zaidi ya mwaka mmoja uliopita
AquaMarine6663 alisema …
The mood for October is queer and ready to cause fear ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
fire_dragon77 ametoa maoni…
That didn't make any sense whatsoever zaidi ya mwaka mmoja uliopita
2ntyOnePilots ametoa maoni…
DEFINITELY zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Windwakerguy430 ametoa maoni…
I'm just a regular Vanilla Ice zaidi ya mwaka mmoja uliopita
jessy_an alisema …
The only place I feel I belong to QwQ ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
2ntyOnePilots ametoa maoni…
Welcome nyumbani then :) zaidi ya mwaka mmoja uliopita
jessy_an ametoa maoni…
^People here have always been kind. zaidi ya mwaka mmoja uliopita
TheLefteris24 ametoa maoni…
A bit late but welcome. That is a wonderful feeling to have !!!! zaidi ya mwaka mmoja uliopita
AquaMarine6663 alisema …
wewe know your art has improved when wewe don't draw anime characters in anime style anymore ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
fire_dragon77 ametoa maoni…
wewe know that nobody gives a shit about your art when wewe feel the need to post about it on a barely alive website zaidi ya mwaka mmoja uliopita
pLaStIcSUNDAE ametoa maoni…
I laughed waaaay to hard at this ^^^ xD Who the fuck hurtcha my fiery reptilian mjusi friend? zaidi ya mwaka mmoja uliopita
TheLefteris24 ametoa maoni…
^ Amen to that !!!! zaidi ya mwaka mmoja uliopita
SombraLyf alisema …
I'll just do it at 11:00
I'll just do it at 12:00
I'll just do it at 1:00
I'll just do it at 2:00
I'll just do it at 3:00
I'll just do it at 4:00
I'll just do it at 5:00
I'll just do it at 6:00
I'll just do it at 7:00
I'll just do it at 8:00
I'll just do it at 9:00
I'll just do it at 10:00
I'll just do it at.. ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
2ntyOnePilots ametoa maoni…
Meeeee zaidi ya mwaka mmoja uliopita
TheLefteris24 ametoa maoni…
Story of my life !!!! zaidi ya mwaka mmoja uliopita
pLaStIcSUNDAE alisema …
*No one. No one at all. No one for inches, feet, yards au miles. No one for years and decades and centuries and eons*

Adult Swim A Couple Years Back: William MURDERFACE MURDERFACE MURDERFACE ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
CokeTheUmbreon ametoa maoni…
Ah, Adult Swim. zaidi ya mwaka mmoja uliopita
pLaStIcSUNDAE alisema …
"Life could be a dream (sh-boom)
If I could take wewe up in paradise up above (sh-boom)
If wewe would tell me I'm the only one that wewe love
Life could be a dream, sweetheart
Hello, hello again, sh-boom and hopin' we'll meet again"

I'm sorry but when it comes to movie music, Pixar just has that shit down packed along with Disney(sometimes). If wewe hadn't seen Finding Nemo in your childhood, then I don't think wewe had a childhood XD Just memories of being shorter. ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
AquaMarine6663 alisema …
"there should be a straight pride!!!!!!!"
the circus is already a thing but ok ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Windwakerguy430 ametoa maoni…
Are wewe callin us clowns (said the bi bi man) zaidi ya mwaka mmoja uliopita
AquaMarine6663 ametoa maoni…
precisely zaidi ya mwaka mmoja uliopita
AquaMarine6663 ametoa maoni…
Wow babe when did wewe have a change in moyo zaidi ya mwaka mmoja uliopita
2ntyOnePilots alisema …
Me in 5he middle of the goddamn night:
*cant sleep*
Me: Man...you know those awesome people wewe know online?
Me: FUCK I upendo those dudes!
Me: I’d die for all of them!
Me: Hope they’re all doing great because they deseeerrrrvvvveeeee it!
Me: *spends 2 hours thinking about wewe wonderful people and how much worth wewe give to the world*

Thanks guys haha ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
2ntyOnePilots ametoa maoni…
I’m truly so thankful to know you. If anything this is a huge improvement to what I used to lie awake thinking about. Damn. zaidi ya mwaka mmoja uliopita
2ntyOnePilots ametoa maoni…
Thanks. Yeah. 🖤 zaidi ya mwaka mmoja uliopita
J_E_T ametoa maoni…
Shut up we upendo wewe too xD zaidi ya mwaka mmoja uliopita
TheLefteris24 ametoa maoni…
^ !!!! zaidi ya mwaka mmoja uliopita
SombraLyf alisema …
Cause my lyrics are lethal and they deadly like ether
wewe can't fuck with me either,
Need a break, take a breather.
wewe be there,
Fake rappers that's two-faced. Not me,
Can't kumeza my pride like toothpaste.
I go hard, baby.
I'm so fuckin' ambitious,
But kuvuka, msalaba me different way and I'm so fuckin' vicious.
I feel the rampage,
Like I'm in a damn cage,
Don't judge the book kwa its cover,
Look at the damn page, what! ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
CokeTheUmbreon alisema …
Finally.

Ready to try my hand at remixing The Chainsmokers & Illenium's 'Takeaway.' But in another remix contest. Wish me luck :) ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
J_E_T alisema …
Good night. ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
2ntyOnePilots ametoa maoni…
Goooood morning! zaidi ya mwaka mmoja uliopita
J_E_T ametoa maoni…
:D zaidi ya mwaka mmoja uliopita
SwordofIzanami ametoa maoni…
It's high noon! zaidi ya mwaka mmoja uliopita
2ntyOnePilots alisema …
link ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
whatsupbugs alisema …
I saw the new Addams Family film today. It was really good. Very funny film. Wednesday was the best character. She's awesome. ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
SilentForce ametoa maoni…
Good to hear that wewe enjoyed the film zaidi ya mwaka mmoja uliopita
whatsupbugs ametoa maoni…
Thank you. zaidi ya mwaka mmoja uliopita
zanhar1 ametoa maoni…
Mortica is my aesthetic. zaidi ya mwaka mmoja uliopita
whatsupbugs ametoa maoni…
@zanhar1 Morticia has a very cool visual design. zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Canada24 alisema …
Finally gonna watch JOKER tonight ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
J_E_T ametoa maoni…
If wewe finished give me your opinion on it. I want to watch a movie tonight too. zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Canada24 ametoa maoni…
It's really good.. Just not for the faint of moyo zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Canada24 ametoa maoni…
The scissors kill caught me off guard, that one scared me. And I don't get scared kwa sinema anymore zaidi ya mwaka mmoja uliopita
cake
1012jackson alisema …
I can't believe one of the BTS boys has the same birthday as me. Both of ours days is today. I just pushed 26 today and I don't know how old he turned today. Probably 20-something as well. Well happy Bday to both me and Jimin ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
blush
1012jackson alisema …
I'm so unaware of stuff today, I almost completely forgot that my birthday is tomorrow. Who forgets their own birthday???...I'm gettin old ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
2ntyOnePilots ametoa maoni…
Awe Happy Birthday lovely Jackie!!!! zaidi ya mwaka mmoja uliopita
1012jackson ametoa maoni…
Thks, y'all so much! : ) zaidi ya mwaka mmoja uliopita
whatsupbugs ametoa maoni…
Happy birthday. zaidi ya mwaka mmoja uliopita
trisha1 alisema …
Roar! I’m a 🐉! ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
ShadowxSonicd45 ametoa maoni…
X"D YES! zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Canada24 alisema …
Marathoning pink Floyd.. I don't get how songs like Run Like Hell and Another Brick in the ukuta can be so upbeat and happy when one's about neo-nazies causing mass-panic. The other's about kids trying stand up to their abusive teacher (who sounds weirdly like Groundskeeper Willie).. ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
zilla1998 alisema …
I'm actually probably going to leave fanpop for a few personal reasons for Crazedsitcomfan. I might drop kwa to troll wewe guys. kwa my dudes. ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
zanhar1 ametoa maoni…
link zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Ranty-cat ametoa maoni…
Well, I am really glad that this place is getting detoxified :) zaidi ya mwaka mmoja uliopita
2ntyOnePilots ametoa maoni…
“Can I copy your homework...” zaidi ya mwaka mmoja uliopita
J_E_T ametoa maoni…
@Zilla Trust me dumbshit. Your kinds are the reason behind people leaving fanpop. zaidi ya mwaka mmoja uliopita
2ntyOnePilots alisema …
World Mental Health Day!!!
Remember your mental health is just as important as your physical health.
Take care. :) ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
zanhar1 alisema …
Thinkin' about dropping kwa the discord after work today. At least for a few minutes. ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
BlindBandit92 ametoa maoni…
Alright dudette ^^ zaidi ya mwaka mmoja uliopita
TheLefteris24 ametoa maoni…
Glad to have wewe with us even for a few minutes. Feel free to return at any time !!!! zaidi ya mwaka mmoja uliopita
SombraLyf alisema …
Fresh off the lot far from outta commission with an SMG
Tally marks, toxins and agents hiding in plain sight scattered kwa artillery
Riot shield and flak koti, jacket come at me still the MVP
Every base leveled creates for threat detection exponentially
Best of the best if wewe want these points gotta be killin’ me
Citizen au celebrity gather samples in my proximity
Caution numbering shell casings not even counting society
Dodging calibers from every angle of trajectory. ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
J_E_T alisema …
Why am I watching Santa Clarita Diet and why I can't stop. ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
2ntyOnePilots ametoa maoni…
Idk why I read this as Santa Clause (Father Christmas) diet. zaidi ya mwaka mmoja uliopita
J_E_T ametoa maoni…
^ This cracked me up xD zaidi ya mwaka mmoja uliopita
adultswimperson alisema …
It's the end of the world as we know it, it's the end of the end of the world as we know it, and I feel fine! ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Ranty-cat ametoa maoni…
Welcome back. zaidi ya mwaka mmoja uliopita
zanhar1 ametoa maoni…
That song is one helluva jam, jamu my dude! zaidi ya mwaka mmoja uliopita
ArcticWolf ametoa maoni…
I remember wewe dude! zaidi ya mwaka mmoja uliopita
SwordofIzanami alisema …
I got tired of posting QotD. So I decided to post a little game instead. ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
J_E_T ametoa maoni…
Anything to make this club active is appreciated. So thank wewe for your effort. zaidi ya mwaka mmoja uliopita
heart
whatsupbugs alisema …
With the Joker film out in theaters, I'd like to dedicate this ukuta post to Jerry Robinson, who helped Bill Finger and Bob Kane create the clown prince of crime. ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita