SHINee Member Wall

Next Previous

inaonyesha maingizo zaidi ya ukuta 1-10 na 23

big smile
taeminlover1 alisema …
playing SHINee lucifer on full blast whilst on fanpop!!!!! now thats what i call calming the mind!!!!! ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
big smile
SarahCGB alisema …
PLEASE jiunge my Marafiki club its really awsome!!!!its called SHINee Shawol!!!! ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
big smile
SarahCGB alisema …
hi everyone i made a new club 2 days zamani and wondering if wewe like to jiunge if wewe upendo SHINee STILL!! its called SHINee 2012. ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
big smile
adlina88 alisema …
onew!!!
i upendo onew's smile!!!
XD ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Jenjen_bunny ametoa maoni…
Yup, Yup ^^ <333 zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Kxin_taemin07 alisema …
I never know that Minho was so hot O_O Key was so friendly, Onew had the bast smile of all SHINee member, JH was ..... ( i dont know) and Taemin was cool, cute, handsome and really really really really really really really friendly ♥

ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
wink
Prabashi alisema …
Hi SHINee ............. wewe are the cool singers ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
wink
Prabashi alisema …
Hi SHINee ............. wewe are the cool singers ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Ryoma_kawaii alisema …
link

^^ They are giving out free giveaways CDs of many of the famous K-pop bands we know! :D Please add them if wewe wanna jiunge them and win, too. As of now, Yuuko-Ichihara's sister got to win INFINITE’s 1st album “Over the Top” and MBLAQ’s “Mona Lisa” along with other people. And they’re giving away zaidi CDs! ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
big smile
Ryoma_kawaii alisema …
Feel free to post~~
and plz jiunge my new club!!
link
hope wewe guys can jiunge it!
who is a B2uwols?? (B2uty + Shawol = B2uwols) ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
wink
Ryoma_kawaii alisema …
Thank Q so much for joining this club! wewe guys can post anything if wewe like. and make this club popular! <3 ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Hanyham alisema …
SHINee !! ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
cake
Ryoma_kawaii alisema …
HaPpy Bday Jonghyun!!
Have a wonderful day~! ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
heart
hanie98 alisema …
upendo SHINee so much !!!!
ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
heart
Ryoma_kawaii alisema …
upendo SHINee so much!!!
ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
mischievous
Kazune-chan alisema …
SHINee 4ever!!
Be the BE$T beat the RE$T! ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
shinii alisema …
Saranghaeyo, i do sooo much SHINee ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
shinaus ametoa maoni…
Hello! Seem u're newcomer, welcome to fanpop. And i like Shinee,too. Special is Taemin and Jong Hyun zaidi ya mwaka mmoja uliopita
shinii ametoa maoni…
yeah i am tanx :) i upendo jonghyun and key they r just mmm lol zaidi ya mwaka mmoja uliopita
algeriagirl ametoa maoni…
hi i upendo SHINee too specially key zaidi ya mwaka mmoja uliopita
heart
missbabylon alisema …
I will upendo SHINee forever!!
Taemin saranghae!! <3 ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
heart
Monika9 alisema …
SHINee 4ver and ever! upendo them(L) and i always will! ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
heart
Ryoma_kawaii alisema …
Thx so much 2 all of u for joining my club!! ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
blush
anime_obsessed alisema …
SHINee Forever!!! The Best Band! ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
heart
Yuuko-Ichihara alisema …
SHINee rocks. ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
mirafabia ametoa maoni…
yeah they rocks!! zaidi ya mwaka mmoja uliopita
Ryoma_kawaii ametoa maoni…
i think the same thing 2!! zaidi ya mwaka mmoja uliopita
shineeluver919 alisema …
I upendo THIS SITE!!!!!!!!!! ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita
heart
Ryoma_kawaii alisema …
SHINee we all upendo u.
SHINee Fighting!!! ilitumwa zaidi ya mwaka mmoja uliopita